Book 2 - Chapter 2

44 7 0
                                    

I could finally say.. Deserve!


“Congrats!”


Ning duol sa akoa si Honor ug nakig highfive. I accepted it and nag thank you sa iyang greetings.


“Naa moy plans ni Janeese after here?” he asked.


I shrugged kay wala ko kabalo. Wala paman nuon nang hagad si Janeese. Pero I'm pretty sure mang hagad na siya after niya sa iyang gika busyhan ron.


Akoang gipangita si Janeese sa tapok sa mga students. Ambot ani nila, wala man untay artista ni attend sa among graduation pero nag tapok sila nga murag nay artista.


Bitaw, nagpa picture silas gwapo daw namo nga schoolmate. Pero para nako naa pa bay mas gwapo kang Aivaan?


“Yieeee naa namiy picture! My heart is super kilig!” ana ni Janeese nga halata gyud nga gi kilig kay nisamot ug blush ang iyang aping nga natural pinkish.


She showed us her photo kauban among schoolmate. Nitando tando ko kay hitsuraan man pud hinuon. Kini tawhanana ang nipuli sa ka popular ni Aivaan karung tuiga. Kay matud pa lage nila si Aivaan-


“Pa picture ta kang Aivaan,” I heared someone said to her friend.


”Ayaw, off limits naman si fafa vaan,” her friend answered.


Wa nako tuyoa nga madungog ilang gi storyahan kay bisan di ko maminaw, madunggan gihapon nako sila kay naa ra sila sa among likod.


And mao nay matud pa nila- Off limits na daw ang gwapo nga si Aivaan. I wonder kinsay swerte nga babae. Astilan!


Gisiko ko ni Janeese. Nilingi ko niya. Ing ani gyud ni sya manguha ug atensyon.


”Where na pud si Aivaan?” she asked with matching tan aw sa palibot.


Nitan'aw pud ko sa palibot. I saw Aivaan nga nag padung maong gi tudlo nako sya para makita sya ni Janeese.


”Naa mo'y plans after diri?” Janeese asked while nag tan aw mi kang Aivaan.


Nitando ko. "Pero unya pa man gabie. Makig sabay daw syag dinner sa amoa ni mama."


Janeese nodded too dayun naa na say murag gipangita. Nilingi ko niya. Sakto sang nilingi sya.


”Si Honor?” she asked and then continued to look for her cousin.


Nagbaw pud kog tabang pangita kang Honor. Naa ra man to ganina diri diba?


“Hi. Manguli na ta?” Aivaan approached me.


I smiled ug ni tando. “Kung humana na mo. Nanguli na pud sila mama ganina lang.”


“Hmm..” he nodded ug ni duol sa akoa para mang akbay. “Sorry, was so busy didto sa ilaha. Daghan plano after daw ani but I refused to join them..”


Ningiwi ko. “Nge? Ngano man di ka mo sabay nila? Kanus-a pa ka na KillJoy?” I asked him.


”Di man sa killjoy. I just know my priorities and enough na sa akoang sila akong kauban sa tibuok program ganina. Now, I want to enjoy the day na pud with you.”


Pagka clingy.


”Except sa dinner plan. Do you have plans after this jud?”


Aivaan and I averted our eyes to Janeese. We heard her asked pero wala diay sa amoa iyang tan aw. But pretty sure sa amoa sya nangutana.


Gikuhit ko ni Aivaan. He gave me a who-is-she-looking-for look pag lingi nako sa iyaha.


JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon