– Ez most komoly, Naomi!? Muszáj volt engem is bevonni a buliba? Olyan kellemetlen az egész – panaszkodott Mina. Tényleg kicsit zavarta a dolog, de szerencsére nem csinált belőle hatalmas ügyet.
– Sajnálom, Mina. Nem én tehetek róla.
Naomi
Párizs – VIP szoba– Ne haragudjatok, fiúk, de ti borzasztó unalmas alakok vagytok – mondta Iris poénkodva a harmadik kínos csend után. – Kéne valamit csinálnunk, hogy kicsit felpörgessük az eseményeket, mert így helyben fogok elaludni – folytatta Iris.
– Mit vársz, mit csináljunk? Hozzunk egy üveget, és pörgessük meg, vagy mi? Szerintem ennél kicsit már érettebbek vagyunk – mondta Arthur bátyja Lorenzo, kinek hangján hallatszott, hogy semmi kedve itt lenni.
– Pontosan, Lorenzo! Szuper ötlet! – kiáltott fel Cleo, miközben egy üres borosüveg felé nyúlt.
– Na nem. Én biztos, hogy nem fogok veletek játszani... – panaszkodott Charles, de mire teljesen befejezhette volna a mondandóját, addigra Cleo már megpörgette az üveget. – Jaj, istenem. Ezt komolyan nem hiszem el...
– Na, Charles, felelsz vagy mersz? – tette fel a kérdést Cleo egy kis pajkos mosollyal az arcán, tudva, hogy a középső Leclerc fivér bármelyik pillanatban teljesen kiborulhat.
– Ahogy mondtam, nem játszok – makacsolta meg magát Charles.
– Akkor válassz magad helyett valaki mást – adta ki az utasítást gyanús mosollyal a száján Cleo. – Rád meg majd később visszatérünk.
– Arthur, te hoztál ilyen helyzetbe, szóval téged választalak – mondta Charles, miközben az öccsére mutatott.
– Arthur, felelsz vagy mersz? – tette fel a játék alapját jelentő kérdést Cleo.
– Felelek.
– Ha valakit megölhetnél, ki lenne az? – kérdezte Cleo.
– Milyen idióta egy kérdés ez. Miért ölnék meg bárkit is? De ha választanom kéne, akkor valami keleti diktátort választanék. Nélkülük talán jobb hely lenne ez a világ – adta meg kielégítő válaszát a legfiatalabb fiú, majd megpörgette ő is az üveget, ami sajnos végül felém mutatott.
Nem tudom az okát, de hirtelen lepergett előttem az életem is. Valamiért nagyon nem szerettem volna sorra kerülni. Még csak nem is ismerem ezeket a fiúkat, de már a legnagyobb titkaimról is kérdezhetnek, és hazudni meg nagyon nem szeretek. Igazi krízisállapot alakult ki bennem.
– Mielőtt még rád jönne a sor, Naomi, szeretnék bevezetni egy új szabályt, miszerint, egy feles lehúzása után ne kell válaszolnod a kérdésre vagy nem kell végrehajtanod az adott feladatot. Szerintem ez így elég fair – mondta Iris csillogó szemekkel, mintha ő találta volna fel az ivós játékokat.
– Felelsz vagy mersz? – kérdezte Arthur. Látszott rajta a bizonytalanság, hogy még maga sincs képben azzal, hogy milyen kérdést vagy feladatot fog nekem adni.
– Merek!
– Azta! Ez igen, Naomi! – ujjongott a fülembe Cleo, majd felpattant, és elkezdett ugrálni. Azt hiszem a barátnőimben már most kicsit több pia van a kelleténél.
– Karaoke.
– Karaoke? – kérdeztem vissza értetlenül.
– Pontosan. Még pedig azt szeretném, ha Taylor Swifttől énekelnéd el a Paris című számot, ha már úgyis Párizsban vagyunk – adta ki a feladatot Arthur, én pedig felálltam, elővettem a telefonomat, bekapcsoltam a számot és nekiálltam énekelni. Nem mondom, hogy jól esett, de sokkal rosszabb feladatokat is kaphattam volna.
✨✨✨✨✨✨
Sziasztok!!!
Nektek sem tetszik a futam ugye??😂😂
Mi a helyzet?
Hogy vagytok?
Tetszett a rész?
Szeretitek a könyvet?Megtalálhattok tiktokon: sziatekivagy.wp
Es youtubeon: sziatekivagy isHa tetszett kérlek nyomj rá a csillagra✨💞💘
Hogy tetszik az arculatváltás??
YOU ARE READING
𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬 [𝐀𝐫𝐭𝐡𝐮𝐫 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜]✓
FanfictionAz élményeink mindig életre szólnak. Az élményeink többet érnek, mint egy kedves mondat vagy, mint egy tárgy. Az élményeink azok a jelentős dolgok az életünkben, amelyek meghatároznak minket. ---------------- 3 helyszín, 3 idősík, 1 kerek történet...