Nothing can ever beat a students excitement and happiness when they're about to make their dreams happen.
Ang motungtong sa stage to claim the price of hardwork is every students dream. And today, we're about to do it.
Another dream has been fulfilled. Taud Taud karung adlawa, graduate na mi. Taud taud rong adlawa we're no longer high-school students.
We're highschool graduates. And sooner motungtong nami and mag start sa among college life. Highschool was the best. Nothing can ever beat the memories I had with my 6 years of highschool.
I met great people, teachers, classmates. I made a lot of friends, made enemies too- and rivals. But most memorable and most unforgettable is meeting him.
My best friend, my tutor, my longtime crush that is now my suitor- Aivaan Vanidestine.
“My gosh, Honor, why are you so slow gud?”
Napukaw akong nag tulalang diwa tungod sa pag tingog ni Janeese. She is now nagging her cousin kay karun pa naabot nga hapit na mi magsugod ug paso.
I watch them as they silently argue.
“Sorry, dam, ha? I am not your P.A raba. Naa koy rights mag langay..” pangatwiran sab ni Honor. Gisipatan sya ni Janeese dayun gikuha ang toga nga naa sa iyang kamot.
Nahabilin ang toga ni Janeese sa ilang balay and because dili na mi pagawason kay hapit na mag start ang program, nangayo nalang sya ug tabang kay Honor.
Then si Honor pud kay nadugayan gamay. Pero makasabot ra sad mi kay naa pa na syay jetlag kay gabie pa sya naabot gikan France. Didto diay na sya ga skwela. And college na sya, ahead syag one year.
“Jan..” Gisiko ko ug hinay ni Janeese para kuhaon akong atensyon.
I looked at her. Nasul'ob na niya iyang toga pareha nako. Naminaw ko niya nga nangutana.
“Where naman si Aivaan? Let's take a picture together sa unta,” she said.
Nitan'aw kos palibot.
Bitaw, hain na to tawhana. Sabay man mi nang anhi diris venue sa graduation namo pero after namo naabot diri wala na nako sya nakita. Nananghid man to naay adtuon.
I bet tua sya sa mga naa president's list rank since sila ang una tawgon. And mao say mando sa teacher namo, nga patapukon na ang mga naay highest rank.
And yes, dakog grado inyong angkol Aivaan. Inspired kaayo ming skwela sa tibuok tuig. Halatang alagang January. charuuuut.
Ug kung mangutana mo kung kumusta ang akoang grado- ayaw nalang mog pangutana.
Importante apil kos maka graduate rong adlawa then naa pa gyud koy Aivaan. Labaw pa nis highest rank. hikhok.
Ni tan aw ko balik kang Janeese.
“Wala man..” ingon nako kay wala koy Aivaan nakita sa pag suyod nakog tan aw sa palibot.
Tama lage guro ko, naa na to sa pwesto niya. Wala na guro sila buhie. Okay ra pud nako, magkita man gihapon mi after aning graduation.
But out of the sudden, I felt sad. Wala man lang s'ya nakapa picture sa amoa bago sya ni adto didto. Hayst..
Taysa! Abi ba nakog okay ra? Buang naman guro ko oy. Lahi lahi ray gibati.
Pero okay ra lage ko.
Janeese suddenly shrieked nga murag gi kilig kilig, gihapak hapak pa kos kulera. I innocently look at her. Her brows wiggle as she looked at me.
“Naunsa ka?” worried and confuse nakong pangutana. Wala ko niya tubaga so I stayed confused.
Not until, she held my shoulders and made me turn 180 degree.
Karun nag atubang nakos ganihang gitalikdan nako.
Akong gi gamyan akong mata para klarohon kung unsay gustong ipakita ni Janeese. And so my jaw dropped upon realizing who the person I am looking at. It's same person I was looking for.
He's in his maroon toga, freshly cut and perfectly styled hair. Ka gwapo! He turned every heads and stun everyone who dare look at him. Grabeg charisma oy!
That's my bestfriend!
He is indeed very attractive. Layo palang pero masimhot na nimo ang ka humot niya. Mo tuo mo ana? Kanang layo pa ang tawo pero humot kaayo inyong tan aw sa iya? Diba? Tuo na lang gud mo.
Because that's how I feel while ga tutok kang Aivaan. Padung pa lang sya pero amoy na kaayo nako.
Amoy boyfriend material. Sheeeems!
“Mag tindog ra ka diha ug tutokan ko?” tingog ni Aivaan.
Ningiwi ko.
Naa na diay syas akong atubangan?
Nganong wa ko makabantay?
Nasobrahan ra ba kos tulala?Namilok ko and nihangad pag maayo para tan awn s'ya. Duola man gud niya oy, mura bayag dili taas.
I saw him chuckled tungod sa akong gibuhat nga pag hangad-hangad. Haaaays taasa gyud pangandoya oy.
Nanakit na akong liog.
Mo atras na unta ko para di ko mag hangad mag tan aw niya pero iyaha kong gihawiran sa abaga para di ko ka atras.
I looked at him, confused. “Sakit akong liog,” hunghong nako.
He just smile ug walay warning nga ni yuko s'ya to kiss my forehead. And he did that right in front of everyone nga naniid sa amoa.
Gikilig kilig intawn ang crowds, pero di jud mawala ang mga suyaon. But Aivaan care for no one but us. Nakig storya s'ya nako nga murag walay tao sa palibot.
“Dili na unta pwede mohawa sa seats namo but I saw you searching for me so I excused my self aron maanhi tika,” he said, and for the second time around he lean towards me ug ni whisper sakong ear. “I missed you na dayun.”
—
tobecontinued..
—
BINABASA MO ANG
JAN FOR VAAN (COMPLETED)
Teen FictionJanuary Amari Sandoval likes her bestfriend, Aivaan Vanidestine. As the story goes by, 2 girls with Jan on their name joined the picture. Among the 3 Jan, who could be the Jan for Vaan? Bisaya | Completed Book 1 Started: January 04, 2023 Ended: Ja...