4 hari berlalu tuan muda masih belum balik, aku cuba mesej tapi dari pagi tadi tak kena balas, satu harini tak ada getaran batang aku terima, aku mula risau takut jadi apa2 kat tuan muda, lepas mandi aku makan dan rehat tapi hati tak tenang sebab masih tak ada balasan dari tuan muda rudi, aku berani kan diri untuk call tuan roy untuk tanya kabar tuan muda rudi, belum sempat aku call tiba2 lock ni bergetar dengan sangat2 kuat, ni getaran paling kuat selama aku pakai. Aku meronta2 di atas katil menahan getaran ni sehingga air mazi ku keluar dari lubang lock dan secara mengejut ada ketukkan dari pintu, aku cuba membiarkan sahaja dan menutup mulut ku dengan bantal agar orang di luar itu tidak mendengar kan ku tapi ketukkan nya semakin kuat, aku mengambil kain sarung dan baju untuk aku pakai dan membuka pintu dengan tenaga yang aku ada.
Alangkah terkejut nya aku tuan muda rudi berada di depan ku, aku terus melutut memegang kemaluan ku, getaran nya masih dihidupkan dan nafsu ku semakin meningkat kerana getaran ini, "rindu aku tak?" kata tuan muda rudi, aku tunduk cuba merayu untuk dia hentikan getaran ini tapi gagal, tuan rudi masuk ke rumah dan lagi mengejutkan ada orang lain di belakangnya yang turut mengikutinya masuk ke dalam rumah, aku menutup pintu dan merangkak ke kaki tuan rudi, "tolong tuan hentikan getaran ni dan bagi anjing layan tuan tolong lah" aku letakkan kepala ku di kakinya tanpa menghiraukan 2 lelaki disebelah tuan muda.
Kelegaan akhirnya aku dapat, tuan muda matikan getaran itu dan aku cuba membetulkan penglihatan ku lalu melihat dua orang di sebelah tuan muda rudi. Baru aku perasan yang seorang tu memakai topeng anjing hitam jadi aku tak nampak mukanya, "oh iya kenalkan ni kawan aku joy panggil dia master liam dan ni slave dia" tuan muda rudi memperkenalkan dua orang itu, aku pun tanpa arahan menciun kaki master joy "hebat kau rudi dapat slave sado macam dia ni" puji master joy.
"Nampak nya kau dah ada kawan baru" kata master joy kepada slavenya tapi slave nya seperti terkejut melihat aku, "oii apa yang kau tunggu lagi, buka semua pakaian kau dan merangkak macam anjing ni" marah master joy, slave tu pun sedar dari lamunan dan terus membuka semua pakaian nya dengan ragu2, aku melihat dia berbogel dengan badan penuh tali yang mengikat badan nya dan slave tu tak pakai seluar dalam jadi nampak batang dia yang juga terkunci macam aku, "kau ni dah kenapa tak pernah2 malu, ke kau kenal dengan slave tuan rudi ni?" slave master joy, slave nya terus menggelengkan kepala nya tapi tetap tunduk.
"Joy buka lah topeng dia, nak juga aku tengok muka anjing kau" kata tuan muda rudi, master joy memegang kepala slavenya tapi slave nya terus melawan tak mahu membuka topeng nya, "kau dah kenapa?" terkejut master joy slavenya melawan tak nak topeng nya dibuka, master joy memegang nya dan mengunci kepala slavenya dari belakang, slave master joy meronta2 degil tak nak topeng nya dibuka, "anjing tak guna rasa ni" satu tendangan di bahagian telur slave membuatkan nya terdiam menahan sakit, terus tuan rudi tarik paksa topeng slave master joy, tangan slave itu yang tadi memegang kemaluan nya sekarang menutup mukanya.
"Apa hal dengan kau ni tunjuk jak lah muka kau sial" master joy menarik rambut nya dan menunjukkan muka slave itu, mata aku rasa nak terkeluar melihat slave itu, "arghhh ampun master ampun" aku macam tak percaya dia ialah amirul anak makcik murni, "kau kenal ke budak ni" tanya tuan muda rudi, "kenal tuan, dia anak makcik penjual ketam dekat sebelah anjing jual sayur di pasar" kata ku, "ohhh patut lah tak nak tunjuk muka" "ampun master ampun, saya minta maaf" amirul memohon maaf sambil menggosokkan kedua2 tangan nya memohon ampun kepada master nya.
"So boleh kita terus kan?" kata master joy, tuan rudi tersenyum, "sebagai perkenalan aku nak korang dua bersentuhan antara satu sama lain" aku melutut depan amirul, aku diarah kan untuk menyentuh badan amirul begitu juga dengan amirul diarahkan untuk menyentuh badan ku, aku tak buang masa meletakkan tangan ku di dada amirul tapi amirul masih ragu2, "eeee kau ni memang degil" master joy menampar kepala amirul dari belakang, aku terus ambil tangan amirul dan letak dekat perut aku, kami meraba2 dari bahagian yang biasa seperti dada dan perut ke bahagian yang sensetif iaitu batang dan telur.
Seterusnya kami diposisikan merangkak dan melawan arah, aku menghadap kanan dan amirul menghadap kiri lalu bontot kami didekatkan "sekarang kita tengok slave siapa yang lagi kuat" kata master joy, tuan muda rudi mengikat telur ku dan hujung tali master joy ikat di telur amirul, tuan muda rudi dan master joy masing2 memegang tali pinggang lalu kami disebat serentak di suruh untuk maju, telur kami akan tertarik kerana amirul melawan arah ku, tuan muda rudi sebat aku lagi supaya aku maju, terdengar amirul menjerit kesakitan, master joy tak diam menyebat amirul untuk terus kedepan, amirul mula menangis aku pula cuba menahan sakit, telur kami mula merah dan aku menggigil kerana sakit tiba2 tuan muda rudi potong tali tu, amirul terbaring memegang telur nya, aku duduk juga memegang telur ku.
"Pukul berapa sekarang?" tanya master joy, "1 pagi, alah kau ni tidur lah sini" tuan muda rudi menyuruh master joy untuk tidur di rumah ku, "tak boleh esok c sial ni ada kelas jadi tak boleh tidur sini, hujung minggu boleh lah" jawab master joy, amirul pun dipaksa bangun lalu disuruh untuk mengambil pakaian nya dan tanpa amirul memakai pakaiannya master joy terus tarik batangnya keluar dari rumah. "Tak nak lambai kawan kau ke?" kata tuan muda rudi, aku pun keluar sambil merangkak bersama tuan muda rudi, master joy dan amirul naik ke kereta dan melambai kami di depan rumah, kami hanya melambai balik lalu masuk ke dalam rumah selepas mereka pergi.
"Best ada kawan" tanya tuan muda rudi, aku hanya mengangguk, tuan muda rudi duduk di atas kerusi bermain telefon, aku terus merangkak ke arah nya lalu menjilat kaki nya kemudian meletakkan muka ku di celah kangkang nya, "hahaha rindu nak isap ke?" aku hanya menggosok2 muka ku tepat di batang nya yang aku rasa sudah mula bangun, tuan muda rudi pun menyuruh aku untuk membuka seluarnya dan aku terus menjilat2 batang nya lalu memasukkan kedalam mulut ku, "pandai dia sekarang ni" kata tuan muda rudi sambil membelai2 rambut ku.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Short StoryAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...