Neron
Jak je to možné?
Jak si ho ta smrtelnice může vybavovat?
Snažil se zachovat klid. Jenže byl rozčílený. Naučil se ovládat svoje emoce, ale tohle se mu už dlouho nestalo a žádalo si to náležitou reakci. Měl chuť si tu ženu přitáhnout k sobě a zjistit pravdu. Jenže to nesměl, ne teď, když je tu Stella. Pravděpodobně by mu už utrhla hlavu. A on by se jako správný bratr nechal. Možná.
Jenže teď tu byla ta holka. Co se pasovala na Stellinu kamarádku. Podezříval ji z nějakých nekalých úmyslů. Stella měla posloužit jinde. Jenže Lilly byla jen člověk. Proti němu naprosto bezbranná. Přesto si ho pamatuje.
Ta černovláska s modrýma očima ho znervózňovala. Což se mu za celou úspěšnou kariéru synka podsvětí, nestalo. To pro něj bylo zničující.
Znovu se na ni podezřívavě podíval.„Myslím, že bude lepší, když půjdu!" dal se na ústup. Pro něj dost netypické. Ale potřeboval si to nejdřív urovnat, než bude té holce čelit. K jeho problému jedna (Stella) se přidal další. Nemohl být šťastnější. Lilly jen přikývla a konečně od něj odtrhla oči. Vypadala zaraženě. Musel se hodně přemáhat, aby to z ní nedostal hned teď.
Stella se tvářila překvapeně, když se zvedl a odcházel.
Zahnul za roh restaurace a tam se odhmotnil.
Km
Znovu se objevil až na Temné straně v oblaku mlhy. Nezastavil se a rázoval vyšlapanou pískovou cestou rovnou k hradu. Cestou potkával démony, kteří se mu hluboce klanili. Nevšímal si jich. Chtěl být sám. A ne se zaobírat zdvořilostními praktikami. Nikdy si na ně nepotrpěl a nemínil s tím začínat.Jenže se k hradu ani nedostal, když zaslechl nevídaný hluk ze cvičiště. Protočil oči. Málem by zapomněl na jeho další problém (zatracený Raven Beuchamp). Ještě ho ani neviděl a bylo mu jasné, kdo na tom cvičišti je. No co. Aspoň na chvíli zapomene na ten drobný obličej té proklaté černovlásky. Změnil směr a odbočil na cestu k rozsáhlému cvičebnímu kurtu.
Byl ohrazený železnými tyčemi, které byly pospojovány děrovaným kovovým plotem. Byl dostatečně rozsáhlý, aby na nich mohlo cvičit více bojujících dvojic, nebo celé skupiny. Po jedné straně byla menší kamenná budova, ve které se daly sehnat nejrůznější zbraně. Ani jedna nebyla tupá, nebo ze dřeva, nebo s ochrannou vrstvou. Všechno to byly ostré a rovnou připravené zbraně k okamžitému opravdovému boji. Tady si nehráli na pomalé postupy. Nový Démon se vždy hodil do kola a bylo na něm, jak se s tím vypořádá. Hodně jich tu už po druhé zemřelo.Zrovna teď kolem dokola postávalo několik Temných a pozorovali masakr, co se odehrával uprostřed. Raven zaučoval nového Démona a dost drastickým způsobem. Nenechával mu ani vteřinu úniku a neustále na něj útočil. Nováček se snaživě pokoušel odrážet jeho silné rány, ale při každé další bylo přímo vidět, jak se blíží ke konci. Rychlému, zoufalému konci. Sice to byl úplně normální postup. Ale právě ten důvod, proč tu všichni okouněli a užívali si ten tanec, byl, že Raven tohle dělal víc než požitkářsky. On to prostě uměl. To musel uznat i několik staletí starý Neron.
Jenže byl tu i problém, že rozsekal skoro každého na malé kousíčky, takže nestíhali dělat nové Démony a to bylo hodně špatné. To že nemá žádnou konkurenci, není důvod, aby vztekle máchal mečem kolem sebe a nedával pozor.
„Všichni! Co tu do prdele nemají, co dělat. Vypadněte, hned, nebo se stane něco hodně špatného!" zahřměl jeho hlas. Autorita v něm, byla přímo hmatatelná. Všichni do jednoho ztuhli a v další vteřině se všude válela mlha. Miloval tyhle chvíle, kdy ho všichni na slovo poslechli, jelikož se ho báli a respektovali. Zadíval se na dvojici uprostřed. Raven přestal bojovat a jen rychle oddechoval. Oči se mu leskly, jako v horečce. Zpocený byl od hlavy k patě. Nováček teď byl v dost ponižující pozici. Na kolenou před Ravenem a čekajíc na rozsudek. Neron se na něj znechuceně zadíval. Měl hodně řezných a bodných ran. Trhnul hlavou. To byl dostatečný pokyn k tomu se též vypařit, což démon pochopil a byl pryč.
Neron se zadíval na Ravena. Tenhle bývalý člověk se na roli Démona hodil tak dokonale, až ho to zaráželo. Černé, tmavé a bezedné oči museli ve všech, kteří se do nich kdy podívali, vyvolávat nejistotu. S ním by znervóznil i nosorožec. Neron to bral, ale normálně. Na něj začínající Temný nemá nejmenší účinek.
ČTEŠ
Temný Démon - Dark Demon // Kniha #2 (CZ)
Fantasía2. Díl ze série Mezi dvěma světy Nečtěte anotaci pokud nechcete spoilery! Novým čtenářům doporučuji si přečíst 1.díl Bohyně. Aby vám neunikly důležité události a informace. Bez nich se budete v 2. díle plácat! :D Stellin život, se od základů změni...