Millions of souls but out of all the people, I happened to fall for my bestfriend.
“Sure ka nga gusto nimo makig storya?”
Namilok kos pangutana ni Vaan pero wala ko nitingog. Di-a diay mi ron sa ilawm aning punuan nga naas among garden. Diri mi nang lingkod human nakog hilak hilak ganina.
“Manulod na lang ta-
Gipugngan dayun nako si Aivaan nga padung mobarog.
“Taymsa lang gud,” ana ko ug gisinyasan sya nga molingkud ug tarong. Dili kahuwat bataa.
Naminaw rasab s'ya dayun nitan aw sa akoa ug nag huwat nga mostorya na kog sugod.
Pero wala ko kabalo unsay isulti o kung asa ko mag sugod.
“Kuan..” giduwaan nako akong tudlo. Gusto ko mag sugod ug storya pero maikog ko kay basin kataw'an ko niya inig mabal'an niyang ga selos selos ko.
Or worst basin awkward-dan s'ya sa akoa inig mabal'an niyang naka crush ko niya.
Nitan aw ko sa langit. Lord, asa man ko ni sugdan?
“About kang Janah..” tingog ni Aivaan as if nakadungog s'yas akong gipangutana kang Lord.
Paspas kong nilingi niya. He's looking straight at me as if gina expect jud niyang tan awn akong reaction.
He then smile. A kind of smile that is saying 'you shouldn't worry about it'. A smile that's somehow comforting me to start telling him what bothered me.
“S-si Janah,” sugod nako. Nidungo ko ug gitan aw akong kamot nga gaduwa sa usag usa samtang nagpadayun kog storya. “How close are you? We've been friends since 2 years ago pero never ko kadungog about niya..”
Nagdungo gihapon ko. Di nako kayang sabayan ang tutok ni Aivaan. He's just so good at it.
Pero tungod sa wala koy nadungog nga tubag gikan sa iyaha, napugos kog tan aw niya.
Gosh, he's staring.
Nadungog kaha niyang akong gi sulti?
“Si J-janah ba-
“I heard you..” putol niyas akong isulti. Dayun ni inhale ug exhale usa sya ayha nipadayun sab ug storya. “She's my girlfriend..”
Tuara lage.
Gusto ko moligid sa among bermuda grass human nako nadungog ang gisulti ni Aivaan. Gusto kong mag wala. Sakit sakit raman guro nis damdamin among pag storya, what if mang hunong mi?
‘What if maghulat ka diha ug maminaw?’ my mind interfere.
Ni shut up dayun ko. It is right, maghuwat ug maminaw nalang sa ko. Unya na ko mag damdam if ever sad ending ni.
Nitutok ko kang Aivaan, ako nasad ron ang nag huwat sa iyang ipang sulti. How I wish anything he'd say won't hurt so bad.
“Janah's my first ever girlfriend and we dated when we were in grade 8. I could say it was just puppy love but it's not something I could just throw once it's over.. I liked her so much, ofcourse she's my first girlfriend. I treasure her..”
I gasped for more air samtang ga storya si Aivaan. I think I can't handle this pero I want to let him finish telling me everything.
Sakit man sa dughan, I would continue to listen.
BINABASA MO ANG
JAN FOR VAAN (COMPLETED)
Teen FictionJanuary Amari Sandoval likes her bestfriend, Aivaan Vanidestine. As the story goes by, 2 girls with Jan on their name joined the picture. Among the 3 Jan, who could be the Jan for Vaan? Bisaya | Completed Book 1 Started: January 04, 2023 Ended: Ja...