Book 2 - Chapter 10

47 7 0
                                    

Nabuhian nako akong gipugngan nga pag hinga tungod sa nadungog kang Honor. Mura kog gisumbag sa likod kay nakaubo ko sa kakurat.


Atay. Naa jud diay koy need mabal'an?


Ug kahibaw sab diay si Honor. Unsa ni? Naa silay gi sekreto sa amoa?


Walay ni tingog. Nahilom napud mig usab and this time di na nako matan'aw si Aivaan. Feeling nako mo samot rag kasakit akong damdamin kung tan awn pa nako s'ya.


Nag huwat nalang kong mo storya pa si Honor. Pero imbes mo storya, nibarog hinuon s'ya. Gipunit sab niyang susi sa iyang sakyanan nga naa ra ganina sa lamesa.


“Balik ra ko dayun..” he informed us dayun gadagan syang nigawas ug nidung sa iyang sakyanan.


“Asa s'ya mo adto?” tingog ni Janeese.


“Kang Jasmine..”


Nilingi ming duha ni Janeese kang Aivaan nga nitingog.


Nag tan aw s'ya sa layo. “Time na jud guro para maila-ila ninyo si Jasmine. I'm sorry, Jan.” Nitan aw s'ya nako.


“Para asa sa lage ang sorry, Vaan? Sakit na kaayo akong ulo sig overthink..” Na shock kos akong sarili kay himala nga naka storya na ko, abi kog mag sige ra kog ka amang diri.


Nitan aw kos ubos. Giduwaan nakong akong kamot. “Sakit na kay sa dughan sig overthink..” hinay nakong hunghong. Sure kong wala nila Janeese ug Aivaan ang nakadungog sakong gi ingon


Mura nako'g kahilakon diri. Unsa jud diay need nako mabal'an? Sakit ba ni? Kay andamon na nakong akong kaugalingon.


Sa dihang, nisibog si Aivaan paduol sa sabay bira ug gakos sa akoa. Pila kasegundo ko niyang gihalog.


“Sorry...”


Ningiwi ko. “Sige ra kag sorry. Will you please explain?”


Naka feel kong nang lingo s'ya. Wa nako makit'an since nag halog syas akoa.


“I can't tell you yet. Huwaton nalang sa nato si Honor.. pero please..” Nibuhi syas gakos niya ug gitan aw ko. Duol kaayo among mga nawng. “Please, bear with me. Promise, wala koy ginabuhat nga mali. Please, ayaw nag overthink, langga,” he said.


Ni tando lang ko. Ga overthink ra ko pero wa man hinuon ko ga huna huna nga ga buhat syag mali. I still trust him. Pila na gud mi ka tuig nga bestfriend. Naa gihapon koy salig niya bisan pag iyaha kong ilisan.


Pero atay, ayaw unta.


“He's here,”


Nanglingi mi sa gawas tungod sa gi sulti ni Janeese. Naa na jud diay ang sakyanan ni Honor. Ga parking na.


“Dalia ra gud..” hinay nakong sulti. Paspasa ra gud nila naabot. Murag di pako ready.


Kay kuan.. what if-


Naay something nga ni dapo sa akong ulo, rason nga wa ko kapadayon ug overthink. Nakalingi kong Aivaan.


Gihagkan diay ko niyas akong ulo. Atay.. wa ko kasagang sa kilig nga akong gibati.


Ni smile s'ya nako. “I hope it helped cure your overthinking,” niana niya ug ni kiss nasab sakong agtang


Kulera! Oo oy! Isang kiss mo lang, tanggal lahat pati pananakit ng aking likod. charing.


Di sa bitaw ta mag inigat. Wala pa mi nahuman. Wala pa ko naliwanagan sa tanan nahitabo.


Kinsa jud nis Jasmine?


JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon