Epilog

3.4K 259 23
                                    


Eruanno

Canohtaere

„Co se děje, Nejvyšší?" zamumlal a díval se před sebe. Kráčel vedle Nejvyššího po štěrkové cestičce, směrem od paláce.

„Jeden stopař, zachytil Stellinu stopu na zemi. Jelikož Stellu drží Nornotur, je vysoce nepravděpodobné, aby se nacházela na zemi. Stella tam nebyla. Stopař našel nějakou dívku. Ležela v lese, kousek od nějaké chatky. Všude byl cítit pach Temných, ale zajímavé, že tam byl i Neronův a Stellin. Ta dívka je jejich vůni přímo nasáklá. Vzali jsme ji Iressielovi. Je smrtelně poraněná od ohnivé koule. Potřebuji vědět, jestli je tu možnost, aby znala Stellu. Třeba něco ví," řekl mu celý příběh.

Ery stáhnul obočí a snažil se vzpomenout si na nějakou kamarádku, která by se Stellou, trávila tolik času, aby byla nasáklá jejím pachem. Ale špatně se mu soustředilo. Už týden se vědělo, že Stella je na Temné straně, držená pod zámkem. Nikdo nevěděl proč, ani jak ji vysvobodit. Přivádělo ho to k šílenství.

Následoval Archibalda až do malé chatky, patřící tomu, který léčí. Archibadl zaťukal na dřevěné zelené dveře, ozvalo se tiché „dále". Šel až za Nejvyšším. Panovalo tu ticho a bylo tu takové šero, že skoro neviděl na cestu. Na policích plálo jen pár svící.
Pak jeho pohled padl na černou kštici pobledlé dívky, ležící na kanape. Do půli těla byla přikrytá dekou. Ale hruď měla obvázanou bílým plátnem, které na jednom místě růžově prosakovalo. Oči měla zavřené a rty trochu pootevřené. Slyšel jen tichý, mělký dech. Nevypadala moc dobře. Na čele se jí leskly kapky potu.

„Uvrhl jsem jí do kouzelného spánku. Ale už to dlouho nevydrží," po Eryho pravici se objevil vrásčitý muž. Vypadal, že je mu tak tisíce let. Na Eruanna se ani nepodíval, přešel k dívce, namočil ručník do misky s nějakou zelenou vodou a začal jí otírat čelo.

„Umírá?" vypadlo z něj. Ani nevěděl, že promluvil, dokud na sobě neucítil starcovy oči. Ten přikývl. Ery přešel ke kanapi. A pozorně si ji prohlédl. Měla oválný obličej a velmi jemně tvarované rysy. Plné rty, které v tuto chvíli byly bílé, ale uměl si představit, že jinak musejí být růžové, k nakousnutí. Její pleť byla bez jediné vady, až na to, že teď byla mrtvolně průsvitná. Vlasy měla navlhlé od potu, ale jejich barva ho uchvacovala. Černé jako noc. Byla to drobná osůbka, ale o to více okouzlující. A to ještě neotevřela oči.

Poklekl na jedno koleno a vzal ji za ledovou ruku. Zvedl oči k Nejvyššímu. Ten přikývnul. Ten co léčí, k ní přešel z druhé strany. Položil jí svou skvrnitou ruku na temeno hlavy. Pak s sebou trhnula a prudce se nadechla. Otevřela oči a její zrak padl přímo na Eryho. Vypadalo to, že začne panikařit, ale nakonec se z nějakého důvodu uklidnila.

„V nemocnici asi nejsem, co?" pronesla sarkasticky, chraplavým hlasem. Uvědomil si, že má stejnou barvu očí, jakou měl on. Pousmál se, jak nad tím zjištění i nad jejími slovy.

„Ne, jsi..." podíval se na Archiho. Ten pokynul, ať pokračuje. „Jsi ve snovém městě. Canohteare. Anebo nebe, jeli libo," vysvětlil jí. Vypadala, že vše dokonale chápe. Jen přikývla a pak se podívala na své zranění a povzdechla si.

„Víš, kdo ti to udělal?" přešel rovnou k věci. Byla na pokraji svých sil, podle všeho.

„Ano. Nildon. Neronovo sestra," řekla bez sebemenších emocí. Ani s ním to nehnulo. Cítil jeho pach, stejně tak i Stellin. Určitě je zná.

„Znáš mou přítelkyni? Stellu?" zeptal se ještě pro ujištění. Přes rty jí přeběhl úsměv.

„Ano, je to i má přítelkyně,"

„Jak se jmenuješ?" neodolal, i když to nebylo podstatné. Odejde do části města, pro duše.

„Lilly a ty musíš být Eruanno, neboli Ery," vydechla. Neustále se mu dívala do očí a vůbec se nebála.

Nebála se smrti.

A/N

A je to tu, konec knihy 2. Asi trochu matoucí, ale tak znáte mě! :D budu vás napínat tak dlouho, jak to jde... Ale tak víte, že je tu ještě kniha 3! Která už je rozhodně poslední... I když... Kdo ví, že?

Ale nebudeme předbíhat! :P

Tak, co na to říkáte?

Myslím, ze tohle byl první Eryho POV, co jste si z toho vzali? Hah

No každopádně kniha 3 bude následovat hned v závěsu... Teď se pracuje na coveru a už mám připravený šokující prolog hehe!

A ještě abych nezapomněla.... Poslední kniha trilogie se nazývá... TA NEJVYŠŠÍ

Huh? Určitě vám hned docvakne proč! ;))

🎉 Dokončil/a jsi příběh Temný Démon - Dark Demon // Kniha #2 (CZ) 🎉
Temný Démon -  Dark Demon // Kniha #2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat