3

258 16 3
                                    

 - Заходьте! - кричить мені Максим Вікторович.

Я відчиняю двері та повільно заходжу до класу, морально готуючись до нотацій. Вчитель навіть не звертає на мене уваги та не піднімає очей, продовжуючи перевіряти якісь папери. Невже якусь роботу встиг дати учням уже на другий день навчання? 

Я десь ще хвилину стою біля дверей, переминаючись з ноги на ногу та не наважуючись порушити тишу. Але не можна так стояти вічно. Тому я прочищаю горло, тим самим привертаючи до себе увагу.

- А, Алексе проходь будь ласка. Я маю з тобою серйозно поговорити. І двері замкни будь ласка. - поспіхом каже Максим Вікторович.

Я повертаюсь до вчителя спиною - та виконую його прохання. Тремтячими руками мені ледве вдається повернути той клятий ключ у замку. Позаду мене раптом почулися кроки. Не встигаю розвернутися, як раптом відчуваю, що міцні руки Максима Вікторовича обвили мене за пояс. Шию обпекло гарячим подихом. А в ніс вдарив запах вчорашнього одеколону.

- Мх... Ти так смачно пахнеш. Так і хочеться тебе з'їсти. - шепоче вчитель сексуальним голосом мені на вухо.

- М-максиме Вікторовичу... - тремтячим голосом вимовляю я.

- Тш... Дай договорити. Це було дуже сміливо з твого боку надіслати мені такі фото. Невже таким чином ти хотів виправити свою оцінку? - хриплим голосом питає Максим Вікторович.

Необхідно терміново придумати якусь відповідь. Та ще й таку, щоб і Дена та його ідею не виказати. Не хочу вплутувати друга в цю ситуацію. Але що ж тоді відповісти Максу? Ааааа! Чому в голову нічого путнього не лізе?! Ненавиджу такі ситуації! Ай добре! Пливтиму за течією - і будь що буде! Візьму всю провину на себе. 

Повертаюсь до чоловіка обличчям. Макс ставить свою праву руку біля мого обличчя та нахиляється ближче. Від такого руху я ще більше розхвилювався. 

- В-вибачте, це була дурна ідея. - затинаючись, ледве промовляю.

Я намагаюсь говорити нормальним голосом. Але від такої близькості ніяк не можу заспокоїтися, тому мій голос зрадницьки тремтить.

- К-коли вчора я вас побачив, то закохався з п-першого погляду. Потім ще й це дурне додаткове завдання просив як ідіот. Я... я хотів якось привернути Вашу увагу. Хотів якось реабілітуватися у ваших очах. Господи, це звучить дуже по дебільному.

МатематикWhere stories live. Discover now