Chapter 08

48 9 0
                                    

2 days.


Duha na ka adlaw ang milabay nga wala mi ga talk ni Vaan. And today is friday, if di pa mi magka storya ron- pangka 3rd day na dayun ni nga wala miy conversation. Very unusual.


We are best of friends. Tapos kalit ra ug ka ing ani. We're not talking anymore. More like I'm not talking to him. I'm avoiding him.


Sila nuon ni Janeese, ga storya pa gihapon sila. Ako, nakig balhin kog lingkuran ni Janeese. I don't want to be beside Aivaan.


Being near him suffocates mi.


Astilan mura jud ug naunsa. Nag selos ra gani ko, na ing ani na mi. Buang na jud guro ko no?


“Tara uban ta sa canteen,” nanghagad si Janeese the moment nga recess time na.


Mobarog unta ko para makisabay sa iyaha but I stayed on my seat pagka kita nga duha sila ni Aivaan nag huwat sa akoa.


“Uhh diri ra ko. Busog pa man nuan ko..” alibay nako. Gigutom na bitaw ko, I just don't want to to be around him.


Nag sad face si Janeese but I smiled at her like telling her that I'm alright.


“Sige eh, palitan nalang ka namo ni Vaan. What do you want man?” she insisted.


God, she's persistent.


Nitubag nalang ko para di na s'ya mangulit. “Anything..” I said.


‘Anything just not from him, please.’ I begged in my mind.


Janeese nodded and they went out of the room, now heading to the canteen.


I stood up human nga wala na nako sila makita. Katong niaging mga adlaw kahibaw ko asa sila nga canteen ga adto, sa main canteen kay daghan baligya didto. So I sneaked out and went to the small canteen where in duol ra sa among building.


Gigutom jud ko and I can no longer hide it.


Bahala nag ako ra isa mag kaon, basta di lang nako s'ya kauban. Makita ra kos iyang nawng, malagot ug maselos na ko. He became very irritating lately bisan wala s'yay ginabuhat.


Good thing wala kaayoy pila pila diri sa gamayng canteen so dali ra ko makapalit for sure. But I panicked the moment I saw nga isa nalang ka siopao ang nabilin sa tray sa siopaowan.


Niduol dayun ko ug paspas nga gipunit ang nag iisang siopao. But I caught nothing.


“I'll pay..” boses ni Aivaan.


Hearing his voice nga ing ani ka duol sa akoa, murag ni flashback ang nahitabo atong martes and nibalik ang pain sa akong heart. And so wala nako s'ya pansina bisan naa ra s'ya sa akong tapad, holding the only one siopao.


He pay for the siopao and handed it to me but I ignored him.


“Rebisco nga kanang yellow daw ante,” ana ko sa tindira, walay pake sa kung kinsay naas akong tapad. Wa jud nako gipansin ang siopao bisan lami kaayo ikaon.


Gibayaran nako ang rebisco ug ni exit na sa canteen. Nasugatan nako si Janeese.


“Jan,”


Ni smile ra ko niya dayun nilabay ra. Louyang Janeese, madamay damay pas among LQ ni Aivaan.


Hangtud sa nahuman ang klase sa tibuok adlaw, wala jud ko nagpaka marupok para makig storya kang Aivaan.


“Uban ta, Jan. I miss laag with you,” hagad ni Janeese bisan kabalo na syang dili ko mo uban basta naa si Aivaan.


“Pass sa ko ron, Neese. Naa koy mga kailangan buhaton sa balay..”


Janeese smiled. “What if sa inyong balay nalang ta? Diba, Vaan?” she looked at him maong napa tan aw pud ko kang Aivaan. Just to see him nga nag tan aw na daan sa akoa.


I averted my eyes to my things ug nag plastar kos akong gamit. “Pass sa ko,”


Namuypoy ang abaga ni Janeese dayun gikuha niya akong kamot.


“Please? Kahit karun lang.. please?”


Nitan'aw ko niya. I heave a deep breath and I looked at Aivaan before I sighed. He's not breaking his stare at me.


Wa koy nabuhat. Gimingaw napud ko makig bond ni Janeese.


‘Bisan kang Aivaan jud s'ya gimingaw.’ singit napud sa akong desisyon nga utok.


Whatever it is. I nodded to agree with what Janeese want to happen.


I saw a small smile on Aivaan's lips tungod sa akong pag tando.


Janeese shrieked happily. “Yesss! Finally, you agree na jud! I'm exciteeeed! Gotta tell Honor to come too, he misses you!” gigawas ni Janeese iyang phone.


I watched as Aivaan's smile fade away.




tobecontinued..

JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon