6. Fejezet

414 26 6
                                    

Naomi
Monaco - 4 évvel ezelőtt

- Amelia sem tudja sajnos, hogy kik ezek a fiúk - közöltem a lányokkal elkeseredetten.

- Nem tudom, hogy ki az az Amelia, de Ms. Szupernyomozó, most megbuktál - poénkodott Iris, majd mindannyian elindultunk a fiúkkal ellenkező irányba.

Tényleg nagyon jól néznek ki. Lehet már kicsit az alkohol beszél belőlem, de szívesen megismerném őket. Bár a lányok biztos megölnének. Mi van, ha tényleg melegek, mi meg elkezdünk nyomulni? Borzasztó kellemetlen lenne.

- Amúgy ti hogyan keveredtetek ma ide? - kérdezte tőlünk Mina egy kis ismerkedés szempontjából.

- Én diákmunkára jöttem, tegnapelőtt volt az utolsó napom, szóval hamarosan hazautazok Liverpoolba - felelte Iris, mire mindkettőnknek leesett az álla.

- Te is liverpooli vagy? - kérdeztük egyszerre Minával a meglepettségtől, és ekkor derült ki, hogy mindannyian egy városból származunk.

- Micsoda, ti is? - kérdezett vissza Iris.

- Igen - válaszoltunk szinkronban, majd egy apró nevetésbe törtünk ki.

- Még a végén kiderül, hogy óvodában csoporttársak voltunk - próbáltam vicces lenni, majd az újonnan felfedezett információkra koccintottunk is egyet. - Visszatérve az eredeti témához, én a családommal nyaralok elvileg. Bár túlzás nyaralásnak minősíteni, mert apa igazából dolgozni jött, és ez nagyban befolyásolja a kiruccanásunkat - kanyarodtam vissza az ismerkedéshez.

- Nekem a nagymamám lakik itt, és minden nyaramat itt szoktam tölteni - válaszolta meg saját kérdését Mina.

- Húha, akkor te már nagyon sok időt töltöttél itt. Biztos nem ismerősek azok a fiúk? - kérdezte nevetve Iris, mire Mina csak megrázta a fejét.

- Viszont, ha nem haragudtok meg, akkor én elfutok mosdóba - váltott témát Mina.

- Ne kísérjünk el? - ajánlotta fel Iris. Válaszul Mina ismét megrázta a fejét, majd egy aranyos mosolyt csempészett az arcára, és elindult a mosdók felé.

Már egy ideje vártuk vissza újdonsült barátnőnket, de csak nem érkezett, úgyhogy Irisszel kitaláltuk, hogy felderítő hadjáratot indítunk. Nem szerettünk volna szétválni, mert akkor lehet, hogy már egymást sem találjuk meg, közösen próbáltunk Mina nyomára akadni. Egyszer csak hosszas keresés után megszólalt Iris:

- Naomi, az ott nem Mina meg az a helyes srác? - kérdezte, és kellemetlen módon elkezdett feléjük mutogatni.

- TE JÓ ÉG! De, azok ők! Menjünk oda hozzájuk! - kiáltottam izgatottan, és nagy léptekkel megindultam feléjük, azonban nem sokáig jutottam, mert Iris visszarántott.

- Ne, ne, ne! Szerintem hagyjuk őket! Ne rontsuk el az esélyeit. Övé a csávó. Nem tehetünk ellene semmit - mondta Iris, és visszaindultunk a bárpult felé, ahol az este további részét töltöttük, továbbra is Minát várva, aki természetesen nem érkezett meg. A biztonság kedvéért megkerestem a lányokat Facebookon, és csináltam egy csoportot hármunknak „Party Girls" néven.

 A biztonság kedvéért megkerestem a lányokat Facebookon, és csináltam egy csoportot hármunknak „Party Girls" néven

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬 [𝐀𝐫𝐭𝐡𝐮𝐫 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜]✓Where stories live. Discover now