6. Bölüm

1.1K 54 14
                                    

Songül;
"Sadiii" diye bağırır. O sırada Songül'ün de sırtına odunla vururlar. Ekip ve üçünü diz üstüne çöktürtmüşlerdi.
Adamlardan biri Songül'ün yüzünü çevirip;

"Ben seni bir yerden hatırlıyorum. Sen şu bi kaç önce buraya gelen o kadın değil misin?"

Songül gülerek;
"Ta kendisiyim! Eceliniz olmaya geldim!" Adam pis bi gülüş attı;
"Bu halde mi? Sen az önce şu adama bağırmıştın eşin mi?"

Songül;
"Sanane!"

Adam;
"Evet öyleymiş. Getirin adamı buraya!" Adamlar Sadi'yi getirir. Adam Sadi'ye bi yumruk atacaktı ki adam vuruldu. Yere yığıldı.

Sadi;
"Yaverim!"

Songül;
"İşte bu halde!" dedi ve arkasındaki adamlara dirseğini geçirdi. Sadi de arkasındaki adamın ayağından tutup yere düşürdü. Büyük bi çatışma oldu. Adamlar başsavcıyı götürmüştü. Songül peşinden gitti. Yaver ve Sadi ve ekip orayı temizledikten sonra Songül'ün peşine gittiler. Songül tam depodan çıkmıştı ki Başsavcı Najat'ın kafasına silah dayamış geliyordu.

Songül;
"Başsavcım, yakalamışsınız!"

Ahmet;
"Heralde Songülcüm, hadi şu şerefsizin sorgusunu alalım bir an önce."
Sadi ve Yaver'de gelmişti.

Sadi;
"Bir dakika başsavcım."

Ahmet;
"Noldu Sadi."

Sadi;
"Siz ikiniz olmasanız şuan hepimiz ölmüştük. Ne ara planladınız bize de söyleseydiniz keşke."

Ahmet;
"Aa doğru soracaktım unuttum anlatın bakalım."

Songül ve Yaver birbirlerine baktı güldüler
                       
                           - FLASHBACK-

Songül;
"Yaver ekibin bi kısmı seninle kalsın hepimiz aynanda girmeyelim ne olur ne olmaz!"

Yaver;
"Haklısın yenge bu şerefsizlerin ne yapacağı belli olmaz!"

Songül;
"Başsavcım bu plan aklıma o an gelmişti. Size söyleyecektim ama çoktan içeri girmiştiniz."

Ahmet;
"Şaka yapıyorum Songül ya sağolun ikinizde."

Yaver ve Songül aynı anda;
"Biz görevimizi yaptık başsavcım." güldüler.Sadi öksürdü.

Songül;
"Sana bişey olacak diye çok korktum."

Sadi;
"Ne kadar çok?"

Songül;
"Ölümüne.." sarıldılar. Onları böyle gören Yaver ve Ahmet mutlu oldu. Sonra arabaya doğru gittiler.

Karakola gittiler. Sorguya Ahmet girecekti
Songül durdurdu;
"Başsavcım izin verirseniz, Najat'ın sorgusunu ben almak istiyorum."

Ahmet önce izin vermeyecekti ama bu konunun Songül için derin bir konu olduğunu duyunca izin verdi. Songül odaya girdi sandalyeyi ters çevirip oturdu.

Najat;
"Benden ne istiyorsunuz"Songül önce güldü sonrada kaşlarını çattı;
"Bilmiyomuşluğa yatma lan! Ya kendin öt ya da derdini savcılıkta anlatırsın!"

Najat;
"Sizi gerçekten gözümde çok büyütmüşüm gerçekten en baştaki adamın ben olduğumumu sanıyorsunuz!?"

Sadi sorgu odasının dışında bekliyordu. O sırada gelincikler geldi onları görünce;
"Gelincik tim hayırdır ne işiniz var burda?" diyerek yanlarına gitti. Zülfikar ağlıyordu.

Can;
"Hocam Zülfonun kardeşi Ozan açık denizde teknesi alabora olmuş kayıp."Sadi şaşırdı.

Zülfo;
"Hocam bizde Songül abla trafikte ama bize yardım edebilir mi diye gelmiştik."

SADGÜL: "Okyanus Gülüşü" (Seri-1/3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin