Chapter 10

56 9 0
                                    

Gibuhian dayun nako ang aping ni Honor. Mao say iyang gibuhat. Karun pa ko ka realize nga grabe diay ka awkward among itsura ganina.


Ramig gipang buang.


“Mosud na ko, Jan. Na jealous na imong lalabs,” nihunghong usa si Honor bago ko niya gibiyaan diri sa gawas kauban si Aivaan nga murag ga bukal bukal nga ininit.


Makapaso iyang tutok oy. Pero isog ko para dili gihapon s'ya pansinon.


I even rolled my eyes at him. Nitalikod ko niya ug ni dagan na para mo tabok sa atbang. Pero late na nako na realize nga naay gapadung nga motor.


“Shit!” balikas nako imbes nga magpadaplin. Nihunong naman hinuon ko sa tunga sa dalan ug nipiyong.


Atay! Paspas kaayong panghitabo.


“That's what happens when you flirt outside your house imbes nga mag palit ug pan..” tingog ni Aivaan akong nadungog.


Gibuka nako akong mata. I'm surprised nga wala diay ko naligsan. Buo gihapon kong nag tindog sa tunga sa kalsada.


“Assuming,”


Nitan aw ko kang Aivaan tungod sa iyang gi sulti. Gitaasan nako syag kilay.


Iyaha sab kong gi taasan sa iyang kilay. Aba!


“Kadako sa dalan nag expect jud kang maligsan ka? Psh.. ambot lang gani ug nakit'an ba kas driver sa imong ka gamay..” dayun iyaha na kong gitalikdan.


I was left here nga nag huot ang dughan. Na offend na pud ko.


Really Aivaan? After what happened niaging adlaw, dungagan pa jud nimo ang sakit sa akong damdamin? Really?


Why did I even like him? Bwisit s'ya! Kung makapanaway syag putot- I mean tinuod man hinuon- pero sakit pud baya. Sala ba diay nako nga 5'0 ra ko? Sala dapat niya kay taas s'ya! Kulera s'ya!


Gasakit ang damdamin nga ni adto kos bakery-han.


“Ante, papalita kog tinapay nga bato. Balor singkwenta. Apili nalang pud ug pan-borikat.”


Nitando si ante sa akong order.


Mao ra tinapaya akong gipalit. Bahalag kasuk'an ko ni mama nganong mao ni akong gipang palit, wa koy labot, bahala na.


Gusto nako ma feel ni Aivaan nga sama s'ya aning mga tinapaya.


Gahi pas bato. Burikat pas pan.





“Ay maayo kay nakatuod pa diay ka asa ang atoang balay?” sarkastik pero nag ngising bungad ni mama sa akoa pag sulod nakos balay.


Wala ko ni tubag. Nawad'an jud kog gana after sa mga gisulti ni Aivaan. Gusto nalang ko matulog para mahuwas huwasan akong sama ng loob.


Nilingkod kos sofa nga bakante. Si Honor ug Janeese nag yaka sa salog samtang nag dula ug snake in ladder. Wa ko kasabot sa ilang pag dula kay mali mali pero wala na nako sila samoka. Wa gyud koy gana.


“Pan mga langga.” Nisud si mama sa sala dala dala ang plato kung asa niya gibutang ang pan nga akong gipalit.


Nilingi s'ya nako ug gisagahan kog mata. Kabalo na dayun ko nga tungod 'to sa pan-bato ug pan-borikat. Awa unya kasab'an lage ko ana basta manguli na ni sila Janeese.


“Dayaan,” I heard Honor said maong ning lingi ko nila.


Iyang gihawi iyang buhok nga ga tabon sa iyang agtang ug nipiyong. Dayun gipitik ni Janeese 3 times ang agtang ni Honor.


Nagkatawa kos akong nasaksihan. Wa ko ga expect nga makakita kog ing ano nga side sa ilaha. Knowing they're both rich kids, I really can't believe I have friends like them.


“Join ka, Jan?”


Nitando ko sa pangutana ni Janeese. “Pero unya na, mag ilis sa 'ko..”


Gibiyaan nako silang duha ni Honor sa sala. Pero bago ko nisaka padung sa akong kwarto, nakahinumdom ko nga naa paman diay mi isa ka kauban.


Katong Aivaan ang ngan.


Wala ko kadayon ug saka sa akong kwarto. Nangita nalang sa ko kang Aivaan.


“Tua sa garden..” I heard mama's voice pag sulod palang nako sa kusina. Nilingi ko niya ang she's looking at somewhere.


Gitan'aw nako ang bintana kung asa nag tan aw si mama. There I saw a man outside our house. As expected, it's Aivaan.


Should I go to him?


“Lakaw,” nitingog nasab si mama. “Dili ko buta para dili ma aware sa inyong problema duha. Dili ko mangutana ug naunsa mo pero I'm warning you January- pag lage si Aivaan dili na mo bisitag usab diria, palayason jud tika bataa ka. Maong lakaw.” Gitulak tulak kong mama.


“Lakaw na dayun,” iyaha pa kong gi sigahan ug mata kay wala ko ni lihok dayun.


Si mama jud oy. Favoritism. Ako pa hinuoy palayason ug di mi mag bati ni Aivaan. Grabe ha?


“Uno, January,” warning ni mama.


I pouted. “Oo na, ari na, mo adto na.”


Naminaw kos gisulti ni mama. Para ni kang mama ug nakasalalay akong puy'anan ani. Makipag bati ko para di ko mapalayas.


Meters away from Aivaan, nihunong ko. Nakatalikod sya sa akoa- nag atubang sa mga buwak. Iyang kamot naas bulsa sa iyang uniform. Gwapo kaayog barog tawhana.


Diri jud ko nabitik. The first time I saw him sa skwelahan, first day of school man to- na assign s'ya to be our president.


Mao to naa sya sa atubangan while ga explain unsay buhaton. Lami kaayog pamarog tawhana tas persuasive kaayo mo storya the way mo buka iyang baba. Lami i-kiss.


So nganong gi question pa nako akong sarili ganina kung nganong naka crush ko niya? Halata na kaayo oh. He's handsome, ga talikod pa lang gani na, unsaon ug mo atubang pa na.


I can't believe my self nga nakaya nako makig friend ani tawhana. He's almost perfect. Kung sa pageant- he is beauty and brain. Walay pakay.


Grabe, nakaya jud nako i-friend ang ing ana? Isoga nakog fighting spirit oy.  All this time I have fought the urge to confess in order to keep our friendship. Grabe! Galing ko naman sa tagu-taguan.


Tapos ma ingon ani lang diay mi tungod ra sa problema nga wala namo na storyahan ug tarong. Nagpadala kos akong gibati which is ang jealousy. Sala jud nako nga na ing ani mi.


I want to fix this. I should fix this.


Gimingaw na ko niya. Akong tutor, akong bestfriend.


“Mo tindog lang ka diha ug mag hilak?”


Nakamatngon ko.


Gihangad nako ang bulto nga naa na sa akong atubangan. Taasa jud niya oy. Taasa pud ani pangandoya oy.


Nagtibi ra kos iyang atubangan. Thinking of how lucky I am to be his friend ug realizing nga I can't afford it if I ever lose him.


Gibira ko ni Aivaan paduol sa iyaha.


“Ayaw nag hilak. Mag storya lage ta..” he said and then he wiped my tears nga ga unahan ug tulo.


Dayun iyaha kong gi gakos.


Nipiyong kong ug nipadayun ug hilak sa iyang dughan.


God, I guess it's time.




tobecontinued..

JAN FOR VAAN (COMPLETED)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon