5

57 11 2
                                    

Eve gelmiştim ama evimin kapısı çoktan açıktı müstakil bir evdi kimse yoktu bu taraflarda.

Bir bıçak almış eve girmiştim korkarak ilerlemeye başlamıştım polisi aramıştım ve sessizce olanları anlatmıştım evin içine ilerlemem ile birinin üstüme atlaması bir olmuştu.

Woojin idi bu, aynı sınıftaydık bana takıntılı bir pislikti. Zar zor konuşmuştum

Jisung
Ne istiyorsun benden ne diye evimdesin çekil üzerimden pislik herif!?

Woojin ise alaylı bir kahkaha tufanı bırakmıştı ortaya

Woojin
Tüm herkesin ortasında teklifimi geri çevirmeseydin şuan bunlar yaşanmazdı, tüm okula rezil oldum sense sevgilin ile gezip tozuyorsun aptal fahişe sana kendini fazla değerli hissettirmiş olmalı ki bir zavallı olduğunu unutmuşsun.

Bunları derken boğazımı sıkıyordu tam bayılacak iken elini boğazımdan çekmiş üstüme getirmiş giysimi çıkarmaya çalışıyordu yere düşen bıçağa uzanmıştım ve anında Woojin'in kalbinin tam ortasına saplamıştım.

Bu ev daha neler görecekti babamın batışı babamın ölümü annemin intiharı arkadaşlarımın dağılışı şimdi ise benim katil oluşum.

Woojin yana devrildiğinde kapı sertçe kırılmış içeriye polisler dalmıştı beni almışlar koltuğa oturtturmuşlardı Woojin'in bedeni ise gelen ambulansla hastaneye götürülmüştü polisler bir şeyler soruyor ama ağlamaktan cevap veremiyordum neden her şey benim başıma geliyordu ki dünya üzerinde kötü olan her şeyi yaşamam mı gerekiyordu?

Zorla elimi kaldırıp kameraları işaret etmiştim evimde bir kamera vardı ve tam olarak olayın yaşandığı yere bakıyordu biraz sakinleşmiş polislere kayıtları göstermiştim kayıtlarıda alıp karakola gittik yakınlarım varsa arayıp çağırmamı istediler ilk arkadaşlarımı aradım ama biri bile bana yardım etmeye cesaret edememişti yediğim bir darbe daha olmuştu böylece tekrar ailem yıkılmıştı ama en azından Minho vardı değil mi? Değil mi... Minho karakola gelmişti ve benle konuşmaya başlamıştı.

Minho
Jisung üzgünüm ama ben sana yardım falan edemem lütfen beni yanında gösterme.

Ne saçmalıyordu bu?

Jisung
Minho Tanrı aşkına ne diyorsun ne demek bu?

Minho
Bak Jisung yakında komiser olacağım ve adımın bir cinayet vakasında bir katil ile anılmasını istemiyorum, bu benim hayalim tamam mı sana olan sevgim başka bir yerde kariyerim ise başka yerde ama konu kariyerim olduğunda senin için geleceğimi riske atamam özür dilerim. Başının çaresine bak ve mümkün ise numaramı telefonundan sil.

Dedikleri ile kafamdan vurulmuşa döndüm sevdiğim adam beni yarı yolda bırakmıştı daha sabah mıç mıç gezerken şimdi ise bana iğrenerek bakmış ve gitmişti evet Jisung yine tek başınaydın. Yanılmıştın bir gün herkes giderdi.

Butt lover Minho

-bebe ayrıldı
-dede ayrıldı
-hyun batsın ayrıldı
-kas ayrıldı
-songmin ayrıldı
-lix ayrıldı
-M 🤍 ayrıldı

2 yıl sonra (bugünden 3 yıl önce)
Nefsi müdafaa ile dışardaydım, bir yıl ya da bir ay bile yatmamıştım. Herkes haklı olduğumu biliyordu ama yinede herkes benden kaçıyordu evet evet bu ışıltılı hayatı ben seçmedim falan fistan. Bunlara zar zor katlanırken okuldan atılmıştım veliler çocukların bir katil ile aynı okulda okumalarını istememişti bu yüzden olaydan 6 ay sonra atılmıştım üstelik bu olay sicilime işlenmiş kolay kolay iş bulamaz olmuştum evet, bitmişti hayallerim bir pezevenk uğruna boku bokuna kaybolmuştu. Bense Wooyoung ile tanışmıştım birlik olmuştuk ve para karşılığı onun bulduğu suçluları öldürüyordum vay anasını ne boktan bir hayat gerçekten.

İşte boktan hayatım böyle şekilenmişti.

Yazara sövüyorsunuz de mi 😥

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin