4

64 8 2
                                    

Ertesi gün okuldan sonra bizimkiler ile buluşmuştuk sohbet muhabbet ediyorduk onlara neler yaptığımdan işe başlıyacağımdan ve bundan sonrasında ise istediğim üniversiteyi anlatmıştım.

Minho
Ben üniversite okumayacağım hayalim çok iyi bir polis olmak.

Han
Ooo desene hepimizi koruyacak kişi belli oldu.

Minho
Senin için kendimi bile feda etmeye hazırım efendim.

Komut alır gibi söylemiş güldürmüştü beni

Hyunjin
Ben babamın yanında işe başlıyacağım.

Felix
Ortak şirket zaten bende Hyunjin ile çalışacağım

I.N
Ben mimarlık okuycam.

Changbin
Bende spor salonu açacağım ordan eğitim vereceğim üni yok yani.

Chan
Ben tıp için hazırlanıyorum zaten biliyorsunuz.

Seungmin
Aynı şekilde tıp arkideşler.

Konu ordan oraya atlamış çok fazla muhabbet dönmüştü aramızda, herkes gülüp eğlenmiş bir süreden sonra herkes sevgilileri ile ilgilenmeye başlamıştı. Eskiden daha eğlenceli bir ortamımız vardı ama benim başıma gelenler ile eskisi kadar gülemiyor eğlenemiyorduk grubun neşesi bendim çünkü ben neşemi kaybedince herkes de kaybetmişti açıkça zarar ziyandan ibarettim çoğu zaman ihanet gibi geliyordu gülmek.

Minho ve ben ise daha flört aşamasındaydık Minho mükemmel biriydi anlayışlı saygılı kibar birisiydi her şeyini seviyor her zerresinden hoşlanıyordum.

Saatin çok geç olması ile eve dönmüş uyku tutmayınca ders çalışmıştım telefonuma bildirim gelmişti iki yıl önce bugün başlığı ile annem ben ve babamın fotoğrafı idi dayanamamış saatlerce ağlamıştım her sene bunu yaşayacak mıydım?

3 yıl sonra
Sonunda istediğim üniversiteyi kazanmış hatta bitirmem için iki yılım kalmıştı. Maddi durumlar ise hâlâ biraz zor geçiniyordum yaşadığım şehirde okuyor hali ile aynı evde kalıyordum. Yeni bir kafeye geçmiştim maaş konusunda burası çok daha iyiydi istediğiniz saatler fazladan çalışıp fazladan para alabiliyordunuz Minho iki yılllık bir polis okulunda okumuş şuan ise komiserlik için çalışıyordu yani çalışmak yerine yükselmek için sınavlara hazırlanıyordu. Diğerleri farklı şehirdelerdi pek görüşemiyorduk ama hepsi tekrar buraya dönecekti.

Şuan Minho'nun evinin önünde onu bekliyordum biraz sonra koşarak gelmiş kocaman sarılmıştı el ele geziyorduk şuan

Minho
Jisung-ah aynı evde yaşıyalım diyorum neden kabul etmiyorsun.

Jisung
Minho keyfimden değil herhalde, okula ve işime daha yakın şuan ki evim buradan gidip gelmek çok vaktimi alır.

Minho
Of ama ya bende gelemem oraya ama hep yanımda ol istiyorum baktığımda seni görmek istediğimde temas etmek istiyorum hatta hayal etsene aynı yatakta yatıyoruz ben seni-

Jisung
Yok yok hayal etmiyelim biz bunu en iyisi hem bende sana hep çok ama çok yakın olmak istiyorum ama sabret çok az kaldı.

Minho
Uyandırıyorum diyecektim benimle ilgili kirli düşüncelerin var sanki sincap istersen gerçekleştirelim.

Jisung
Minho yah uzak dur sapık seni.

Minho
Ne var be hem sevgilimsin hem reşitsin ne olucak.

Konuşma böyle böyle ilerlemiş Minho ile mükemmel bir gün geçirmiştim evet doğru insanın yanındaydım ve çok çok mutluydum.

Bundan sonra ki bölüm aboluk olaylar başlıyor.

"Bay Lee" /Minsung/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin