7

179 12 0
                                    

Наступного ранку я прокидаюся з поганим настроєм. Не хочу нікуди йти. Не хочу бачити ЙОГО. Може залишитися вдома та прикинутись, що я погано себе почуваю? Перевертаюсь на інший бік. В очі мені потрапляє новий одяг, який ми з Деном вчора вибирали декілька годин. Ні! Наш вчорашній з Деном план та наша праця не мають бути марними. Не просто так я пішов на ці зміни.

Ледве сповзаю з ліжка та йду до ванної кімнати. Тепла вода підіймає мій настрій та додає впевненості у собі. Тепер я почуваю себе на всі 100. Після усіх водних процедур повертаюсь назад до кімнати та одягаю свій новий образ. Макс охуїє, коли побачить мене. 

Зібравши всі потрібні речі, спускаюся в кухню.

- Сину, ти виглядаєш просто amazing. - захоплено вигукує батько.

- Я згодна з твоїм батьком Алексе. Ти виглядаєш маєш чудовий вигляд. Тобі все так пасує. - додає мама.

– Твій колишній ще довго шкодуватиме, що проміняв тебе на когось іншого. А тепер їж швидше, і потім йди в машину. Я відвезу тебе сьогоднідо школи.

- Тату, так буде набагато краще! Це ідеально впишеться в наш з Деном план. Дякую тобі.

Підбігаю та міцно обіймаю тата. Він сміється та обіймає мене у відповідь.

- Не має за що, синку. Для тебе - що завгодно.

Після обіймів нарешті сідаю за стіл. На мене давно вже чекає мій сніданок. Швидко впоравшись з ним, я цілую маму в щоку та біжу в коридор взуватися. 

Через декілька хвилин я вже радісний та задоволений сиджу в прогрітій машині. Діставши телефон з кишені пальта, швидко пишу Дену, аби повідомити про зміни в плані. На останок прохаю не чекати на мене як завжди, а йти одразу до класу. Отримавши від друга схвалення  та згоду, вимикаю телефон та зосереджуюсь на своїх думках. Ну що Максе? Сьогодні тобі буде ой як несолодко. Ти дуже сильно шкодуватимеш за свої вчинки.

POV Автор

До школи під'їжджає чорний мерседес. З нього виходить хлопець, одягнений у класичному стилі. Весь його наряд у світло-коричневих відтінках. Білий светр ідеально гармоніює зі світло-пісочними штанами. Образ чудово доповнює темно-коричневе пальто. Нова зачіска ідеально підкреслює форму вже майже дорослого чоловічого обличчя. Волосся пофарбоване у яскраво-червоний колір додає певну родзинку до образу.  

МатематикWhere stories live. Discover now