Chapter 02

129 15 1
                                    

"Kasabot ba ang tanan?" pangutana ni ma'am human niyag explain sa mga buhaton daw namo sa classroom.

Back to school na ug imbes mag klase, ana si ma'am nga mang limpyo nalang sa daw mi. Natunong pagyud nga isa ko sa mga cleaners, kulera! Ang uban ga chismis, kami ga silhig.

Human sa time ni ma'am, nilakaw na s'ya kay lahi napud nga maestra ang mosulod. Ug wala nagpalibak ang sunod nga maestra.

"Good morning everyone!"

We greeted her back. "Good morning ma'am."

"Okay settle down everyone. Dili ko gusto masira inyong good mood so I decided not to start the lecture today."

Nasaba ang tanan tungod sa gi sulti ni ma'am. Including me, opkors. Kalipay nako ang walay klase. Harurut!

"Pero-

Nanghilom mi kay naay idugtong ni ma'am.

"Pero mag dula ta karon. Taas taas pa ang time maong let's enjoy."

Shet! Favorite teacher na jud ni namo si ma'am. Suya napud ni among adviser, gipa limpyo baya mi ato.

"Sige group yourselves into-

Naputol ang isulti ni ma'am kay naay naabot.

"Sorry, ma'am, I'm late" Giluwa sa pultahan ang gwapo nga binuhat sa ginoo.

Ma'am smiled at him. "Okay ra, Mr. Aivaan. Wala man sab tay klase ron, mag duwa ra. Take your seat or look for a group."

Ningiwi ang nawng ni Aivaan. He doesn't like it when walay klase. Arte jud bataa.

"Hoy! Diri," bira nako sa iyaha aron ma part syas akong grupo. Wala pa bitaw koy grupo, wala pa mi kabalo pila ka member sa isa ka grupo. Basta akoa na ning grupo si Aivaan.

"What?" iritableng ni lingkod si Aivaan sa akong tapad. "Why walay klase? We still have a lot of time."

Nanipat ra ko sa iya. "Shhh! Basin ma change ang mind ni ma'am."

"But I wanthmp hmpp hmmm"

Gisampong nako akong kamot sa iyang baba. Sabaa jud tawhana basta walay klase oy, mag sig reklamo.

Gasampong kos baba ni Aivaan samtang ga explain si ma'am. And she said nga 3 daw ka member sa isa ka grupo.

I pouted. Two nalang unta para masolo nako ning isa.. chariz.

"Okay kompleto na tanan?"

Nisiga akong mata sa pangutana ni ma'am. Nag panic ko kay duha pa mi ni Vaan, wala pay 3rd member.

I looked at everyone ug tig tulo na sila. Wala nay nalahi. Kami ra ni Vaan ang duha ra ka member.

Nawala akong ka panic after realizing nga kaming duha lang ni Vaan sa grupo. Valid man pud guro kay wala naman mi klasmeyt nga way grupo.

Ses! Masolo napud nako ang buwang.

"Ma'am okay ra duha ra ming Aivaan? Wala na may lain," gitago nako akong ngisi. Masuya n'ya akong uban klasmeyt.

Nitando ug ni smile si ma'am. "As expected, kamong duha napud mag uban.." ana sya then ni tan aw kang Vaan, ningiwi s'ya.

I also looked at Vaan ug na tukmod nako sya pagkakita nga ga sampung pa diay kos iyang baba. Kulera! Maka ingon n'ya si ma'am nga gi hinay hinayan nako syag patay. LOL

Ma'am chuckled. "Sige sige kamo nalang duha. Let's start na?" she asked us.

Excited nga ni tando mi and we started. Pero while ga explain si ma'am sa dula, niabot kalit among adviser.

"Hello, ma'am. Goodmorning. Magsinamok lang ko kadali.." ana among adviser.

Nitando si Ma'am sa iyaha.

Our adviser entered the room with a girl. Ka edad ra namo.

"Okay, silent.. We have a new student, she transferred just this month for a personal reason. I ask everyone of you to be kind and friendly to her."

Wow straight english. Sakit mo naman sa ilong ma'am. charuuut.

Nag tan aw ra ming tanan kay ma'am ug sa bag'o daw namo nga classmate.

"Introduce yourself, langga."

As if on cue, she introduced herself like what our adviser told her to do.

Hinhin nga ni smile ang transferee. "Hi, I am Janeese Romero. Looking forward to have a good bond with you."

Shesh ka pretty niya mo smile. Puno na jud nig mga gwapa among strand. Suya na pud ang mga taga laing strand. Hikhok.

"Hi, Janeese! Diri na ka lingkod oh.." akoy una ni approach sa iyaha. Bakuran na nako ni oy, pretty girls are for pretty girls.

Pero wala niy malisya ha. Aymog igat igat diha, tapad ra baya nako akong crush nga gakurismaot gihapon ang nawng.

Ni smile si Janeese sa akoa ayha ni tapad. Gipatung'an nako nila ni Aivaan ron.

Damn! Feeling nako powerful trio na mi ron. Puro hitsuraan. Ha ha hatdog.

"Hi, Ako diay January. As in the month January hihi" paila ila nako kay Janeese.

Gisiko ko ni Aivaan. "Paminaw baya kay ma'am. Maulahi napud ka.."

Nag make face ra ko sa iyaha and I looked back to Janeese.

"And that's Aivaan. Ai-va-an pag spelling sa iyang name pero Ai-van ra pag basa. Libog no?"

Janeese smiled at me then ni lili s'ya kang Aivaan nga focus sa pagpaminaw kang ma'am.

"Yep, weird name, but he's cute."

Ningiwi ko.

She's smiling to Aivaan.

Agoi binuang na.

Dungagan napud akong karibal ani?

Kulera.


-
tobecontinued..
-

JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon