3. Fejezet

657 36 2
                                    

Naomi
Liverpool

- Lányok, támadt egy őrült ötletem! - kiáltott fel egy pezsgőspohárral a kezében Iris.

- Na, mi lenne az? - kérdezett vissza cinikusan a húga, Cleo mire Iris csak felhúzta a szemöldökét.

- Ki vele! Engem érdekel. Minden hülyeségben benne vagyok - érdeklődtem izgatottan. Éreztem, hogy az alkohol kicsit a fejembeszállt, de úgy véltem, hogy jelenleg ez a legkisebb problémánk, mivel az a lényeg, hogy jól érezzük magunkat.

- Menjünk el Párizsba. Csak így hárman.

Mikor Iris kimondta az ötletét, csak tátva maradt a szánk. Rendesen sokkos állapotba kerültünk. Egyből tudtam, hogy ez egy fantasztikus, de egyben iszonyú drága ötlet is.

Szerintem mondanom sem kell, hogy rögtön lefoglaltunk 3 repjegyet 2 nappal későbbre, és azonnal elkezdtünk agyalni azon, hogy mit fogunk majd a fények fővárosában csinálni. Végül egy kis városnézés és egy luxusbuli mellett döntöttünk. Lehet, hogy ez egy kicsit túlzás, de mégiscsak december van. Ez a legmesebelibb és legcsodálatosabb hónap az évben, pont ilyenkor ne mennénk el bulizni? Ugyan...

1 nappal később - 1 nappal a buli előtt

Hatalmas meglepetésre nem lettem másnapos, szóval nagyon boldog vagyok, kicsit össze tudom magam szedni, meg most így van energiám bepakolni a bőröndömbe. Arra gondoltam, hogy mi lenne, ha szándékosan kevesebb ruhát vinnék, és így rá lennék kényszerítve a vásárlásra, és ezáltal kicsit felfrissíthetném a ruhásszekrényemet. Úgyis mindig ugyanazokban a ruhákban megyek mindenhova, de nem tehetek róla, mert imádom őket.

~~~~

Végül a biztosan elegendő ruha mellett döntöttem, mivel mindig próbálok a biztosra menni. Ma beszéltem a lányokkal, sikerült megvitatni a holnapi indulást, valamint azt, hogy hogyan jutunk ki a reptérre. Cleo foglalt szállást Párizsban, én pedig kinéztem azt a szórakozóhelyet, ahova menni fogunk, és megvettem estére a jegyeket. Black party lesz, ami nagyon lázba hozott, mert még soha nem voltam ilyenen előtte, és kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet egy fekete tematikájú buli.

Iris kitalálta, hogy hova fogunk elmenni, és milyen látványosságokat fogunk megnézni Párizsban.

Életem során egyszer jártam csak a szerelmesek városában, de akkor is még nagyon kicsi voltam, úgy emlékszem, hogy még általános iskolás lehettem.

Anyáékkal is megbeszéltem, hogy most távol leszek egy pár napig, és hogy ne aggódjanak értem. Persze a buliról egy szót sem említettem nekik. Nyilván tisztában vannak vele, hogy már felnőtt vagyok, de nem szeretném, hogy erről faggassanak. Majd utólag úgyis beszámolok mindenről.

Amelia:
Na, mi a helyzet? Hova tűntél tegnap?

Naomi:
Őrült estém volt... De te hova tűntél? Én kerestelek, de nem találtalak sehol.

Amelia:
Gondolom táncoltam... Észrevettem, hogy már sok ideje nem vagy a közelemben, ezért nekiálltam eszeveszett módon kutatni téged, de hiába... Hova mentél?

Naomi:
Én sem találtalak, ezért eljöttem, és képzeld összefutottam Irisszel.

Amelia:
MÁRMINT AZZAL AZ IRISSZEL?????

Naomi:
Igen, és holnap megyünk Párizsba.

Amelia:
MIVAN?

Naomi:
Tegnap felhívott magukhoz, iszogattunk, és közben kitalálta, hogy menjünk el Párizsba bulizni.

Amelia:
Köszi a meghívást... Majd mindenről számolj be. Nagyon kíváncsi vagyok.

Naomi:
Mindenképpen.

Naomi: Mindenképpen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬 [𝐀𝐫𝐭𝐡𝐮𝐫 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜]✓Where stories live. Discover now