"RUDI" orang yang rakam aku, pengunggang motorsikal petang tadi dan sekarang ni orang yang hampir bunuh aku dengan tendangan mematikan adalah anak tuan roy iaitu rudi. "Terkejut ke bang? Aku dah lama perhati abang ni badan tegap dan sado" aku bingung apa yang rudi maksud kan badan tegap dan sado jangan cakap dia ni.... "Apa yang kamu nak dari abang?" tanya ku tegas, "saya nak abang boleh?" "Apa maksud kamu ni, abang tak faham" rudi jalan ke arah aku dan pegang muka aku, "saya nak abang, saya nak abang jadi hamba saya, lebih tepat nya slave pemuas nafsu" aku tepis tangan dia "kau dah gila aku ni lelaki dan kau tu pun lelaki, jangan harap aku jadi hamba sex kau sial" dengan marah aku cakap dekat dia. "Hmm ok tapi jangan menyesal kalau abang viral, lelaki penjaga ladang sayur melancap" aku terus terkaku.
Dia tersenyum sambil menunjukkan telefon nya, aku dengan marah laju menuju ke arah nya dan merampas telefon yang dia pegang dan hentak dekat lantai dan pijak sampai jadi serpihan, "apa kau nak buat sekarang hah?" Aku senyum tanda sudah menang tapi aku silap dia masih menang, "hahaha kalau macam tu aku balik dulu lah ya, kat rumah ada 1 telefon lagi boleh viralkan abang" perasaan aku marah bercampur risau, "nanti dulu rudi" aku dah tak ada pilihan selain merayu, "tolong masuk semula kita bincang baik2, tolong jangan sebarkan video tu" rudi pun senyum dan masuk semua ke dalam rumah.
"Nak bincang apa lagi? Saya takkan terima apa2 kecuali abang serah diri jadi hamba saya" "tak ada benda lain ke abang boleh buat, kalau kamu nak duit abang sanggup berlapar demi bagi kau duit" rudi ketawa besar, "oiii bodoh ayah aku dah kaya buat apa aku nak duit dari kau?" Aku hanya tertunduk tak tau nak cakap apa lagi, "hmmm masih tak nak ok, saya balik dulu ya abang airil" rudi buka pintu dan keluar dari rumah, malam tu adalah malam tersial aku. Di luar sudah tidak hujan, rudi menaiki motorsikal nya lalu menghidupkan enjin motor nya.
Aku terus berlari ke depan motor nya, "TUNGGU RUDI!!!" aku ke depan motorsikal rudi dan melutut "baiklah a..abang...abang sanggup jadi hamba kamu asal...asal kan kamu tak sebar video tu" aku betul2 tak ada pilihan bayang kan video tu disebarkan pelanggan2 aku mesti akan tengok dan tak nak beli sayur aku lagi dan pelanggan terbesar aku tuan roy, mesti rudi bagi ayah dia tengok video tu dan tuan roy akan cari orang lain. Aku betul2 tak ada pilihan selain ikut apa yang rudi mahu kan, masa aku melutut dia mula main2 kan aku, dia majukan motorsikal dia sampai tayar depan motor tu kena dekat celah kangkang aku, "apa abang kata? Saya tak dengan lah cuba cakap lagi" sambil maju mundurkan motor dia, "arghhh abang abang nak jadi arghh slave rudi arghh" batang dan telur aku terhentak2 oleh tayar motor rudi.
Rudi pun turun dari motor dan mematikan enjin motorsikal nya, "saya nak cuba abang sama ada betul2 atau tak, saya nak abang buka pakaian abang, bogel depan saya, pakaian abang bagi kat saya" mula aku teragak2 nak buka bogel depan budak ni tapi kalau aku tak buat habis video aku tu disebarkan, nak tak nak aku buka semua pakaian aku dan last tu boxer aku malu nak buka tiba2 rudi tarik terus ke bawa dan lepaskan dari kaki aku, sekarang aku dah full bogel depan dia. "Waa nice badan tegak batang panjang telur pun besar" aku cuba tutup kemaluan aku menggunakan tangan, rudi cuba tendang kemaluan aku tapi aku undur kebelakang untuk mengelak "kau tutup lah aku tendang lagi macam tadi nak?" Kata nya marah, aku letak tangan aku kat belakang takut di tendang lagi.
"Hahahaha macam tu lah slave aku, ok sekarang abang masuk rumah cari pen dan kertas cepat" aku tanpa banyak cakap terus berlari masuk rumah cari kertas dan pen, nasib lah rumah aku ni jauh dari rumah orang lain kiri kanan ladang jak. Setelah menjumpai pen dan kertas aku keluar semula menuju ke arah rudi, "esok jam 5 petang abang datang ke alamat ni, jangan lewat kalau lewat aku balik dan sebar terus video abang tu" aku melihat alamat yang rudi bagi ialah sekolah menengah, "rudi ni sekolah, kenapa abang kena datang sini?" "Tak payah banyak tanya, pigi sahaja kalau tak nak aku tak rugi kau yang popular nanti" rudi pun naik motorsikalnya lalu hidupkan enjin dan berlalu pergi, pakaian aku dia bawa sekali aku terus lari masuk rumah sebab dah mula sejuk.
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Historia CortaAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...