Book 2 - Chapter 11

49 7 0
                                    

Mao to ang ending sa akong overthinking about Jasmine. Gi introduce niya ganiha ug tarong iyang self. Civil Engineering jud diay s'ya, classmate silang Aivaan ug group mates.


Nag sorry s'ya sa akoa kay for sure nga na hurt daw niya akong feelings kay nag tuo man ko nga siya na ang bag'o ni Aivaan. I like how Jasmine already knew what I possibly felt.


Ana pa s'ya nga makasabot jud daw s'ya kay pareho man daw mi babae. Ug tungod sa iyang gi ingon, nisamot ug ka iryat ang Janeese.


Iritado jud gihapon s'ya kang Jasmine. I can't believe nga iyang crush diay ang uyab ni Jasmine. Tapos karun murag new member na sa among friendship si Jasmine. Goodluck na lang sa friendship nila ni Janeese.


Unta maka move on na si Janeese sa iyang Marine Engineering crush.


“No way! Ma friend s'ya? Noooo. I don't want him around. Mang-aagaw mana.” Nisipat si Janeese kang Jasmine.


Ni smile Jasmine. “Okay ra kung di ka makig friend nako, friend naman mi ni Honor ug Aivaan..” she flipped her long and beautiful hair.


Agoy, Janeese, manguli na ta. Kuwang tas shampoo.


Gihawiran nakos Janeese kay iyaha untang barogon si Jasmine ug andam na s'ya mangaway.


“Kalma lang, Neese. We're here to be friends man..” Gibira nako s'ya para mobalik na syag lingkod sa akong tapad.


Naa na diay mi diri ron sa among balay and as always, tambay na pud mi diris garden bisan kadlawn nang dako n'ya asta na katugnaw. Alas dos nas kadlawn.


We heard someone laugh maong ning lingi mi niya.


“Ikaw pinsan 'no? Nganong di na lang ka makig friend ni Jasmine, kay except sa among duha ni Aivaan nga pinaka gwapo, daghan pa ni s'yag gwapo nga friends. Mas gwapo pa atong Marine Engineering nga imong crush..” punto ni Honor. Pero gisiko s'ya ni Jasmine.


“Hey, my boyfriend's way hotter than everyone,” ana si Jasmine ug gi flex napud iyang gwapa kaayong buhok.


And uyab jud diay to niyang crush ni Janeese.


Kalouya sakong bestfriend.


“Matug na ko oy. Gaka hurt akong ulo sa inyo..” Nibarog si Janeese.


“Sakit imong ulo or imong heart?” sungog ni Honor.


“Piste ka!” balikas ni Janeese sa iyang pinsan dayun ni walk out na. For sure mo dung na to sya sa akong kwarto. Didto man mi duha ga tulog if mag sleep over mi. Si Aivaan ug Honor kay sa pikas kwarto nga gi andam para sa mga bisita.


Like guest room.


Pero karun, naglibog ko asa nako ibutang si Jasmine. I-uban sa amoa ni Janeese or nilang Aivaan?


Nibarog kalit si Jasmine sabay gawas sa iyang phone. “Ahm, guys, I have to go. Sunduon kos akong boyfriend ron.”


Ay wow? Sakto jud sa akong pag huna huna no kung aha s'ya patulugon?


Nibarog na pud mi. “Sige sige, amping mo,” I said.


“Thank you, Jan, sa pag welcome sa akoa. And also, sorry again..”


Ni smile ug ni tando ko. Then gihatod namo s'ya sa may gate. Didto namo nakita ang isa ka laki nga naka sakay sa motor. Naka helmet ang lalaki ug pagkakita niya sa amoa, nitando s'ya.


Nisakay nas Jasmine sa sakyanan. Nanulod na dayun mi pagka hawa nilang Jasmine.


Nilingi kos duha kay mananghid kong mo adto na kos kwarto pero gi pugngan kong Aivaan.


“Jan, matug na ka?”


I nodded. Okay na man siguro mi 'no? Wala nay rason para mag overthink.


Nibaktas paingon sa ako si Aivaan.


“Una nakog tug, guys..” si Honor sabay sulod sa guest room.


Nihunong si Aivaan sa akong atubangan. Niduol pa s'ya gamay sa akong nawng dayun gihagkan akong agtang.


“Goodnight, putot.” Gibira ko niya ug nigakos. “Gimingaw ko nimo..”


I hug him back.


Wa ko kapugong nga mag luha kay tungod gimingaw pud ko niya, malamang. Halos duha ka semana sab mi nga wala kaayoy komunikasyon n'ya dungagan pajud sa akong pagka overthinkerbell.


Sagol sagol nga emosyon akong gibati. Nibuhi si Aivaan sa iyang gakos, worried nga ni tan aw s'yas akong nawng. Iyang gi trapohan akong luha. Dayun lawm nga panghupaw iyang gi buhian.


“I know I promised I would make time, maong sorry kaayo kung na pakyas nako the past days akong promise. Busy kaayo mi, tot. Sorry kaayo kung nag overthink napud ka kay di na ko ka message nimo permi. Kay di nako ka sabay kaayo. College life is not what I imagined. Pero tot, ayaw baya ko ilisi-


Nihunong si Aivaan ug explain.


Nisiga akong mata pagka realize kung nganong nihunong s'yag storya.


Nilayo ko niya sabay gihawiran nako akong ngabil.

Shit!


Wa nako tuyoa.


Taasa man gud sa iyang gipang sulti oy.


Katugon na ko. Abi nakog ga damgo ra kos akong gi buhat.


Abi kog damgo ra, pero...


Nahagkan jud diay nako si Aivaan.


Kuleraaaaaaa!




tobecontinued..


JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon