PART 1

4.2K 55 3
                                    

Harini cuaca sangat cerah, tanaman aku pun nampak segar2, lepas ni boleh jual semua sayur ni. Aku menghabiskan kerja aku di ladang dan terus mengangkat semua sayur2 yang sudah aku ambil naik ke atas kereta untuk di jual, sampai di pasar aku meletakkan semua sayur2 di meja dan meletakkan tanda harga. Tidak sampai beberapa minit sudah ada pelanggan yang mau membeli sayur ku "waa murah nya lada ni, bagi akan 2 kilo dik" seorang wanita menjadi pelanggan pertama ku harini, "baik kak tunggu sekejap ya" aku pun memasukkan kedalam plastik dan wanita itu memberi duit.

Selepas jualan ku habis aku pun berkemas dan balik, "eh airil laku keras ya jualan harini" kata makcik murni penjual ketam2 segar, "alhamdulillah makcik, saya balik dulu ya" aku pun terus naik kereta dan balik tiba2 telefon aku berbunyi, aku berhenti kmdi tepi jalan dan angkat panggilan tu, "hello airil dah balik pasar ke?" suara lelaki yang aku kenal, "ohhh tuan roy, saya baru nak balik rumah kenapa tu ya?" tuan roy ialah pelanggan tetap aku, dia selalu ambil sayur2 dengan jumlah yang banyak sebab dia ada buka kedai, "macam biasa lah nak beli sayur kau, ni aku send sayur apa yang aku nak nanti sedia kan ok, macam biasa semua 30 kilo setiap 1" katanya "ok tuan saya sampai ni terus siapkan" "ok nanti aku datang bawa lori" tuan roy pun mematikan panggilan, aku dengan senang hati balik cepat nak sediakan sayur2 yang dia nak.

Sampai di rumah aku tak mandi lagi sebab nak cepat siapkan pesanan tuan roy, telefon aku berbunyi lagi menandakan ada mesej masuk, buka dari tuan roy. Lobak, kobis, tomato, terung dan kangkung. Sedia punya sedia tak sedar tuan roy dah sampai, "ada lagi ke belum siap ni?" terkejut aku tuan roy dah ada belakang aku "eh tuan tak perasan tuan datang, dah siap semua tinggal angkat naik lori", tuan roy pun suruh pekerja nya naikkan sayur2 tu, aku pun ikut tolong naikkan atas lori. Bila semua dah naik tuan roy bagi duit dekat aku, "ni yang airil duit nya, nanti dah habis saya beli lagi ya" "baik tuan terima kasih banyak2" lepas aku ambil tiba2 ada seorang budak remaja datang bawa motor. Dia tu turun dari motor dan menuju ke arah tuan roy, "ayah duit dah habis, bagi lagi please" rupanya itu rudi anak tuan roy, "kamu ni nak habis kan duit ayah jak lah, pigi lah cari kerja kalau nak duit" marah tuan roy, "alaaa ayah ni rudi muda lagi lah nak cari duit" aku malas nak masuk campur so diam jak lah.

Tuan roy pun bagi duit kat rudi, "kamu ni teruk betul lah, tengok macam abang airil ni, dia dah tak ada mak bapa tapi boleh cari duit seja umur 16 tahun, kamu tu dah 20 masih nak habis kan duit orang tua jak" marah tuan roy kepada anak nya, "jadi? Oh iya by the way cantik badan abang airil, nanti ajar rudi jadi sado" kata rudi melihat aku tak berbaju dan hanya berseluar pendek, "nak badan macam ni kena kerja keras rudi oi" kata tuan roy, "blah blah blah blah" rudi mengejek ayahnya dan naik motor semula dan pergi begitu sahaja. "Pening aku dengan budak ni lah, saya minta maaf ya airil" kata tuan roy sambil memegang kepalanya, "eh tak apa tuan anak muda memang cakap tu memberontak jak" kata tu, tuan roy pun bersalam dengan aku dan pergi membawa lori yang penuh dengan sayur.

Malam nya aku pun mandi, rumah aku ni rumah kampung tandas kat luar dan berjauhan dengan rumah2 yang lain, aku pun keluar dengan hanya bertuala di pinggang ku lalu masuk ke dalam tandas. Selepas itu aku masuk semula ke dalam rumah dan berpakaian, aku ni jenis tak suka berbaju waktu dalam rumah, kat ladang dan time tidur jadi aku hanya memakai seluar bola pendek berwarna hitam tanpa boxer sebab boxer aku masih tak kering, aku cuma ada 3 boxer sahaja. Aku pun rehat lah atas katil baring2 tiba2 rasa horny pula, lagipun memang aku dah lama sangat tak pancut jadi aku buat keputusan nak pancut malam ni.

Aku buka seluar pendek yang aku pakai, ambil telefon buka wattpad baca cerita2 sex, baca sambil gosok batang dalam lima minit rasa nak pancut, letak fon terus gosok laju2 sambil mendesak kesedapan, "ahhh sedap nya, fuck sial ni kalau lubang perempuan beson dah mengandung, ahhh sedap nya keluar cepat" dah tinggal sendiri lepastu rumah jiran jauh tak peduli aku, bila dah pancut rasa penat pun hilang, ambil tisu lap, ambil seluar pakai balik lepastu tutup lampu tidur, malam tu aku dapat puaskan nafsu aku tapi aku tak sedar perlakuan ku itu akan memakan diri ku sendiri.

BERSAMBUNG

Tunduk Kepada Budak (Completed)Where stories live. Discover now