Eu sunt Alice. Am 16 ani și sunt o adolescentă normală. Petrec foarte mult timp cu prietenii mei.
Intr-o zi am decis să mergem la casa părăsită de la marginea pădurii. Suntem 8 persoane. Eu, iubitul meu Mark și 6 prieteni. Okay, nimic ciudat până acum. Intrăm.
Ușa se inchide brusc in urma noastră. Suntem blocați. Grozav.
Căutăm altă ieșire. Degeaba.
Se aud zgomote ciudate de sus. Mergem acolo. O fetiță stă in mijlocul holului ingust, jucându-se cu ceva. Stă cu spatele la noi, nu îi putem vedea fața. Se aud suspine. Plânge. Fetița ciudată care stă cu spatele la noi plânge. Mark se aproprie de ea și îi pune mâna pe umăr. Mare prostie Mark. Mare prostie.
Ochii ei au culoarea neagră. Un negru intunecat care iți răpește sufletul. Mâinile îi sunt pline de sânge. Într-o secundă suspinele ei se transformă in râsete. De nicăieri, un cuțit apare și se izbește de pieptul lui Mark. Durerea imi sfâșie și mie trupul văzându-mi iubitul cum iși dă ultima suflare.
In câteva minute, toți prietenii mei sunt intinși pe jos, zăcând in bălți uriașe de sânge.
Ceva ascuțit imi străpunge și mie trupul. Cu ultimele puteri, mă intorc cu fața și mă uit spre direcția din care au venit cuțitele. Spre surprinderea mea, il văd pe Mark râzând. Nu mai știu ce să cred.
De aici firul se rupe.Postare originală nr. 4
' Come to the partyy ' 😂