Birinin ayağına basıp özür diledikten sonra mutfağa sonunda ulaşabildim. Fakat gördüğüm tek şey, iç içe iki dudaktı.
Bunlar kim lan?
Çocuk bir yerden tanıdık geliyor ama...
Hassktr..
Bu...
Meriç değil mi..?
Ve öptüğü kız, ada değil..
Vay şerefsiz, boşuna gözüme takılmıyormuş demek ki.
Sinirim bozulduğu için öksürür gibi yapıp onların dikkatini dağıtmak istedim ama dünya umurlarında değil ki! Bu sigara dumanından kim geliyor kim gidiyor görünmüyor zaten.. Kafalarına bişey mi atsam napsam.
Neyse aq gidiyorum ben.
Hassktr..
"Bak bak bak, inek de buradaymış! Sonunda geldin ha!"
"Ada?? Aaaa, adaaa naberr yaaaaa!!"
Arkadaki manzarayı fark etmesin diye kızı ters çevirdim. Ada diye bağırdım ama kimin umrunda! Yediler birbirlerini..
"Hey, napıyosun inek. Çekiştirmesene!"
" Öf, ada parti parti dedin, bu mu parti?"
"Ay beğenemedin heralde! Hem gece daha yeni başlıyor.. Dayanamayıp gelmişsin bakıyorum. Hahah."
"Eh, isteyen çok olunca kırmayayım dedim."
Ada bana garip bir bakış attı ve birkaç saniye duraksadıktan sonra konuştu;
"Hah, seni benden başka kim çağırdı ki özgür? Gören de popülersin sanacak."
"Popüler olmadan da çağırılıyorum demekki."
Dediklerimi önemsemeden, arkasını dönerek mutfağa yönelecekti ki onu zor tuttum..
"Nereyee be konuşmanın ortasında aaaaaağğğğ, ADAAA senden hiç beklemezdim!"
Duy ve bitir artık be adam!! Umarım ayrılmışlardır daha fazla tutamayacağım..
"Özgür noluyo ya, neden çekiştiriyorsun?"
"Ya şey diycektim sana. Biz denizle yeniyiz, parti falan anlamıyoruz pek. İçkilerden ne önerirsin?"
"Hmm. Denizle geldin demek. Hiç şaşırmadım. Aman ne önericem be, bırak da mutfağa gideyim!"
"D-duuurrr!"
Eyvah...
Tutamadım..
"Mm-meriiç!!! BU KİM!!!"
"Aşşkım??"
Aşkın batsın emi, it herif.. Hala aşkım diyo.
"S-senn ne biçim bi insansın! Ben varken başka kızlarla olmaya utanmıyor musun! Şerefsiz, bana bunu nasıl yaparsın aptal herif! Sana güvenmiştim!!"
"Açıklayabiliri-"
"Püüü, yazıklar olsun, neyi açıklayacaksın yalancı!!! Demek bu yüzden bana olan ilgin azalmıştı.. Özgür tutma beni dövücem kızı!!!"
Tutamıyorum ki, aradan kaçıyorsun hep..
"Ada dur, bırak adaa. Kızın saçını yoldun.. Meriç'e vursana kızı bırakkk!"
"Özgür bıraaak"
Bağırışları fark eden bi kaç kişi mutfağa girdi. Ada' yı fark edince ayırmaya çalıştılar, ama ada asla susmuyordu.
"Hala kızın yüzünü kapatıyosun meriç! İğrençsin!!!"
"Eee, yeter be. Sanane lan. İstemiyorum seni anlamıyo musun?"
HAYVANA BAK..
Ada'yı gitmek için çekiştirdim ama kolumu ısırıp bu kez çocuğun üstüne atladı.
"Bir de istemiyorum diyor, madem istemiyodun neden dün seni seviyorum dedin pislik!!!!!! Allah belanııı versinn!"
"Ada dur boşver gitsinn durrr"
"Bırakın beni beee"
Tek başıma kızı tutamadığımı fark eden çocuklar, onu engellemeye ve arayı düzeltmeye çalıştılar. Ama siniri geçmiyordu..
"Ada, bırak peşimi. İstemiyorum seni. Hem sen duygu nedir biliyor musun ki? Varsa yoksa popülerlik, instagram, moda, para. Beni gerçekten sevdiğini mi sanıyosun.. Umurunda bile değildim.. Ayrılmak en iyisi."
"Aaahahhahahha, ayy beyefendi zzahmett olmasın!!! Tutmayın beniiiiiiiii!!!!"
"Adaağğğğğğğ"
"Bırak özgür bıraaaak"
Ada'yı kenara çekmeyi başardım ve bikaç kişinin arasına sıkıştırdım. Kendimi tutamayıp meriç'e iki çift laf edecektim.
"Meriç denen varlık, öncelikle beni hiç şaşırtmadın. Ayrıca, madem bu kızdan memnun değilsin neden bunu fark edince ayrılmadın da başka kızlarla takıldın? Hala üste çıkmaya çalışıyorsun.. İş işten geçtikten ve kızı aldattıktan sonra ayrılmak en iyisi demek nedir tam olarak? Harbiden dayaklıksın. "
Meriç, sinirlenerek bana döndü.
Şaşkındı.
İşte öyle şaşırtırım adamı.
" Sen kimsin lan, sana noluyor? Siktir git şuradan. Bu ikimiz arasında bi mesele. "
" Aaaaa öyle mii meriç bey, hiç bir yere gitmiyor! İkimiz diye bişey kalmadı anladın mı!!! "
Ada az önce beni mi korudu lan?
"Aynen, ikiniz arasındaki konu çoktan kamusal alana taşındı bile. Malum, sen ve dudakların başka alanlara yayılmakla meşguldü.."
Bu sözlerimi dinleyen ada'nın morali tekrar bozuldu.. Meriç'e daha fazla katlanamayacağını anladı ve bağırmaktan vazgeçti...
"Her ne haltsa.. Al, bu bana verdiğin kolye. Benden sonra kandıracağın kızlara verirsin. Hadi çaaoo!! Pislik.."
Sözlerini bitirirken, boynundan çıkardığı kolyeyi meriç' in suratına fırlattı ve suratına bir gülümseme takınarak ortamdan hızla uzaklaştı.
Ama, rol yaptığını biliyordum. İyi değildi...
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg] (Tamamlandı )
HumorOkulunuzun basket takımı vardır. Ve de onların popüler sevgilileri.. Başlangıç tarihi :Ocak 2023🍓