PART 7

1.5K 25 4
                                    

Aku memasukkan telefon tu ke dalam poket seluar ku, aku membuka baju dan seluar ku lalu memberinya ke rudi, aku melutut didepan nya dengan hanya memakai jockstrap, "abang...abang sebenarnya su...suka jadi hamba rudi dan abang terima siksaan yang rudi buat kat abang" aku tak tau apa dalam kepala aku tapi selepas lalui semua ni aku rasa suka diperlakukan seperti hamba dan anjing, aku buat keputusan nak jadi slave rudi dan biarkan dia guna badan aku untuk puaskan nafsu dia, rudi hanya senyum, "betul ni abang nak jadi slave rudi? Tak boleh putar balik ni" aku hanya menganggukkan kepala "ok kalau macam tu tapi malam ni rehat lah ya, tengok badan tu dah merah2" rudi mengambil telefon yang ada dalam seluar aku dan memberi semula pakaian ku, "rudi balik dulu ya tidur nyenyak2 tau" rudi naik kereta dan berlalu pergi, aku masih melutut dengan jockstrap ku, "dia dah lepaskan aku tapi aku yang nak kekal macam ni, aku...aku suka jadi hamba tuan rudi" kata ku sendiri.

3 hari selepas kejadian rudi tak ada chat atau call aku langsung, nak cakap dia marah rasanya tak sebab aku yang nak jadi slave dia, aku macam nak call tapi takut dia tengah sibuk, aku kembali ke kehidupan lama, "bangun pagi ambil sayur pigi pasar jual sayur" macam lagu pula hahaha. Tiba2 masa tengah nak balik tuan roy call aku, "hello airil apa kabar" "sihat tuan macam biasa" tergerak dalam hati nak tanya pasal rudi, "ni saya nak beli sayur lagi, bilangan dan jenis masih sama macam haritu" "ohh boleh tuan boleh, ni saya dah nak sampai rumah, saya akan siapkan segera" hati ni makin tak tenang nak tanya atau tak, "baik lah nanti saya akan hantar orang2 saya, terima kasih ya" aku belum balas tuan roy dah putus kan panggilan, "kenapa lah aku tak tanya tadi" geram aku sampai campak telefon dekat tempat duduk sebelah, ikut kan hati nak buang keluar tapi aku mana ada duit beli baru.

Sayur2 tuan roy dah siap tinggal tunggu lori dia datang, tak lama lori dia pun sampai dan alangkah terkejut nya aku bukan tuan roy yang turun dari lori tapi rudi, tersenyum lebar aku tengok rudi, "angkat semua tu bawa naik atas lori cepat" kata rudi tegas, aku pun buat2 tak tau dan terus tolong orang2 rudi angkat sayur tu, bila semua dah kena angkat rudi terus ke arah aku, "ni duit terima kasih" bagi dan pergi, aku bingung kejap ni rudi ke? "Rudi" aku pun panggil dia, "rudi ok tak ni?" tanya ku "duit cukup kan, kalau cukup oklah tu nanti kitorang ambil lagi bila dah habis" terus dia jalan naik lori dah pergi, kecewa + bingung, aku ingat dah jumpa dia boleh lah dia guna aku lagi tapi ni dia macam tak kenal aku dah macam tak pernah buat apa2 dengan aku.

Malam tu aku sedih sebab ingat boleh kena guna lagi oleh rudi tapi dia macam tak kenal aku, lepas mandi aku cuma pakai jockstarp warna biru, masa baring2 tu nak jak aku call atau chat rudi tapi kejadian petang tadi buat aku tak yakin yang dia masih jadi tuan aku atau tak. Aku ingat semula kejadian2 yang pernah berlaku, dari dia permalukan aku, buat aku sakit dan rakam aku buat semua benda tu batang aku mula tegak yang bagusnya batang aku dah bebas heheh, aku keluarkan batang aku dan gosok2. Dari kena lock sampai harini aku tak pernah pancut, ni lah masanya untuk aku puaskan diri aku, aku gosok2 sambil tutup mata dan ingat benda2 rudi buat kat aku, bila dah nak terpancut tiba2 tangan aku ditepis dan di genggam dengan sangat kuat membuat aku menjerit kesakitan, bila aku tengok rupanya rudi yang genggam batang aku terus rudi tarik tinggi batang aku sampai badan aku ikut terangkat.

"Nakal betul anjing seekor ni, kau tu bertuan dan kau kena pancut bila tuan kau suruh sahaja, ingat tu anjing tak guna" kata rudi yang masih menggenggam batang ku dan menarik ke atas, "arghhhh iya tuan anjing ingat, ampun kan anjing" aku memohon ampun kepada rudi, baru ingat nak pancut tiba2 dapat sakit tapi ini lah yang aku nak. Rudi melepaskan genggaman nya terus aku pegang batang aku menahan sakit, "hehehe kau ni baru aku tinggal sekejap dah jadi sial" aku tak cakap banyak turun dari katil tunduk depan dia, "ampun kan anjing tuan, anjing ingat tuan tak nak jadi master anjing" kata ku sambil tunduk berdekatan kakinya "kalau aku tak nak kenapa aku datang malam ni?" "terima kasih tuan masih nak jadi master anjing" terus aku cium kaki nya yang masih berstokin.

Rudi terus duduk di atas katil "buka stokin aku guna mulut lepastu jilat kaki aku" tanpa buang masa aku gigi hujung stokin rudi dan tarik sampai terbuka, kemudian aku menjilat kaki nya. Bau kaki nya sangat busuk tapi aku tahan dan tetap jilat, rudi menggosok2 rambut aku  "good boy" katanya, selepas puas rudi menarik rambut ku sampai aku melutut "ahh...ahhh sakit tuan" terus kena penampar kiri kanan, "buka mulut kau" rudi meludah ke dalam mulut ku dan aku terus menelan ludah nya, "hahaha dasar anjing" dia cium mulut aku secara mengejut tapi aku hanya diam nak bagi rudi puas.

Rudi melepaskan ciuman terus menuju ke beg nya, "kau ni bahaya lah tak kunci pintu, nasib aku yang masuk cuba orang lain antara kau kena rompak atau kena bunuh, baik aku rogol jak" katanya marah aku sebab tak kunci pintu, mana tak nya aku sedih gila sebab rudi tak peduli kan aku petang tadi, "maaf kan anjing tuan" itu saja balasan ku, "malam ni aku tidur sini tapi dengan syarat" happy aku dengar dia nak tidur sini "apa syarat nya tuan?" "kena pakai ni" rudi tunjuk pakaian wrestling warna merah yang singlet sekali seluar tu, terus aku bangun dan dia pakaikan. Pakaian tu ketat sampai menunjukkan otot2 aku, "sesuai sangat2 tapi bukan itu jak kau kena pakai" terus dia keluarkan lock, nipple clip dan ballgag, aku melutut dan berserah terus rudi pakai kan semua tu.

Selepas aku pakai semua tu rudi mengikat kaki dan tangan ku bersama terus baringkan aku di tilam, "malam ni jadi bantal peluk aku ya" aku mengangguk kan kepala ku, rudi pun baring sebelah dan peluk aku, rudi hanya memakai boxer jenama renoma hijau "selamat malam anjing sayang" muka aku betul2 di puting kirinya membuat kan aku horny tapi faham2 lah kalau dah kena lock ni, hati aku tenang sangat di pelukan nya.

BERSAMBUNG

Tunduk Kepada Budak (Completed)Where stories live. Discover now