Aku terbangun kerana batang ku cuba untuk tegak tapi tidak dapat malah sakit yang kurasa, aku pun bangun dan membasuh muka, aku tengok rudi masih tidur, aku tak mahu membangunkan nya jadi aku mengambil seluar dan keluar rumah untuk mengambil sayur2 untuk dijual di pasar, habis sahaja aku mengambil sayur dan naikkan ke atas kereta tiba2 rudi memanggil ku, "slave sini" aku pun datang mendekatinya, "ni duit belanja kau untuk harini, elok2 pigi kerja, balik nanti bagitau aku" rudi memberi 300 ringgit kepada ku dan terus keluar rumah lalu naik motor nya, "terima kasih tuan muda" itu saja yang ku boleh cakap dan dia terus pergi tanpa melihat kebelakang.
Aku memegang duit yang banyak, kalau hari2 dia bagi aku boleh beli alat penyembur air untuk ladang aku tapi aku rasa macam pelacur pula kena bagi duit ni lepas layan nafsu gay dia. Malas berfikir aku pun masuk rumah untuk mandi tiba2 aku teringan batang aku masih kena lock aku pun mesej dia bagitau yang dia lupa buka lock ni, mesej aku di balas "kenapa nak buka, aku nak kau pakai sampai aku yang nak guna batang kau, pakai sentiasa mandi ke tidur ke aku akan buka bila aku nak" rasa nak nangis batang kebanggaan aku sudah terkurung dan tak berdaya lagi, mesej baru keluar "kalau kau tak suka aku boleh buka sekali dengan aib2 kau aku buka dan sebar dekat media sosial" mesej dihantar sekali dengan gambar aku baring dengan batang di lock, "baik tuan muda, saya ikut tapi tolong jangan sebar kan gambar2 saya" itu saja balasan ku.
Semasa sampai di pasar aku menjual seperti biasa dan harini banyak sangat orang memberi sayur2 aku rezeki aku lah harini, tiba2 aku rasa nak kencing jadi aku suruh makcik murni jagakan jualan aku, sampai di tandas aku buka zip seluar dan kencing tapi aku lupa batang aku kena lock, air kencing aku keluar merata2 sampai kena seluar aku, untul mengelakkan bau kencing aku siram2 sikit tapi yang teruk nya seluar aku basah bahagia kemaluan, aku tak bawa seluar lebih so terpaksa lah pakai ni jak.
Bila aku sampai tempat aku niaga sayur amirul duduk tempat aku, "eh mirul tak pigi sekolah ke?" tanya ku kepadanya, "mana ada orang sekolah hari ahad bang hehehe" aku sibuk fikir pasal rudi sampai lupa harini hari apa, amirul terus bangun dan pigi tempat dia dan mak dia jual ketam, "mana mak kau mirul?" "ohh tadi jiran yang jaga ayah cakap ubat kencing manis ayah dah habis so mak balik nak belikan itu yang mirul yang tolong jaga ketam" baik betul budak ni beruntung betul makcik murni ada anak macam dia ni.
Aku tengok mana amirul selalu tengok celah kangkang aku, malu pula rasanya mesti dia ingat aku terkencing dalam seluar, "bang maaf lah cakap tapi abang perasan tak seluar abang tu basah" katanya, "ya abang perasan, tadi kat tandas abang kencing terkena sikit dekat seluar itu yang basuh sikit takut melekat bau kencing" "abang tak ada seluar lebih sebab nampak bentuk batang abang yang pelik tu macam ada magga dekat atas dia" aku membeku sekejap dia cakap batang aku nampak pelik, bila aku tengok baru aku perasan yang mangga dia nampak betul2 atas batang aku, aku tak balas dan terus tutup guna surat kabar, muka aku time tu dah merah sangat2.
Bila dah petang aku pun berkemas nak balik, "bye abang airil" kata amirul di dalam kereta, aku hanya melambai kan tangan sebab masih malu dengan kejadian tadi, sampai di rumah aku tengok rudi sudah menunggu aku, aku pun keluar dan turun kan semua barang2 dari atas kereta tiba2 dia datang dan tolong sekali. "Cepat buka pintu, aku nak minum haus ni" katanya selepas mengambil barang terakhir dari atas kereta, aku pun pigi buka pintu dan masuk lalu mengambil segelas air dan letak dekat meja, "ni air untuk tuan muda" kata ku selepas dia masuk ke dalam rumah, dia minum sampai habis lepastu duduk atas kerusi dan main telefon. Aku masuk bilik untuk membuka semua pakaian aku dan tiba2 rudi masuk dan melihat aku membuka semua pakaian aku, "lain kali nak bogel depan aku faham?" "Fa..faham tuan muda" jawab ku ringkas, mungkin aku terpaksa biasa kan diri dengan rudi sebagai tuan aku.
Masa aku mandi dia keluar rumah mungkin ambil sesuatu, "apa lah akan jadi lagi malam ni" kata ku ketika mandi, selesai mandi aku terus ke bilik dan rudi sudah menunggu aku di dalam bilik dengan beg shopping, "ni aku belikan pakaian untuk kau pakai malam ni, aku nak bawa kau keluar makan" dia keluarkan satu set baju suit merah beserta kemeja putih dan tie biru gelap. Aku hanya mengikut sahaja arahan nya untuk pakai macam tu, aku pun ambil boxer dalam laci tapi bila aku nak pakai rudi ambil boxer tu, "aku tak nak kau pakai boxer, ni ambil pakai yang ni" rudi memberi aku sehelai seluar dalam yang pelik, seluar dalam tu hanya menutup bahadia depan sahaja, "ni nama dia jockstrap, aku ada beli 6 lagi jadi kau boleh pakai setiap hari" bila aku pakai rasa tak selesa sebab bahagian belakang tak tutup.
Selepas aku berpakaian rudi menyuruh aku mengeluarkan batang ku yang di lock dari zip seluar sampai melutut dan tangan letak dibelakang kepala, rudi mengambil gambar ku lalu senyum melihat gambar di telefonnya itu. Rudi menyuruh aku masukkan semula dan kami pun keluar untuk makan malam, rudi membawa motor dengan laju dengan aku memegang bahunya, sesekali dia berhenti di lampu isyarat dengan mengejut membuatkan batang ku terkena bontot nya, rudi membawa aku ke restoran mahal yang terkenal, masuk sahaja pelayan membawa kami ke tempat duduk yang sudah tempah awal. Pelayan bagi menu terus nak terkeluar biji mata aku, makanan dia semua mahal2 tak ada bawa 100 semua atas seratus, "tuan muda tak ke mahal sangat makanan2 kat sini" bising ku, "order sahaja jangan banyak cakap" aku takut pula bila dia cakap macam tu, aku pun order jak lah.
Masa tengah makan rudi cakap malam ni dia tak tidur rumah aku sebab ayah dia nak keluar negeri jadi dia kena jaga rumah, aku hanya mengangguk tanda faham, lepas tu dia ada cakap esok dia nak ambil aku bawa pigi rumah dia lepas habis dari pasar, aku dah takut mesti dia akan siksa aku lagi. Aku hanya dia tak membalas dan terus makan, dia keluar kan fon dan kuat dan suara telefon nya lalu memasang video aku melancap, aku terus ambil fon dia dan matikan, "ohh boleh dengar ingat dah pekak dan bisu" dia minta telefon nya semula "maaf tuan muda, baik esok saya cuba habiskan cepat jual sayur2 saya lepastu tuan muda boleh ambil saya kat rumah" "macam tu lah bercakap ni bisu jak, aku tampar habis semua orang tengok".
Habis makan terus balik tak singgah mana2, lega aku dia tak buat apa2 dekat aku malam ni. Sampai rumah aku turun dari motor rudi, "tuan muda tak singgah dulu" aku cakap terus diam, kenapa aku ajak dia masuk rumah nanti tak pasal2 kena layan nafsu dia lagi, "tak pa dah lewat ni" lega aku dengar dia cakap macam tu, aku pun mengangguk terus ke arah rumah tiba2 "bughhh" satu tendangan tepat di celah kangkang aku terus auto melutut pegang telur aku, "tak reti ucap terima kasih dah? Main belah macam tu jak?" Kata rudi depan ku, "arghhh...ma...maaf kan sa...saya tuan muda" sumpah senak, rudi tendang kuat dan tepat, dia suruh aku berdiri dan rudi tolong aku masuk rumah, depan pintu rumah aku masih melutut tahan sakit, "cium kaki aku sambil ucap terima kasib cepat" tanpa buang masa aku cium kedua2 kaki dia bergantian sambil ucap terima kasih, dah puas dia angkat dagu aku kemudian cium mulut aku, agak lama juga dia cium mulut aku sampai hilang sikit rasa sakit aku, bila dia lepaskan ciuman tu terus dia keluar rumah dan balik.
Selepas membuka pakaian yang rudi beli aku pun baru di atas katil, yang peling nya aku masih pakai seluar dalam pelik ni atau jockstrap, akubtak tau kenapa aku tak buka lagi rasa macam best pakai ni, terus aku berfikir adakah aku suka diperlakukan sebegitu sambil menggosok2 lock batang aku, mula keras batang aku tapi apa kan daya tak boleh tegak sepenuhnya, lama juga aku termenung fikir pasal perasaan ni sampai aku tertidur dengan hanya memakai jockstrap tu.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Short StoryAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...