Kami pun menuju ke arah restoran itu, tuan rudi memberitahu dia adalah master kepada dua slave iaitu aku dan amirul, dua security berbadan tegap itu pun terus memegang kemaluan kami, aku punya lah terkejut, "jangan risau diorang nak tengok sama ada kau pakai lock atau tak" kata tuan rudi kepada ku, selepas dia merasa ada lock kami pun dibenarkan masuk.
Aku melihat benda yang tak pernah aku tengok sebelum ni, restoran ni dipenuhi dengan master2 dan slave2 yang sedang memuaskan nafsu mereka dan setiap meja ada slave yang terikat dengan makanan diatas badan mereka, "selamat datang ke secret bdsm restoran" kata tuan rudi, kami pun dibawa ke satu ruangan katanya untuk tukar pakaian, kami diarahkan memakai jockstrap warna putih dan topeng anjing berwarna hitam yang disediakan, selepas memakainya amirul dibawa ke ruangan lain oleh pelayan restoran yang juga seorang slave kerana memakai topeng sama seperti kami sementara aku mengikuti tuan rudi.
Tuan rudi menuju ke meja yang ada empat orang sedang duduk menikmati makanan yang diletakkan di atas seorang slave, "apa kabar semua lama tak jumpa kan" kata tuan rudi sambil menghulurkan tangan menyalam mereka berempat "kau lah lama menghilang dah tak pigi sini lagi enjoy dengan kitorang" balas seorang rakan tuan rudi, "macam mana mau datang slave tak ada, ada pun slave pinjam joy punya" semua ketawa, terus aku pun datang dan ke empat mereka melihat aku, "so belakang tu siapa punya ke slave liar datang sini dan fun" kata seorang kawan tuan rudi melihat aku mendekati mereka, "perkenalkan slave tetap aku, hebat kan aku dapat tunduk kan lelaki sado hehehe" bangga tuan rudi.
Aku disuruh duduk di tengah diantara mereka berempat, umur mereka semua sebaya dengan aku lingkungan 25 keatas, mereka mula meraba2 dada dan perut ku yang dipenuhi otot, "pro betul kau dapat tundukkan lelaki sado tegak macam dia ni" "biasa lah ni rudi lah, bukan aku yang cari dia ni yang sundal nak dengan aku" kata tuan rudi, "kalau macam tu aku beli lah dia kau cari orang lain" mendengar itu aku merasa takut, adakah tuan rudi akan menjual ku, "berapa pun kau bagi aku takkan lepaskan baang sedap ni" lega aku mendengar tuan rudi cakap macam tu, lelaki tadi tak puas picit telur aku kuat2, "ARGHHH SAKIT AMPUN" kata ku menahan sakit, semua orang tergelak.
Master2 dan slave, persembahan model2 slave akan dimulakan sebentar sahaja lagi, tuan rudi manarik tangan ku bagi aku duduk di lantai bersama slave yang lain, persembahan ni kita macam tnjuk slave2 yang diikat atau dipakaikan dengan alat2 sex, aku melihat semua jenis ikatan dan alat2 yang digunakan, paling seram yang kena jolok lubang dia dan kaki tak jejak lantai hanya lubang yang bertahan dengan batang kayu, seorang slave aku aku kenal bentuk badan nya iaitu amirul, dia merangkak dengan nipple clip juga paling teruk telur nya di kepit dengan kayu dan diletakkan d belakang paha nya membuatkan amirul kesakitan telurnya ditarik kebelakang dan dia terpaksa merangkak dan menahan kesakitan itu sehingga dia sampai ke belakang pentas.
"Puas tengok?" tanya tuan rudi kepada ku, aku hanya menganggukkan kepala ku, tuan rudi kembali membawa aku ke tempat kawan2 nya, "aku nak ambil slave joy tadi korang sila lah puaskan nafsu dengan slave aku" kata tuan rudi dan berlalu pergi tinggalkan aku dengan empat lelaki ini, "kau dengar apa tuan kau cakap kan so puaskan nafsu kitorang sekarang hahaha" aku takut tapi macam lah aku boleh lari dari sini, mereka menyuruh aku merangkak dan bermula lah kenikmatan mereka, mereka mengeluarkan batang mereta dari zip seluar lalu dua orang menuju ke arah aku sorang di depan muka aku dan sorang lagi di belakang ku, "jom sedap2" kata yang didepan ku, aku sudah tau apa yang akan mereka lakukan, lelaki dibelakang ku meludah ke lubang pantat ku lalu memasukkan batangnya ke dalam lubang ku mana kalah lelaki didepan ku mencubit hidung ku membuatkan aku membuka mulut dengan luat dan dia terus memasukkan batangnya kedalam mulut ku.
"Jangan kena gigi, siap kau kalau kena gigi" kata nya aku mengisap dengan hati2 agar tidak kena gigi, lubang pantat ku di kerja kan tanpa rehat, tuan rudi pun sampai dengan amirul dan tuan rudi menyuruh amirul untuk melayan dua orang kawannya yang hanya melihat aku di rogol depan belakang, amirul merangkak pasrah lalu dirogol juga seperti ku, aku melihat tuan rudi merakam adegan kami di rogol, setelah mereka puas kami dibiarkan terbaring lemak di lantai sementara mereka berlima menikmati makanan yang sudah dipesan, tuan rudi menendang tepat di kemaluan ku dan juga menendang di kemaluan amirul, "dah cukup rehat kat sini jom balik" kata tuan rudi dengan garang nya, tanpa cakap apa2 kami pun hanya mengikuti tuan rudi ke tempat persalinan pakaian dan memakai pakaian kami semula, setelah keluar dari tempat itu kami terus menuju ke kereta dan ketika masuk dalam kereta aku cuba beranikan diri untuk memberi tahu yang kami belum makan, "maaf tuan tapi saya lapar".
Bukan makanan yang aku dapat malah penampar yang aku dapat, "kau ingat aku ni tak pandai jaga slave ke? Aku tau lah nak bagi korang makan" tamparan yang cukup kuat sampai aku yang jantan sado ni menangis kat situ juga, "saya minta maaf tuan" sambil menangis, "dah2 jangan nangis, lain kali jangan tanya soalan bodoh lagi faham?" aku hanya menganggukkan kepala, kalini aku dan amirul diberi kebenaran untuk duduk dalam kereta dalam keadaan normal, aku di depan sebelah tempat duduk pemandu dan amirul di tempat duduk penumpang.
Kami sampai di restoran seafood, tuan rudi membayar untuk tiga kepala makan, kat sini semua normal dan boleh makan sebanyak mana dan sepuasnya, aku dengan amirul apa lagi macam buaya dibagi bangkai tak berhenti makan, "sian slave2 aku ni kelaparan, tenaga pun habis sebab kena rogol tadi hahaha" aku hanya mendengar tuan rudi bercakap tapi mulut ku tah henti untuk makan, setelah puas kami pun balik, "dah ada tenaga kan so lawan balik siapa yang akan duduk bonet dan siapa yang akan duduk depan bogel, kalini berbeza sebab aku yang kalah jadi aku kena duduk bonet, amirul membuka pakaian nya dan tuan rudi mengambil pakaian nya dan letak dekat tempat duduk belakang, amirul pun terus masuk ke dalam kereta, aku pula tuan rudi ambil semula boxer yang mula2 aku sumbat dalam mulut, "hidu dan rasa boxer aku ni lagi" kata tuan rudi memasukkan dengan kasar boxer itu lalu melekatkan tape hitam supaya aku tak boleh keluarkan boxer busuk itu.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Kısa HikayeAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...