PART 12

1.1K 23 0
                                    

Kejadian malam tu membuatkan tuan rudi semakin suka bermain dengan lubang pantat ku sama ada menggunakan dildo atau batang nya sendiri, terkadang dia datang hanya mahukan lubang ku, dia juga memberitau lubang ku sangat nikmat dan kekel rapat. Aku hanya pasrah diperlakukan seperti objek sex kerana itu lah diri ku sekarang cuma pemuas nasfu budak bernama rudi.

Seminggu berlalu selepas malam kena rogol depan belakang tu kejadian yang tak diduga berlaku, time tu aku tengah kerja macam biasa tiba2 telefon aku berbunyi menandakan ada orang call dan melihat di skrin nama tuan rudi segerak aku mengangkat panggilan terlefon itu, "anjing untuk seminggu ni aku tak ada sebab pergi luar negara ada berita tak baik jadi dekat master joy, dia kemalangan kereta jadi sekarang ni aku nak pergi tengok dia dekat sana" kata tuan rudi dengan tergesa2 mungkin kelangkabut nak ke kemas barang2 nak bawa ke sana, "amirul ikut sekali lah kan tuan?" tanya ku kepada tuan rudi, "tak, dia nak ikut tapi aku tak bagi dia ikut, kau tolong tengok2 kan dia tu sementara kami tak ada ni, jangan buat hal nanti dan jangan buli dia pula" "baik tuan, hati2 nanti dah sampai update ya tuan" kata ku risau kan tuan rudi.

Selepas panggilan itu dimatikan aku menyambung semula kerja ku seperti biasa, pada malam nya tuan rudi memberitahu yang dia baru sahaja sampai di sana dan dia akan ke hotel untuk menyimpan barang2 nya dan terus ke hospital, aku memberitahu nya untuk rehat dan makan dulu tapi kena marah pula, tuan cakap aku yang mengarah2 kan dia, terdiam aku kat situ takut kalau cakap lagi panjang jadi makin teruk. Esoknya aku dengar kabar yang master joy dah meninggal, aku juga turut sedih keatas pemergian master joy, selepas mendengar itu aku terus ke rumah matser joy dengan alamat yang tuan rudi bagi, mesti amirl tak tau lagi yang master joy dah tak ada.

Sampai di rumah itu aku pun memberi salam sebanyak empat kali baru amirul keluar dari rumah itu dan membuka pagar untuk aku masuk, selepas masuk ke dalam rumah aku terus memeluk nya dan memberitahu bahawa master joy dah tak ada, terduduk dia dilantai dan mula menangis, aku tak lepas peluk amirul, dia rasa kehilangan sangat dan yang teruknya lagi mayat master joy akan diuruskan di sana juga tak dibawa ke sini, itu membuat amirul semakin sedih, dia nak sangat2 pigi sana tapi apa kan daya duit tidak mengizinkan.

Lima hari selepas master joy meninggal, amirul masih dibilik sedih dan hanya makan sedikit sahaja, aku risau kesihatan nya dia sangat2 rindu master joy, dia menceritakan macam mana dia jumpa master joy kepada ku, dulunya dia sering di buli sebab kawan2 nya dapat tau yang dia ni gay dan suka tengok video2 orang kena siksa yang dikenali sebagai BDSM, sampai suatu hari kawan2 nya mengikat amirul dia suatu pokok lalu membuka baju nya dan menulis perkataan2 tak baik di muka juga badan nya tiba2 seseorang datng dan memukul pembuli2 itu dan dia adalah master joy, selepas diselamatkan oleh master joy amirul merasa terghutang budi sangat2 sampai dia sanggup buat apa sahaja untuk master joy dan kebetulan master joy tahu pasal BDSM, dari situlah perkenalan amirul dan master joy.

Aku mula kesian dengan amirul dia kurang makan dan sekarang dia mula lemah, aku seperti ayah yang risau kan anak yang putus cinta, aku masuk dalam bilik tengok dia terbaring sambil bermain telefon, bila aku mendekat rupanya dia melihat gambar nya bersama master joy di pantai dengan mereka hanya memakai pakaian renang, sebelah katil dia masih ada makanan yang aku bawa tadi tapi macam tak di sentuh langsung, "amirul kenapa tak makan ni, makan lah nanti sakit susah" kata ku duduk disebelah nya, "tak ada selera lah bang" kata nya "jangan lah macam tu, master joy mesti sedih tengok amirul macam ni, nak buat macam mana kan ni dah takdir, kita kena terima takdir yang ditentukan" aku menasihatinya, "nanti makan tau jangan tak makan, abang nak siapkan kerja sikit kat bawa" aku pun bangun dan mahu keluar dari bilik tiba2 amirul menarik tangan ku.

"Abang boleh tolong amirul satu benda?" dengan tenaga yang ada amirul bangun dari katil, "tolong apa tu amirul?" tanya ku kepada amirul, "boleh tak kalau amirul nak abang masukkan batang abang dalam lubang amirul?" terkakuh aku dengar permintaan budak amirul ni, "apa yang amirul cakap ni?" aku masih bingung dengan apa yang aku baru aku dengar tadi, "amirul nak hilangkan rasa sedih, master joy selalu jolok amirul kalau sedih" kata nya, berat permintaan amirul ni, "mungkin lepas abang jolok amirul akan ada semangat untuk makan dan buat sesuatu", aku tak tahu apa yang merasuk budak ni, "tapi abang kena minta izin dulu dengan tuan rudi sebab dia pegang kunci batang abang, dah lupa ke batang kita kan kena lock" terang ku kepada amirul, walaupun tak kena lock aku tetap minta izin dulu dengan tuan rudi, aku pun keluar bilik mengambil telefon dan cuba call tuan rudi tapi tak dapat mungkin tempatnya tak bagus line.

"Macam mana abang?" tanya amirul, "tak dapat call lah tuan rudi, mungkin line kat tempat dia tak bagus, lagipun kalau dia benarkan pun abang tak ada kunci untuk buka lock ni" tak ada guna juga sebenarnya aku call tuan rudi sebab kunci lock aku ada dengan dia, "amirul rasa master joy ada kunci yang boleh buka semua manga" amirul bangun dari katil dan pergi bilik master joy, aku hanya menunggu di luar bilik master joy, amirul keluar dengan kunci yang dia cakap tadi, "kita cuba dulu ya bang, buka lah seluar abang tu" aku baru membuka tali pinggang, amirul dengan ganas nya membuka butang seluar jeans ku dan menurun kan nya, "amirul sabar lah sikit" dia hanya senyum melihat aku, bila dia dah turunkan seluar aku teserlah boxer biru adidas aku, tanpa buang masa amirul membuka boxer ku dan mencuba kunci itu di lock ku, alangkah terkejut nya aku kunci tu betul2 dapat buka lock di batang ku itu, terus batang ku ternaik seperti tiang lampu, "amirul dah cakap dapat buka kan hehehe so boleh lah ni kan bang" kata amirul dengan senyuman nakalnya.

Amirul terus menarik aku ke bilik yang tadi dan membuka semua pakaiannya, melihat dia bogel menaikkan nafsu aku yang lama terkurung, aku pun mengikuti nya membuka semua pakaian, kami pun berbogel di dalam bilik, amirul terus baring dan membuka lebar kakinya memperlihatkan batang nya yang di lock dan lubang pantat nya, "bang cepat lah bang jolok amirul, amirul dah tak tahan, please fuck me" desaan manja amirul meminta di fuck membuat aku semakin bernafsu, aku sudah hilang kawalan terus naik ke atas katil dan dengan pantas meludah ke lubang pantat amirul dan ke batang ku lalu dengan kasar aku masukkan batang ku ke dalam pantat nya, "ahhh...ahhhh fuck....tebalnya batang abang, masuk lagi bang ahhh" amirul kesedapan, aku yang betul2 tak ingat apa2 terus jolok dia lagi laju, tak puas dengan posisi itu aku suruh amirul merangkak atas katil, doggie style lah dia dengan aku menarik2 rambut nya, "fuck sedap juga lubang kau ni mirul, kalah perempuan punya". sedang kami kenikmatan rupanya di belakang ada seseorang melihat adegan kami ini.

BERSAMBUNG

Tunduk Kepada Budak (Completed)Where stories live. Discover now