4.Bölüm

2.8K 131 55
                                    

Harry öğrendiği gerçeklerden sonra bir süre Karanlık Lord ile birlikte durum kritiği yapmış sonrasındaysa  odadan ayrılmıştı.Harry gittikten sonra Karanlık Lord kapının önünde beklediğini bildiği Lucius Malfoy'u sert bir sesle içeri çağırmıştı.

Dumbledore'un ve Bakanlığın Karanlık Prens hakkında gerçeği  öğrendikten sonra verdikleri tepkiyi bir an önce öğrenmeliydi.

Lucius Malfoy çalışma odasından içeri girer girmez her zamanki gibi hızla Lordu'nun önünde eğilerek ondan gelecek emirleri beklemeye başlamıştı.Ona kalkmasını emrettikten sonra "Karanlık Prens'in gerçekte Harry Potter olduğundan haberdar olan Yoldaşlık ve Bakanlığın tepkisi ne olmuş Lucius?"demişti Voldemort buz gibi bir sesle.

"Efendim Bakanlıkta ve Yoldaşlıkta bulunan ajanlarımızın söylediğine göre hepsi büyük bir şaşkınlık içindeymiş.Bazıları bu haberin doğru olduğuna bazıları ise yalan olduğuna inanıyorlarmış.Nedeni ise mağlum Karanlık Prens'in kim olduğunu,neler yaptığını biliyorlar,bu yüzden onun Harry Potter olduğuna inanmıyorlarmış,bir kısmı ise onun Harry Potter olduğunu savunuyor ve sizin onu büyüyle etki altına aldığınızı söylüyorlamış.Sözde Harry'nin gerçekleri öğrenince onların tarafına  geçeceğini ve size karşı savaşacağını dile getiriyorlarmış."

Lucius Malfoy ajanların mektupla ona ilettiklerini hızlı bir şekilde Lord'una
aktarırken odada bulunan tek kişi olduğundan dolayı Lord'unun korkunç öfkesinin otomatik olarak direk ona yöneleceğinin fazlasıyla bilincindeydi.Neden bu kadar şansız olduğunu sorguladığı anlardan birindeydi her zamanki gibi.Lucius sık sık neden bu kadar şansız olduğunu sorguluyordu ve bugün bu odadan sağ çıkarsa bunun nedenini bulmakta da son derece kararlıydı.
Lucius Malfoy korkudan kaynaklı oluşan saçma düşüncelerinden kurtularak dikkatini tekrar Lorduna verdiğinde onun söylediklerine sinirlendiğini hızlı hızlı nefes alıp vermesinden rahatlıkla anlamıştı.
Neyse ki Harry hala malikhane sınırları içindeydi ve Karanlık Lord Harry yakınında olduğundan dolayı  sakin kalmak için çabalıyordu yoksa şimdiye kadar Lucius sayamayacağı kadar Allarte Ascendarev ve Sectum Sepra laneti yemiş olurdu.

"Ne? Onun benim yanımda büyüyle durduğunu ve gerçekleri öğrenince  onların tarafına geçip benimle savaşacağını mı söylüyorlar?"

Duyduklarından sonra Karanlık Lord'un öfkeli sesi çalışma odasında adeta yankılanmıştı.
Karanlık Lord'un duydukları fazlasıyla sinirlerini zorluyordu ama sakin kalmak için hala çabalıyor ve sınırlarını zorluyordu ama bu çabası Lucius'un tekrar konuşmaya başlamasıyla tümden yok olmuştu.

"Ölüm Yiyenlerin arasında karmaşa mı çıktı?Ne saçmalıyorsun sen Lucius?Böyle bir zamanda bu saçmalığın nedeni ne lanet olası?"

Karanlık Lord duyduklarıyla kontrolünü tamamen kaybetmişti.O lanet olası Peter'i bulduğunda ona öyle bir ölüm bahşedecekti ki herkes yıllarca korkuyla bahsedecekti onun ölümünden.Ona öyle acılar çektirecekti ki Peter aldığı her nefes için pişman olacaktı.Onu pişman edecekti yaşadığı her an için.

Lucius ise diğer söyleyeceği şeyler için cesaret toplamaya çalışıyordu o anlarda.Bu odadan bugün lanet yemeden çıkamayacaktı,Harry'nin malikhanede bulunan varlığı bile Lord'unun öfkesine engel olamayacaktı,kabullenmişti.

"Lord'um Peter Dumbledore'a mektup gönderdikten hemen sonra  Ölüm Yiyenler arasında Harry'nin size büyü yaptığına,sizi etki altına aldığına ve sizi elinde kukla gibi oynattığına dair söylentiler yaymış, bu yüzden Ölüm Yiyenler arasında kargaşa çıktı.Bir çoğu şu an Karanlık Prens'e zarar vermek istiyor efendim, Peter'in asılsız söylentilerinden dolayı.Bir kaos ortamı yaratıp kaçışını kolaylaştırmak için böyle bir şey yaptı muhtemelen."

Lucius'un sözlerine devam etmesini engelleyen şey karşı duvara fırlatılmış olmasıydı.Lucius o an üzüntüyle ve korkuyla şu 1-2  saatin kendisi için bir hayli uzun ve zor geçeceğini anlamıştı ayrıca bolca kırık kemiği olacağını da.

Karanlık Lord nihayet sakinleştiğinde bütün Ölüm Yiyenleri 1 hafta sonra malikhanede toplaması emrini vererek Lucius'u odadan göndermişti.
Ölüm Yiyenler arasında şu an böyle bir kaos yaşanması çok tehlikeliydi çünkü her an Yoldaşlık bu durumdan yararlanıp onlara saldırabilirdi ama şu anda onlarda büyük bir karışıklık içinde olduğundan onlara saldıracak durumda değillerdi neyseki.

Adamlarının Peter denilen farenin söylediği bu saçmalığa inanması, dahası bu yüzden Harry'e zarar vermeyi düşünebilmeleri,hayır,hayır  Harry'e zarar vermeyi akıllarından geçirebilmeleri Karanlık Lord'u sinirden delirtiyordu.
Peter'e inanıp Harry'e zarar vermeyi düşünmelerinin hesabını onlara çok kötü bir şekilde soracaktı,bir daha böyle düşünmeye asla cesaret edemeyeceklerdi.

Sevgili(!) müritlerine 1 hafta sonra bizzat o hain farenin başrolünü oynadığı kan donduran bir gösteri sunacaktı.Bu gösterinin onları kendilerine getireceğini umut ediyordu.Yoksa bu kan donduran gösterilerin sonu asla gelmeyecekti.

Y/N:

~Arkadaşlar hikayede Harry'miz bu şekilde görünüyor😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Arkadaşlar hikayede Harry'miz bu şekilde görünüyor😍

~Bu da Karanlık Lord'umuz❤❤Sadece gözlerini kırmızı olarak düşünün😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Bu da Karanlık Lord'umuz❤❤Sadece gözlerini kırmızı olarak düşünün😉

~Bu da Karanlık Lord'umuz❤❤Sadece gözlerini kırmızı olarak düşünün😉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Ve son olarak bu çok tatlı değil mi ya?😻😻

Dark Prince/Askıda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin