Chapter 05

69 11 0
                                    

"This is January and Aivaan, they're my new friends," gipaila ila mi ni Janeese sa lalaki and gipaila-ila sab niya sa amoa ang laki.


"Guys, this is my cousin- Honor."


Sa pag adore nako sa iyang gwapo nga face wa ko ka bantay nga ga offer na diay syag kamot para makig shake hands.


Nakamatngon ra ko kay gi siko ko ni Aivaan. Wholeheartedly nakong gi dawat ang kamot ni Honor and sheeeeems so soft, nauwaw akong gikubal nga kamot.


I couldn't help it but to stare at him as we shake hands. Pogi name tapos pogi face. Wow!


'Does this mean ba nga mailisan na si Aivaan sa atong heart and mind?'


Nibuhi dayun ko sa kamot ni Honor tungod sa pangutana sa akong sariling huna huna nga pala desisyon.


'Nope, si Aivaan parin kahit umabot ng 2069.' tubag nako sa akong sarili.


Nibalik kos tapad ni Aivaan ug naminaw sa explain ni Janeese.


"Unlike me nga diri na mag puyo, Honor is just in vacation. And so I want him to enjoy before he leaves next week," she said.


Namilog akong mata. So kadali ra diay mi mag kita aning pogi? Hahayst. May nalang loyal ko kay Aivaan. Di ko ma sad.


"Tara na. Molawm nang gabie.." boses ni Aivaan nga rag gi alat, kalit rag seryoso.


Unang ni sunod si Janeese sa iyaha.


Nisunod na pud. Naa kos ilahang likod.


For the very first time, wala ko nasuya nga nag sabay silag lakaw ron ni Janeese. Wa ko kabalo but I no longer feel threaten by Janeese' presence beside Aivaan.


Kalit ra jud og kawala akong kasuyaon.


"Tinuod?" naay ni kalit ug storya sa akong kilid.


I found Honor, looking at me while we're walking together. Wa man lang ko kabantay nga kami diay ang nag sabay ug baktas.


Nihunong kog lakaw after realizing.


Nag baktas mi? Nag baktas pud s'ya?


Gikunotan nakog kilay si Honor. "Diba nag sakay man ka padung diri?"


He nodded. "Don't worry, wherever I left my bike is where I'd find it."


Ningiwi ko. "Pero di ka ka sure. Uso baya ron ang mangawat ug mga parts sa motor."


Ningisi s'ya. "You looked so concern to my bike? Do you want to ride it?"


Ningiwi kog samot. Ha? Ride? Hatdog.


"D-dili uy. Nag worry ra ko kay gwapo kaayo kag bike n'ya biya-biyaan ra nimo bisan asa,"


Worried jud ko for his bigbike. Mokabat gurog hundred thousand ang ing atong mga motor so as someone nga di ka afford, ma worry jud ko.


Kung ako naay ing ato, padlakan jud nako sa balay, di pa gyud nako gamiton.


Hayst, kining mga dato jud.


"Overthinker.." Honor chuckled then gibati kog bug-at sa akong abaga.


Namilog akong mata. It's his arm on my shoulder. Duol kaayo s'ya ug masimhot nako'g ayo iyang kahumot.


Tabang! Weak ko sa humot nga laki! char.


"Tara na, nauwahi na kaayo ta sa ilahang duha," he pointed Janeese and Aivaan using his lips. Damn, ka pula ba ana, unsay líp care nimo ludi?


Gipukaw nako akong sariling diwa. Kalma, enero, basin ma jealous imong crush.


Gigunitan nakong kamot ni Honor ug hinay hinay nga gitangtang sa akong abaga.


I smiled politely. "Tara tara.." and niuna na kog baktas nga nay sagol dagan.


Kung di ko gusto malibog akong heart, I have to avoid that handsome creature made by God. I have to focus my mine on Aivaan. Kang Aivaan lang jud.


"Hey, wait!" tawag ni Honor nga ga sunod sa ako and naa ko sa likod nilang Aivaan.


Nakusog kusog guro ang tingog ni Honor maong ning hunong ang duha. Ning hunong nalang pud ko.


We all looked at Honor. He awkwardly smile, "I was pertaining to January. You both can continue walking.." he confidently said.


Ningiwi ko. Why should I wait for him? Naunsa ni s'ya oy?


Dili unta nako s'ya pansinon pero pag lingi nako kang Aivaan, nag una na syag lakaw, ning sunod napud niya si Janeese.


Eh? Wa man lang ko huwata.


"Aiva-


Honor pulled me that caused me to stop when I was about to continue my walk to follow Aivaan.


"Wait lang, Jan. You didn't answer my question earlier?"


Ha? Naa diay?


"I asked nga tinuod ba?"


"Ang?" murag gi alat nako nga pangutana. I wanted to follow Aivaan kay layo layo na sila. But Honor just won't leave me alone.


"January imong name?"


Ningiwi ko ug gitangtang ang hawid ni Honor sa akong kamot.


"You stopped me just to ask if January's my real name?" napika ko.


Kulera man pud diay ni tawhana. He could just ask me while we're walking.. kailangan jud pahunongon ko niyag lakaw?


Psh!


I nodded at him. "Oo, January akong ngan. Okay na ka? Wa na kay lain question, your honor? Nauwahi na ta oh.." lingi nako ilang Janeese. Aivaan's not even looking for my presence.


Bebe, wait for me...


Mo padayun napud unta kog lakaw but Honor stopped me again.


"Whaaaaat? Honor, whaaaat? Samoka.." gihunghong ra nako ang last nga word. I don't want to offend him, basin maka ingon nga strikta ra kaayo ko.


Which is I'm not, na frustrate ra jud ko kay layo na kaayo sila Aivaan.


For the nth time, I looked straight into Honor's eyes and waited for him to talk.


Unbothered syang ni smile sa akoa. "Naa pa koy isa ka question nga wala nimo tubaga ganiha.."


I arched my brow. "Naa pa diay?"


He nodded ug giakbayan ko.


"I asked you if do you want to ride my bigbike?"


I looked back to where he left his motorcycle. Dako ug habog ang motor. What made him think I'd want to ride that thing?


"Not that one, January," he added.


Namilog akong mata kay paspas kaayo nakong na gets ang iyang buot pasabot.


I shut my eyes closed. Jusko! Grade 12 pa intawon ko. Tabang!


"January! Unsa may gidugayan ninyo dira?" I heard Aivaan's voice nga wa ko nag expect nga duol kaayo sa amoa.


Pag buka nako sa akong mata he's there, in front of me and Honor. He is arching his brow.


Iyang gikab'ot akong kamot ug walay warning nga gibira ko palayo kay Honor.


"You're wasting our time, dude," he said to Honor and they stared at each other with tension.


Halaaaaa.



-
tobecontinued..
-

JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon