7.Bölüm

2.2K 142 21
                                    

Severus Ölüm Yiyenlerin  toplantısının bütün detaylarını Yoldaşlığa acil toplantılarında aktarmıştı.Yoldaşlık üyeleri gördükleriyle dehşete düşmüşlerdi,özelliklede çocuğun Peter'i öldürürkenki halinden sonra nefesler tutulmuştu.
Bu izlenilenlerden sonra yararlı bir yorum yapılacak olursa,gerçi ne kadar bir yararlı yorum olduğu  belirsizdi ama çocuğun maskesiz yüzü görülmüş ve onun James Potter'a olan fazlasıyla benzerliğinden Harry Potter olduğu kesinleşmişti.

Toplantı salonundaki herkes kafasındaki düşüncelere gömülmüşken Dumbledor boğazını temizleyerek önce dikkatleri yeniden üzerinde toplamış sonrada konuşmaya başlamıştı.

"Severus'un anısındaki görüntüler  sayesinde artık Karanlık Prens'in Harry Potter olduğu söylentisi kesinleşmiş bulunmakta bizim için.
Bu yaptıklarına gelirsek onu Voldemort yetiştirdi ve o gelmiş geçmiş en kötücül büyücü bildiğiniz gibi çocuğu iyi ve doğru bir şekilde yetiştirmesi imkansız takdir edersiniz ki.Ayrıca kendisi hakkındaki gerçekleri çocuğa söylemediğinden de eminim.Harry'nin Voldemort'un yalanlarıyla kandırıldığını düşünüyorum.Kararım onun yakalanması,Yoldaşlığa getirilip ona gerçeklerin anlatılması ve onun  Aydınlık tarafta yer almasını sağlamak."

Dumbledore sözlerini bitirir bitirmez Moddy son zamanlarda olduğu gibi yine söze atlamıştı.

"Dumbledor Harry'nin etki altında  olmadığına ve bu yaptıklarını bilinçli bir şekilde yaptığına ve her şeyi  bildiğine neredeyse eminim."

Toplantı salonunda bulunan Lily, James ve Sirius'un ona attıkları sinirli bakışlara aldırmadan konuşmaya devam etmişti Moddy.

"Onun aramızdaki insanlarda dahil bir sürü insanı vahşice öldürdüğünü bildiğimiz halde onu aramıza almak doğru mu sence?"

Bu sözleri dişlerini sıkarak ve boş sandalyelere,dolu olması gereken boş  sandalyelere,bakarak söylemişti.

"Ayrıca onu ele geçirmenin hiç kolay olacağını sanmıyorum,daha önce hiçbir zaman onu ele geçirecek konuma gelmedik,hem gücünden hem de Karanlık Lord'un korumasından dolayı."

Diyerek sözlerine son vermişti.

Salonda bulunan Potter ailesi ve Sirius Black inkar etseler bile Moddy'nin sözlerinin çoğunda haklı olduğunu içten içe biliyorlardı.Yine de buna rağmen James sinirle Moddy'e karşı çıkmaktan kendini alıkoyamamıştı.

"O Karanlık Lord'un etisi altında ve gerçekleri elbette bilmiyor,Harry eğer gerçekleri bilseydi onun yanında bir dakika durmaz,bizim yanımıza gelmek için elinden gelen her şeyi yapardı.Ay-"

Moddy James'ın sözlerini keserek
"Sen onu tanıyor musun Potter,ne yapıp yapmayacağını biliyor musun,ne düşündüğünü?Sen onun babası olabilirsin ama onu tanımıyorsun,o sizden 1 yaşındayken alındı ve şimdi görüldüğü üzere bambaşka biri.Daha onun düne kadar yaşadığını bile bilmiyordun."

Son darbeyi vurmak için derin bir nefes aldı Moddy.Bunu birileri yapmak zorundaydı.Herkes o çocuğun iyi olduğuna,kandırıldığına inanıyordu ama gerçek öyle değildi Dumbledore bile bunu içten içe biliyordu ama onu ele geçirirse karanlıktan döndürebileceğine inanıyordu ama Moddy'e göre her şey için çok geçti.

"Potter kabul et,o senin oğlun değil, senin elinden 1 yaşındayken alınmış o çocuk değil.Senin çocuğun senden alındığı gün öldü Potter.Bu çocuk senin oğlun değil,o Karanlık Prens,o insanları acımadan öldüren bir canavar.O en karanlık büyücünün yetiştirdiği acımasız bir katil.O yüzlerce insanın acılar içinde ölmesine sebep olmuş biri."

Diyerek sözlerine son vermişti.

Moddy'nin sözleri üzerine Sirius sinirle hırlamış,Potterlar'da salondaki diğer üyeler gibi sessizliğe gömülmüştü.

Dark Prince/Askıda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin