* v médiích je slibovaná fotka Nerona (jen má vlastní představa) a pak je tu písnička "Iris" v podání mé oblíbené skupiny (slyšela jsem ji na živo a nikdy mě snad neomrzí) tak si ji pusťte ke čtení*
Stella
Zmateně a skoro v panice se dívala na bílou hustou hmotu, která se jí ovíjela kolem nohou. Netušila totiž, co si má o něm myslet. Byl stejný, skoro stejný, jako předtím a přesto odcházel bojovat proti ní.
Všechno bylo vzhůru nohama.O týden později
Stella seděla v křesílku v obýváku Amélie. Všichni kolem ní vyšilovali. Měla divný poct, že tohle už jednou zažila. Až na to, že teď se nejednalo o ni. Pohotovost nejvyšší míry. Sama pořádně netušila, o co přesně běží. Jedno však věděla.
Särde je mrtvá.
Ještě stále tomu nemohla uvěřit.
Byla zabita během střetu v Dominikánské republice. Nikdo nevěděl, který z Démonů to má na svědomí. Stella měla chuť brečet, ale držela se. Musela hrát silnou. V budoucnu se bude muset ovládat. Lepší začít s tím rovnou teď. Těkala očima z jednoho boha na druhého. Probíhala živá diskuze. Vůbec nechápala, proč probíhá zrovna tady. Ale jen napjatě poslouchala.
Dohadovali se o tom, kdo to udělal a pořád a stále dokola.Stelle to šrotovalo v hlavě. Celou tu dobu, co se dozvěděla o smrti její mentorky starovětštiny, měla prapodivný pocit. Nějaký tušení. Snažila se přijít na to, co to znamená. Ale jejich rozčílené hlasy ji zneklidňovaly.
„Viděl ho někdo?“ zeptal se Archi. On toho vraha evidentně neviděl. Stella čekala na nějakou odpověď.
„Nikdo ho neviděl přímo,“
„Víme o něm aspoň něco?“ hlas toho Nejvyššího byl podbarvený rozrušením, ale dokonale se ovládal. Stella ho se zájmem sledovala a učila se.
„Ten bojovník, byl po všech stránkách vychytralý. S mečem to uměl přímo bravurně. Svoje schopnosti používal jen zřídkakdy. A byl neuvěřitelně rychlý. Bojoval sám za sebe,“ informoval Meldon.
Je jak utržený ze řetězu…
Tady to bylo. Stella zalapal po dechu. Rychle to zakamuflovala a rozkašlala se. Nikdo si jí nevšímal. Proboha! Vzpomněla si na kvapný odchod Nerona, když si pro něj přišel démon, aby ho odvedl. Měl jít zkrotit nějakého dalšího temného, kterým byl Raven. Jenže ten pocit, co jí tížil, byl přesně ten, který souvisel i s tímhle.
To Raven je ten bojovník.
A vrah.
Začala panikařit. Opět. Sakra, sakra.
Zhluboka se nadechla, aby se trochu uklidnila. Nebude nad tím přemýšlet. Nemá to smysl. Raven sám jí dal tak nějak jasně najevo, jak by se měla zařídit. Že on už se asi posunul dál. Musí i ona, pokud chce přežít, musí se vzchopit.
„Musíme o něm zjistit trochu víc,“ rozkázal Archi.
„A proč? Chcete se pomstít? Není to náhodou proti zákonům?“ ozvala se Stella poprvé. Nejraději by si nafackovala. Měla radši mlčet a přikyvovat.
„Ty to nechápeš. Ten démon šel přímo po ní a s jasným úmyslem ji prostě a jednoduše zabít,“ odpověděl Meldon. Nic dalšího nikdo nedodal. Mělo to být jasné, jenže ona to nechápala. Pomsta by v řadách Bohů, neměla nic dělat. Stella už nic neřekla. Radši. Nechtěla se hádat.
Ale měla chuť se ozvat. Tohel bylo špatné. Meldon ji nutil do meditací, aby kontrolovala ducha. Tohle nebyl kontrola, ale chaos a tohle se podle ní přesně pokoušela Temná strana.
ČTEŠ
Temný Démon - Dark Demon // Kniha #2 (CZ)
Fantasy2. Díl ze série Mezi dvěma světy Nečtěte anotaci pokud nechcete spoilery! Novým čtenářům doporučuji si přečíst 1.díl Bohyně. Aby vám neunikly důležité události a informace. Bez nich se budete v 2. díle plácat! :D Stellin život, se od základů změni...