Dumbledore Harry'den başlarda sert bir tavır beklediğinden çocuğun şu an ona karşı sergilediği tavır ve üslubu karşısında pek şaşırıp etkilenmemişti.
Bu yüzden sakince çocukla konuşmaya devam etmişti."Seni yakalamanın bize ne getireceğini hep beraber bekleyip göreceğiz Harry.Yaptığın eylemler gerçekten ağır cezaları hakeden,kötücül eylemler.Bu yüzden elbette bu eylemlerin cezası yasalar gereği çok ağır ama senin genç bir çocuk olman,Voldemort tarafından kaçırılman,onun tarafından yetiştirilmen ve kandırılman ayrıca benim yardımlarım sana cezan konusunda esneklik sağladı.Azbakan'a atılmayacaksın ya da öpücük almayacaksın Harry."
"Yani beni ölümden ve Azkaban'dan kurtardınız.Elbette bunun karşılığında benden yapmamı beklediğiniz bir şeyler vardır ama şuna bakın ki ben,benden istediğiniz hiçbir şeyi yapmayacağım.Sizinle çalışıp,size yardım edip asla aileme ve Voldemort'a ihanet etmeyeceğim.Yani Dumbledore yanlış ata oynadın.Ve sana söylemeliyim ki ben asla Voldemort tarafından kandırılmadım,yaptığım her şeyi isteyerek ve bilinçli bir şekilde yaptım ve yaptıklarımdan asla pişman olmadım.Hiçbir zaman pişman olmayacağım,ben o aptal büyücü dünyasının beklediği o,onlar için kendini feda edecek büyük kahraman değilim,hiçbir zamanda olmayacağım."
Harry'nin sözleri üzerine Dumbledore hüzünlü gözlerle ona bakmaya başlamıştı,Harry onun bu saçma bakışları karşısında sinirlense de her zamanki gibi duygularını başarılı bir şekilde maskelemişti.
Dumbledore tam konuşmak için ağzını açmıştı ki odada Moddy'nin öfkeli ve nefret dolu sesi yankılanmıştı."Görüyor musun Dumbledore,kurtarmak için çabaladığın çocuğun nasıl bir canavar olduğunu görüyor musun?Başından beri anlatmaya çalıştığım şey buydu işte.O her şeyin farkındaydı,yaptığı her kötülüğü bilerek ve isteyerek hatta zevk alarak yaptı.Hala onu kurtarmakta kararlı mısın gerçekten?
O bir kahraman değil,asla olamaz.Karanlık Lord gibi acımasız bir canavardan başka bir sey değil o, görmüyor musun?"Moddy öfkeyle soluyarak nefretle yanan gözlerini ona ifadesiz bir şekilde bakan yeşil gözlü çocuğa dikmiş,Dumbledore'un söyleyeceklerini bekliyordu merakla.
Moddy'nin öfkeli çıkışından sonra odada bir süre hiçbir ses duyulmadı.Dumbledore kendi içinde söyleyeceklerini tartıyor,Sirius ve Arthur Harry'nin tavrı karşısındaki şaşkınlıklarını sürdürüyor,Harry ise sakince Dumbledore'un söyleyeceklerini ve sonrasında Moddy'nin yüzünün alacağı ifadeyi bekliyordu.
"Bak Alastor Harry hakkında bir sürü ön yargıya sahipsin ve bu onu ilk görüşün,biliyorum Harry'nin tutumu da sana ön yargılarını kırmanda yardımcı olmuyor.Ama zamanla her şey daha iyi bir hal alacak,Harry maskelerinden sıyrılacak ve bize gerçek Harry gösterecek.İnan bana o zaman her şey şimdikinden çok daha iyi olacak.Ben buna inanıyorum."
Dumbledore'un iyimser sözlerinden sonra alayla gülmek istese de yapmamış bunun yerine eğlenen bakışlarını Moddy'nin yüzüne dikip onu sinirden renkten renge girmesini izlemişti Harry.Moddy'nin zamanla hiçbir şeyin daha iyiye gitmeyeceğini düşündüğü çok açıktı.Ve Harry Moddy'e katılıyordu.Hiçbir şey daha iyi olmayacaktı,Dumbledore sadece çevresindeki insanları manipüle ediyordu her zamanki gibi.
Dumbledore Moddy'den Harry'e dönerek "Bugünlük bu kadar konuşma yeterli Harry.Artık güvende olduğunu öğrendiğine göre ailenle tanışmalısın.Seni görmek için fazlasıyla sabırsızlar ve burada olduğun için çok mutlular.Sirius ve Arthur sana eşlik edecekler."
Harry Dumbledore'un sözleri üzerine hiçbir şey söylemeden oturduğu koltuktan kalkıp kapıya yönelmişti.Odadan Harry önden Sirius,Arthur ve Moddy onun arkasından çıkmışlardı.
Harry odadan çıkar çıkmaz direk arkasına dönüp onları gördüğü andan beri yüzüne yerleştirdiği ifadesizlikten sıyrılarak nefretle alev alan yeşillerini Moddy'nin gözlerine dikmişti.
"Eğer bir daha benim yanımda Karanlık Lord'a hakaret etmeye cürret edersen o gereksiz dilini yerinden koparıp seni kendi kanında boğarım Alastor Moddy.Bu da sana sözüm olsun.Ve bilmelisin ki ben her zaman verdiğim sözleri tutarım."
•Bölüm geç geldiği ve kısa olduğu için üzgünüm arkadaşlar ama yazamadım,sizi de daha fazla bekletmek istemedim o yüzden yazabildiğim kadarını hemen paylaştım.Diğer bölümü çok daha uzun yazmaya çalışacağım söz veriyorum.
Harry ve ailesinin büyük karşılaşması da diğer bölüme kaldı artık,bakalım neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Prince/Askıda
Fanfiction•Oyunun başlaması için gece bekleniyordu getireceklerinden habersiz. •Kehanetler yok sayılmamalı. ☆Hikaye askıdadır,yeni bölümlerin ne zaman geleceği belli değildir.