O karanlık ve herkesi büyük bir şaşkınlığa sürükleyen gecenin ardından
Büyücü Dünya'sında dün gece gerçekleşen büyük olayın haberi çabucak yayılmıştı,her yerde bu üzücü haber konuşulur olmuştu.
Sonuçta Büyücü Dünyası'nın biricik kurtarıcısı,dün gece hain Peter tarafından kaçırılarak Voldemort'a teslim edilmiş ve büyük ihtimalle onun ellerinde zamansız ölümünü tatmıştı.Minik bebeğin cesedi dahî bulunamamıştı.
Acımasız saldırıdan sağ salim kurtulan aile üyeleri ve Sirius Black ise derin bir yastaydı ve kimseyle tek kelime konuşmuyorlardı.Karanlık Lord Ölüm Yiyenlerinden aldığı duyumları gizli bir tatmin ifadesiyle dinliyordu.
Acımasız büyücü çocuğun ölüm haberini alan Dumbledore'un yüzünü görebilmeyi dilerdi doğrusu.Planları suya düşen o yaşlı bunak oldukça sarsılmış olmalıydı.💫15 YIL SONRA💫
Aradan yıllar geçmiş ve Harry Potter büyüyüp 16 yaşında bir genç olmuştu.
Ama Büyücü Dünyasında değişen pek bir şey yoktu geçen yıllara rağmen sadece Karanlık Lord'un yanında onları korkudan tir tir titreten yeni bir isim daha vardı,o da Karanlık Prens'di.Karanlık Lord'un biricik varisi,yıllar önce Karanlık Lord tarafından acımasızca katledildiği düşünülen minik bebek Harry Potter.
Büyücü Dünyası Karanlık Prens hakkındaki gerçeğin farkında değildi,onun gerçek kimliği hakkında hiçbir fikre sahip değillerdi.
Bu gerçeği bilenler sadece Karanlık Lord,Bellatrix,Lucius ve Peter'di.
Ta ki Karanlık Lord'a ihanet edip bu gerçeği Dumbledore'a haber veren Peter'e kadar.Kısa sürede bu şok edici haber önce Yoldaşlıkta sonra bütün Büyü Dünyasında hızla yayılmıştı.Karanlık Lord olanlardan haberdar olduğunda bu haberin yayılmasını engellemek için yapacağı hiçbir şey kalmamıştı.Çoktan mektup Dumbledore'a ulaşmıştı bile.
Voldemort yıllardır özenle sakladığı sırrın tamamen planlarına ters bir şekilde ve zamanda ortaya serilmesiyle adeta sinirden delirmişti.
Peter,o korkak fare,bunu nasıl yapabilirdi,yıllarca herkesten sakındığı sırrını herkese açık edip,gizli silahının varlığını bütün dünyaya nasıl duyururdu?Buna nasıl cesaret edebilmişti,ona yapacaklarını bile bile nasıl böyle bir şeye cesaret edebilmişti o aptal?
O aptalı o gece öldürmeliydi.Onu öldürmeyerek hatta yapmıştı ve bu hata ona çok pahalıya patlamıştı.Siniri içinde bir volkan gibi yükselen Lord kendini sakin kalmaya zorluyordu ama sakin kalmak şu durumda onun için bir hayli zordu yinede Harry için sakin kalmak zorundaydı.Duygularını uçlarda yaşaması Harry'e büyük bir acı veriyordu çünkü.Hissettiği herhangi bir aşırı duygu genç çocuğun yara izinin deli gibi acımasına ve onun acıyla yere yığılmasına neden oluyordu.Karanlık Lord bu nedenle elinden geldiğince duygularını kontrol altında tutmaya çalışıyordu.
Yakınlık mesafesine göre bu ağrının etkisi ve şiddeti değişiyordu ama ne yazık ki şu an Harry kaledeki odasındaydı,ondan uzakta bir yerlerde değil.Bu yüzden öfkesini dindirmeye ve sakinleşmeye çalışmalıydı.Karanlık Lord Harry'e zarar vermemek için kendini sakinleştirmeye çalışırken bulunduğu çalışma odasının kapısı çalınmadan hızla açılmış ve aynı hızla Harry odadan içeri girmişti.
Karanlık Lord odaya nefes nefese giren Harry'e başını kaldırıp baktığında onun çoktan dikkatli gözlerle kendisini izlediğini görmüştü.
Karanlık Lord Harry'nin odasına bu şekilde girmesine yıllar içinde bir şekilde alışmıştı ki zaten Harry odasına bu şekilde girebilen,girmeye cesaret edebilen tek kişiydi.Ondan başka hiçkimse kendisinin bulunduğu odaya bu şekilde girme saygısızlığını yapmaya cesaret edemezdi çünkü bu odadan sağ çıkmayacaklarını bilirlerdi.Harry Karanlık Lord'un kahverengi çalışma masasının karşısındaki koltuklardan birine otururken "Efendim sizi sinirlendirecek bir şey mi oldu?"demişti ciddi bir ses tonuyla.
"Oldukça can sıkıcı şeyler oldu Harry.Bende seni çağırmayı planlıyordum biraz sakinleştikten sonra.Büyü Dünyası senin kimliğini öğrendi ne yazık ki.Peter bana ihanet etti,senin kimliğini bir mektupla Dumbledore bildirmiş.Bu ihanetten haberdar olduğumda ne yazık ki engellemek için çok geç kalmıştım.Mektup çoktan Dumbledore'un eline ulaşmıştı."
Bütün olanları karşısındaki genç çocuğa sakin olmaya çalışarak anlatmıştı.Peter'in yaptığı ihaneti tekrar hatırlamak sinirlerine hiç iyi gelmiyordu Karanlık Lord'un.
Karanlık Lord Harry'nin kimliğinin açığa çıkmış olmasından hiç memnun değildi.Yıllardır Yoldaşlık ve Bakanlıkla sürdürdüğü sessiz savaş ortaya çıkan gerçeklerle tekrar alevlenecekti.Çok çetin bir savaş kapıdaydı ve O buna her zamanki gibi fazlasıyla hazır ve hazırlıklıydı düşmanlarının aksine.
Y/N:Harry'nin kimliği açığa çıkıyor😉Bakalım diğer bölümde neler olacak?
Bol bol yorum yapın😇😇
Yeni bölüme kadar Harry ile kalın❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Prince/Askıda
Fanfiction•Oyunun başlaması için gece bekleniyordu getireceklerinden habersiz. •Kehanetler yok sayılmamalı. ☆Hikaye askıdadır,yeni bölümlerin ne zaman geleceği belli değildir.