Everything happened sooooo fast. Nakauli ko sa balay nga naay hang over sa among nahitabong laag. There is tension between Aivaan and Honor but Janeese and I managed to continue the laag.
Kaming upat nang laag bisan ang duha ga sige rag tinutukoy nga murag anytime mag sinumbagay na.
And I don't know why. They looked tensed with each other's presence. Naa pay kulera nga Aivaan, strikto kaayo, wa na niya buhie akong kamot bisan asa man mi nalagpot sa among pag laag sa night market.
“Daghan tao, mawala n'ya kas imong kaputot.”
Mao nay alibay niya ganina whenever I ask him to let go of me kay di kayko ka lihok ug tarong as he is holding my hand.
Pero wa koy nahimo kay di jud s'ya mo buhi. And whenever mangitag chance si Honor nga moduol sa ako, he would immediately get my presence. Like he wants all of it for him.
Mura jud kog nakig laag ug laing tawo ganina. Aivaan's action was very strange.
‘Wa man lang ka nakahuna huna nga basin ga jealous imong Aivaan?’
Ari napud akong pala desisyon nga huna huna. Abi ba nakog dili ta assuming?
But then everything that happened ganina kay nag flashback sa akong huna huna. From silent Aivaan nga ga una unag lakaw to possessive Aivaan nga murag linta nga nipilit sa akoa.
Woah! Nganong karun ra nako na realize. All his actions are familiar. That's what my fictional male leads do when they're jealous.
Was I right? That Aivaan is jealous?
—
“Pass the homework I left you yesterday,” unang una gisulti ni sir pag sulod niya sa classroom.
Last subject na ron namo and himala nga nakalahutay ko aning boring nga adlaw. Himala nga nakalahutay mi.
Luya kaayong klase- labaw na ang girls kay wala ang gwapo nga binuhat ni Lord.
Absent s'ya. Si Aivaan.
Aha kaha s'ya? Second day of school pa gali, absent na dayun sya, which is very not him.
Aivaan never skip class days unless he's sick.
My brows furrowed upon realizing it.
“Shit!” Paspas nakong gi sampungan akong baba kay wa ko kapugong ug pamalikas.
“Yes, Ms. January? What are you shit-ting about?”
“W-wala, sir. N-naipit ra akong tudlo sa bangko,” alibay nako. Nakalusot man pud dayun 'coz he continued the lecture nga murag way nahitabo.
Nagtulala ko. Thinking about Aivaan. Naunsa kaha s'ya? Unsa kahay sakit niya ron nga naka absent man s'ya mismo sa second day sa klase?
“Makalumos ang ka-deep sa imong thoughts..” nihunghong si Janeese sa akong tapad.
Namilok ko and nitan aw niya.
“Ganiha pa tika napansin. You're always spacing out hantud nalang mahuman ning klaseha,” ana s'ya dayun giligpit na iyang mga gamit bisan wala pa ni ingon si sir nga ulian na.
“Gigutom ra ko,” storya nako kang Janeese. Alibay ra gud.
Niatubang syag balik sa akoa and to my surprise- naa na syay gigunitan nga sneakers. Not just one, isa ka bag jud nga snickers. She then gave it to me with no hesitations.
“Duha unta mo ana ni Aivaan, but he's not here. That's supposed to be my thank you gift for allowing me and my cousin join your laag last night,” she explained samtang ga sima sima na kos chocolate.
Lamia!
I smiled at Janeese. “Thank you, Jan. Di na man ni necessary but I would still accept this, kalami baya ani hihi. And don't worry, bahinan nako si Aivaan,” I assured her then nag abli napud ug isa ka chocolate. Ganahan ko mag kaon diris classroom kay walay mangayo, tanan sila naka focus sa lecture.
“Diba duol lang mo ug house?” Janeese asked. Kami ra gyong duha ang wala naminaw kang sir.
I nod at her. “Why man? Adto ta sa ilaha?”
Wa ko kabalo asa gikan akong pagpanghagad sa iyaha. Siguro because wala na ko ka feel ug threat niya. Dili na ko maguol ug mo duol s'ya kay Aivaan. I'm so open na to be her friend.
Tungod siguro ni sa akong gihuna huna gabie nga nag selos si Aivaan kang Honor. Ga imagine na nuon ko nga crush pud kong Aivaan. Wala na koy ikaguol kung kinsa may ganahan mangilog.
Bahala nag ma wrong akong gina assume. Lingaw man pud.
“As in? Pwede ra mo visit sa ilaha?” karon pa nitubag si Janeese, ga kaon na pud diay syag chocolate.
Nitando ko. “Oo, pwede ra kaayo. Wa man kaha kay kaso sa police station?”
Confused nga nanglingo siya. “Police station? Wala man nuon. Why? Sa police station dapit ilang house?”
Nakatawa kos iyang pangutana. Grabe ka inosente nga bata.
Nang lingo ko. “Dili, layo ra. Layo ra sa police station ilang balay pero naa silay police sa balay. His dad.”
Nagtando tando si Janeese. Wala na syay laing gisulti. We just continue eating chocolates hantud sa niabot ang oras nga ulian na.
“G pa ta?” pangutana nako kang Janeese while nag baktas nami pagawas sa school.
“Ilaha Aivaan?”
I nodded.
“Let's G!” excited niyang sulti.
Ningisi ko ug nitando.
“Wait, my cousin texted me.”
Nang hunong mi sa may gate and I watch Janeese manipulate her phone.
Pila ka minuto, nitan aw na s'ya sa akoa. Nag duha duha sa iyang iingon.
I nodded at her as if encouraging her to tell me whatever it is.
She smiled shyly. “Honor said he wants to join daw. Puwede?” nauwaw niyang ingon.
I pursed my lips. Nag duhaduha sa unsay akong itubag.
Sa dihang wa pa man koy nasulti, naa nakoy nadunggan nga familiar nga tingog sa motor.
Janeese, I, and everyone around watched Honor as he stopped his bigbike in the middle of the gate.
So unsay gamit sa akong dili kung mo dili pa ko? Naa na syas among atubangan.
Honor removed his helmet and I heard girls gasping air as they saw him.
But he's looking straight at me.
“It's still July but I'm already looking forward for January. Hi, pretty.” Nikindat s'yas akoa.
Hilom rang nitili si Janeese dala paniko. Even the girls and gays are attracted to Honor's wink bisan dili to para nila.
Kulera! Naunsa nis Honor oy? Unsay gikindat kindat ani niya? Gwapo raba kaayo.
Tabang, Aivaan!
—
tobecontinued..
—
BINABASA MO ANG
JAN FOR VAAN (COMPLETED)
Roman pour AdolescentsJanuary Amari Sandoval likes her bestfriend, Aivaan Vanidestine. As the story goes by, 2 girls with Jan on their name joined the picture. Among the 3 Jan, who could be the Jan for Vaan? Bisaya | Completed Book 1 Started: January 04, 2023 Ended: Ja...