PART 6

1.8K 27 4
                                    

Aku seperti rutin harini ambil sayur, bawa naik atas kereta, pigi pasar untuk jual, habis jual balik. Tak ada perubahan hari2 ku dalan hidup kecuali kehidupan aku sebagai hamba tuan muda rudi, habis dari pasar aku terus mandi dan menunggu rudi ambil aku, dia tak bagitau kena pakai apa jadi aku just pakai t shirt hitam dan seluar jeans juga jockstrap, ya aku pakai jockstrap tadi rasa tak nak pakai tapi endah lah aku masih keliru dengan perasaan aku suka tau tak diperlakukan seperti hamba.

Banyak sangat fikir rudi pun sampai dengan membawa kereta, aku tanpa banyak tanya naik atas kereta rudi dan di pun bergerak terus tanpa cakap apa2. "Siapa suruh pakai macam ni" katanya, alamak mestindia tak suka "sa..saya sendiri yang nak pa..pakai tuan muda" habis lah aku mesti dia tak suka, "ooh ok comel" dia ok? Sampai depan rumah aku terus kena suruh duduk atas sofa, besar juga rumah dia ni. Rudi datang dengab segelas air dan satu mangkok berisi air, "sini minum" rudi letak mangkok tu di lantai dan suruh aku minum, aku tak nak dia marah jadi aku turun dari sofa dan merangkak lalu minum macam anjing, "good boy" katanya sambil tersenyum.

Kemudian rudi menyuruh ku untuk membuka pakaian ku satu per satu, tanpa banyak cakap aku membuka baju ku kemudian seluar dan sekarang aku hanya memakai jockstrap. "Waa pakai juga kau ya ingat tak nak pakai, macam nj lah hamba yang aku nak" kata rudi yang sedang memegang perut ku yang berkotak2, rudi pergi ke dapur mengambil nasi dengan ayam, "tadi dah minum macam anjing sekarang makan macam anjing pula" dia meletakkan makanan itu di lantai dan tanpa membuang masa aku melutut dan memakan makanan itu dengan mulut seperti apa yang rudi mahukan.

Rupanya rudi merakam aku makan seperti anjing, habis sahaja makan aku merangkak mendekati dia, "tuan muda rakam ke tadi" posisi aku sekarang di lantai merangkak depan celah kangkang rudi dan rudi duduk di atas sofa, "iya aku rakam ada masalah?" "jangan sebarkan tuan muda, tolong jangan sebar, saya buat apa saja" mendengar itu rudi membuka pakaiannya dan hanya meninggalkan boxer putih jenama pump, rudi menolak kepala ku sehingga muka ku tepat di batang nya, "cium bau batang aku puas2 jangan alih kan muka kau dari batang aku ni" aku hanya dia sambil rudi mengusap2 kepala ku, boxer nya bau masam mungkin sudah lama tidak di cuci dan hanya di pakai terus menerus.

Setelah puas rudi menyuruh aku mengikutnya ke bilik, masuk sahaja di bilik rudi menolak aku sehingga terbaring di katil lalu rudi mengikat tangan kan kaki ku di setia bucu katil, "apa...apa tuan muda nak buat?" tanya ku mula panik dan takut, "jangan risau aku nak bagi kau sakit yang sangat nikmat hehehe" senyuman rudi membuatkan aku semakin takut. Kemudia rudi membuka jockstrap ku sampai ke lutut, rudi bermain dengan batang ku yang terkunci dan aku merasa sakit kerana batang ku cuba untukenegak tetapi tak boleh.

Selepas melihat aku kesakitan kerana batang ku tidak dapat tegak, rudi bangun dan mengambil sesuatu di laci almari di sebelah katil, aku melihat itu adalah 2 batang lilin dan pemetik api, "tahan sikit ya" sambil memberi senyuman, rudi menghidupkan lilin lalu mengarahkan lilin ke dada ku, titisan lilin yang panas jatuh di badan ku, "argh panas" "baru titisan pertama aku nak kau habiskan 2 lilin ni" tak percaya rudi cakap nak habiskan 2 lilin tu, aku meronta2 nak lepaskan diri, rudi yang melihat aku ingin melepaskan diri terus mengetatkan ikatan tangan dan kaki ku lalu diikat nya juga mulut dan menutup mata ku, "kau kan kuat so tahan ya" bisik nya di telinga ku, maka bermula lah penderitaan ku.

Rudi menitis kan air lilin panas ke badan ku, mula2 dia penuhkan dekat bahagia atas dahulu, habis dada aku yang besar tu penuh titisan lilin, selepas itu di bahagian perut sixpack ku, dia habiskan satu lilin di dada dan perut ku. Sebelum menyambung satu batang lagi dia memberi ku rehat dengan membiarkan aku dengan posisi terikat dan rudi mematikan aircond untuk aku semakin berpeluh, lebih kurang tiga minit aku berehat dia menyambung untuk menyiksa ku, rudi menghidupkan lilin, "part ni tahan sikit jak ya" tiba2 "ARGHHHH!!!!!!!!" rudi menitiskan air lilin panas itu ke kemaluan ku,walaupun ada lock tapi panas nya tetap terasa di batang kemaluan ku, sakit yang tak pernah aku rasa, aku jerit sekuat hati walaupun tidak kuat kerana mulut ku di ikat, setelah penuh di atas batang ku rudi mengarahkan lilin kearah kedua telur ku, jeritan ku semakin kuat dan tak berhenti aku menjerit kesakitan, satu lilin itu habis di titiskan di bahagian kemaluan ku sahaja, air mata jangan cakap penutup mata itu telah basah.

Rudi kemudian membuka mata ku, aku rasa tak sanggup melihat badan ku sekarang, dari dada sampai kemaluan ku penuh lilin, "nak aku buka lilin2 ni?" tanya rudi, aku hanya mengangguk kan kepala ku, secara mengejut rudi melibas badan ku menggunakan tali pinggang nya, "ARGHH!!!" "ni jak cara yang muda dan cepat untuk hilangkan kesan2 lilin dekat badan kau jadi sabar ya" rudi melibas2 badan ku, aku meronta seperti cacing terbakar, tak lupa bahagian tersakit bila di sebat adalah kemaluan ku, bayangkan saja di jentik sudah sakit nak muntah ni kan pula di sebat.

Semua titisan lilin di badan ku hilang dan tertanggal tapi badan ku merah kerana di sebat, rudi membuka ikatan tangan dan kaki ku, aku terus memegang seluruh badan ku yang merah, rudi menyuruh aku untuk mandi tetapi aku tidak mau kerana nanti akan merasa pedih tetapi dia mengeluarkan tali pinggang itu lagi "ok kalau tak nak mandi, mari aku sebat sampai koyak kulit2 kau" tanpa merasa malu dan segan aku melutut sambil memegang kakinya "ampun tuan ampun, saya tak tahan ampun kan saya tuan muda jangab sebat lagi tolong lah" aku menangis melutut minta ampun.

Rudi memegang bahu ku dan suruh aku berdiri, rudi jatuhkan tali pinggang itu dan memeluk ku, "cukup sampai sini, saya bagi abang ubat untuk sapu badan abang dan buka kunci batang abang, lepastu saya hantar abang balik rumah" aku tak tau nak cakap, rudi lepaskan aku, mungkin sebab kesian. Rudi bantu aku turun tangga ke ruang tamu dan dia mengambil ubat untuk sapu di badan dan kemaluan ku, selepas itu dia membuka lock batang ku dan menyuruh aku memakai pakaian semula lalu menghantar aku balik ke rumah.

Dalam perjalanan kami hanya diam membisu tak bercakap langsung, sampai depan rumah, "rudi nak minta maaf kat abang sebab jadikan abang anjing dan hamba, rudi tak tahan tengok badan abang yang sado tu"aku tak bercakap hanya nak dengar apa dia cakap, "ni telefon rudi semua video dan gambar abang ada dalam ni, rudi nak abang sendiri yang padam can tengok kalau ada yang tertinggal" rudi memberi aku telefon nya, ni lah peluang aku nak bebas dari dia dan lepasni dia dah tak boleh ugut2 aku lagi dan dah tak boleh suruh atau siksa aku lagi.

Bersambung

Tunduk Kepada Budak (Completed)Where stories live. Discover now