Naomi
Monaco - 4 évvel ezelőttMost már mind el tudjuk képzelni, hogy mi történhetett a rejtélyes fiú és Mina között, ugyanis nem tért vissza a buliba, viszont a testvére még itt van valahol. Különösen jó hír, hogy kiderült, hogy valójában két bátyja van, így mindannyian össze tudunk szedni valakit, ha úgy alakul a dolog. Mina nagyon szerencsés, egyből összejöttek neki a dolgok. Így is kell ezt csinálni. Mikor éljük és bulizzuk ki magunkat, ha nem ilyen fiatalon tesszük. Talán a dolgokat, amiket most teszünk még csak meg sem bánjuk majd, ki tudja.
- Basszus nagyon durva, hogy az a srác így felfigyelt Minára! - mondta izgatottan Iris, akit talán egy kicsit a pia is fűtött.
- Igen, nagyon örülök neki én is. Bár azt sajnálom, hogy minket nem vittek magunkkal. Megnéztem volna azt a titokzatos harmadik testvért is - válaszoltam Irisnek, majd visszamentünk a táncparkettre.
Mina:
Lányok!Iris:
Úristen, mi az?! Jól telik az estéd? 🥵😍Mina:
Ez a srác brutál jó! Egyszerűen maga a megtestesült tökéletesség!Naomi:
Kifogtad a főnyereményt!Mina:
De sajnos valószínűleg csak ma estére. 😥Iris:
Lekoptatott vagy mi történt?Mina:
Nem, szó sincs ilyenről. Arthurnak hívják amúgy, és autóversenyző, és emiatt sokat kell utaznia.Naomi:
AUTÓVERSENYZŐ!?Mina:
Hát ő ezt mondta.Naomi:
Azokat mindig öregnek és csúnyának képzeltem el.Iris:
😂😂😂😂Mina:
Sőt elvileg a testvére, akit ti nem láttatok az valami Forma-1-es pilóta.Naomi:
Ennek már kezd kamu szaga lenni. Túl szép a story ahhoz, hogy igaz legyen.Mina:
Őszintén, már nem is érdekel, hogy mi igaz meg mi nem. Nekem már csak annyi a lényeg, hogy jól érezzem magam, abban a maradék kis időben, amit még együtt töltünk. 😍😁Naomi:
Nagyon helyes!!!!Iris:
Jó szórakozást. 😉😉-
Másnap
-Mina:
Lányok, lenne kedvetek összefutni valahol egy kávé mellett, hogy megvitathassuk a tegnap estét? 😙Iris:
Még szép!Naomi:
Nyilván én is benne vagyok.Mina:
Hol talizzunk?Iris:
Mina:
Okés, király! Egy óra múlva jó nektek.Naomi:
Tökéletes!Iris:
Megbeszéltük!Naomi
Párizs - a buli- Lányok, el sem hiszem, hogy itt vagyok veletek. Nem gondoltam volna, hogy egy ennyire spontán jött utazás lehet ilyen csodálatos. Ez a hely meg egyszerűen fantasztikus! - ámuldoztam csak, amikor beléptünk a szórakozóhely hatalmas ajtaján. Nagyon szép volt maga az épület, igazi luxushatást keltett. A blackparty pedig csak még elegánsabbá tette az egészet. Az összes lány gyönyörű szép ruhában, a fiúk pedig fekete öltönyben díszelegtek, minden női társunk legnagyobb örömére.
- Nagyon menő ez a hely! Még sosem voltam ilyen bulin - mondta Cleo tátott szájjal. Tényleg nem akartuk elhinni, hogy ilyen létezik. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer egy ilyen buliba fogok menni valaha. Sokáig azt hittem, hogy ez nem az én világom, de úgy látszik tévedtem. Már csak a hangulat miatt megérte az árát.
YOU ARE READING
𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬 [𝐀𝐫𝐭𝐡𝐮𝐫 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜]✓
FanfictionAz élményeink mindig életre szólnak. Az élményeink többet érnek, mint egy kedves mondat vagy, mint egy tárgy. Az élményeink azok a jelentős dolgok az életünkben, amelyek meghatároznak minket. ---------------- 3 helyszín, 3 idősík, 1 kerek történet...