1. Nie jestem pedofilem

351 26 2
                                    

Jego profil. Brązowe włosy. Okulary z okrągłymi oprawkami. Zielone oczy, widać było, że jest kujonem i uwielbia się uczyć, 20 lat. Idealnie pasuje do mnie, cichej i nieśmiałej dziewczyny z miasta -Londynu. Blond włosy do ramion, niebieskie oczy, duży nos, 165 centymetrów i 60 kilogramów. Płaska dupa i małe cycki, 18 lat. Dziewczyna ideał!!!! Nie mam przyjaciół. Gdy kogoś poznaje, trudno mu zdobyć moje zaufanie, potrzebuje tą osobe bliżej poznać, wiedzieć o niej sporo rzeczy. Zalogowałam się na Facebooka. Kliknęłam na ikonke Nate'a Wyświetlił mi się dymek chatu. Zielona kropeczka. Przegryzłam skrawek dolnej wargi.
Quinn: Kim jesteś?
Nate: Nie znasz mnie : )
Quinn: To wiem...
Nate: Jesteś bardzo ładna x
Taaa... Moje profilowe było z neta. Tak dokładnie, wpisałam w google "ładne dziewczyny 18 lat" i bammm. Mam piękne profilowe. W moim świecie, internetowym świecie, jestem taka, jaka chciałabym być. Wysoką brunetką, zielone oczy, zgrabny nos, piękne piersi i nogi do sufitu.
Quinn: Dzięki ; )
Nate: Gdzie mieszkasz?
Nie wiedziałam, czy moge mu odpowiedzieć. Londyn jest bardzo duży, raczej mnie nie znajdzie.
Quinn: Londyn, obrzeża miasta
Nate: O kurwa!
Quinn: Co!?
Nate: Ja też... Centrum Londynu...
Nie wiedziałam co napisać. Zamurowało mnie. Zatrzasnęłam laptopa. Słyszałam tylko dźwięki, wiadomości z Facebooka. Podniosłam niepewnie monitor.
Nate: Możemy się spotkać (8
Nate: Chce cię poznać : ))))
Nate: Nie jestem pedofilem. Masz foto x [wysłano zdjęcie]
Faktycznie... Wyglądał jak on...
Nate: Teraz ty :3
Wylogowałam się z Facebooka i opadłam na łóżko. Nie chciałam mu wysyłać zdjęcia, ale jednak coś mnie ciągnęło, do tajemniczego nieznajomego...

~~~~~~
Kolejne opowiadanie (8
Internetowa znajomość? Jak to się skończy? + Od razu mówię, że to opowiadanie będzie krótkie :)
Tradycyjnie: czytajcie, komentujcie, głosujcie. Jak zobaczycie błąd piszcie :3
Kryska xoxo

PrivOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz