İyi okumalar kardeşlerim... 💜
Büyük bir gürültüyle uykusundan sıçradı Atlantis'teki herkes. Herkes çığlıklarla bir oraya bir buraya süzülüyordu, daha doğru bir tabirle çalkalanıyordu kızgın okyanusla birlikte.
''Neler oluyor baba!'' her yer çok karanlıktı, yön bulmak için ellerini uzatıp babasını aradı Metis. ''Neredesiniz?''
Her yeri saran çığlık seslerinden dolayı babası cevap veriyor muydu onu bile duyamıyordu. Arada bir şeylerin parçalandığının habercisi olan titreşimleri hissediyordu. Uykusundan iki dakika önce uyanmıştı ama tüm bunlar yüzünden artık ayılmıştı.
Korku ve endişe içinde ''Baba!'' diye son kez bağırdı.
Kuyruğuna nereden geldiğini bilmediği sert bir darbe aldı. Zifiri karanlıkta bilmediği sert bir yere hızlıca savrulup çarptı. Çığlık bile atamadan bir anda hareketsiz kaldı. Kulakları çınlıyordu, etrafındaki sesler uğultuya dönüşmeye başladı. Acıyı hissetmiyordu çünkü tüm vücudu tamamen uyuşmuştu.
Metis, kendini kaybedip sakinleşmeye başlayan okyanusta süzülmeye başladı. Kuyruğunun her yerinden boşalan kanı, bulunduğu yeri mora boyamaya başladı. O bir melezdi, kanı siriuslular'ın mavi kanından ve annesi Ariel'in kırmızı kanından geliyordu.
Metis bir kayalık üzerinde acı içinde kendine geldi. Üstelik sivri taşlar beline batıp daha çok acı veriyordu narin bedenine. Gözlerini hafifçe araladı, güneş gözlerini kamaştırdığında gözlerini sıktı ve bir kaç kez kırpıştırarak tekrar açtı. Kuyruğundaki dayanılmaz acıyla bu sefer güçsüzce inledi. Sonra etrafındaki seslerin farkına varmaya başladı. Herkes heyecanlanmıştı ve sesler artmıştı. Ama bunlar uğultu şeklindeydi, onları anlamıyordu. Yüzeyi ve güneşi çok severdi ama şuan bunları güzelleyecek durumda hiç değildi. ''Neler oluyor...'' diye mırıldandı güçsüz sesiyle. Hali yoktu, tekrar gözlerini kapattı.
''Uyan Metis, tekrar uyan lütfen...'' dedi bilge kadın, hafifçe sarstı.
Öte yandan aniden sudan başını çıkaran Moses ''Yok!'' nefes nefese kalmış şekilde yutkundu. ''Hiçbir yerde yok! Bulamıyorum onu...'' dedi ağlamaklı ses tonuyla.
Orada bulunan diğer deniz kızı Moses'e döndü. ''Şşt. Sakin ol! Aşağıda büyük karmaşa var. Şuanda onu zaten bulamazsın.'' ellerini kaldırıp yumruk yaparak ''Kral Merlin çok güçlü biri! Kendi çıkıp gelecektir.'' Belli etmemeye çalışsa da o da herkes gibi endişeliydi. Yine de bunu yaygaraya vermemişlerdi. Diğer deniz insanlarının bundan haberi yoktu. Kimse henüz bir şey sormamıştı, kendi yaralarını sarmakla meşgullerdi. Ama bu an da gelecekti elbet.
Moses hırçınca başını iki yana salladı ve tekrar sert bir dalış yaptı.
İsmi Serena olan deniz kızı bilgeye yardım etmek için tekrar ona döndü. Tekrar bayılan prenses Metis'e endişeyle baktı. ''Çok kanaması var, hala bilinci yerine gelmekte zorlanıyor.'' kanının renginin anlaşılmaması ve kokusunun Lemuryalılar'a gitmemesi için yaralarını yosunlarla kapatmaya çalışıyordu.
''Bu sargı onun için yeterli değil, onun kanının akması bizim gibi durdurulamaz. Ve... Yarası çok kötü.'' dedi bilge, ''Burada prensesi canın pahasına koru! Ölmez otunu getirmeliyim, biraz zamana ihtiyacım var.'' dedi. Artık prensesin sırrından haberdar olan bu kıza güvenmek zorundaydı.
Çok uzaktaki yüksek ve sivri uçlu kara parçasına baktı. Bu ot, sadece o tepede vardı. Melekler ona yardım edemezdi çünkü okyanusta güçlerini kaybediyorlardı. Bilge kadın, kendini hazır hissetmek için ametist uçlu kolyesini kavradı. Bu, sihirli ve sırlı bir kolyeydi. Onun kendi ruh rehberi tarafından verilen kolye... Zamanı geldiğinde ihtiyacın olacak, demişti. Bilge, bunu kullandığında tam olarak kendinden neyi ödün vereceğini dahi bilmiyordu. Bunu sana söylemeyeceğim, demişti ruh.