Tanpa berkata apa2 aku melangkah kan kaki masuk ke rumah tuan rudi, "duduk lah dulu nanti aku bawa kan air" kata tuan rudi terus ke dapur, aku hanya diam seperti orang bisu. Tuan rudi datang membawa dua gelas air oren lalu meletakkan nya di atas meja, "so kesihatan kau macam mana, apa doktor cakap pasal kecederaan kau?" tuan rudi memulakan perbualan, "o..ok tuan dok...doktor kata ok tapi banyak kesan luka dekat telur dan batang saya tuan, lepas tu proses pembuatan air mani saya mungkin dah tak macam dulu" aku memberitahu tahap kesihatan ku sekarang, "bagus lah, risau juga aku nanti kau lapor polis sebab aku yang cederakan kau" "tak tuan, tak sanggup saya buat tuan macam tu dan ni pun salah saya" aku mula sedih yang tuan ingat aku akn lapor pasal benda ni, "oklah aku terus terang lah, pasal hal haritu aku betul2 marah dengan kau dan sebenarnya aku dah buang kau jadi slave aku sebab aku benci dengan kau".
Menangis aku mendengar itu, "kenapa kau menangis pula, bukan ke kau patutnya happy sebab dah bebas" kata tuan rudi, "hari pertama saya masuk hospital tuan nak tau apa saya cakap dengan amirul?" tanya ku kepada tuan rudi, tuan rudi hanya menggelengkan kepala nya "saya bagitau dia, cari tuan dan bagitau saya minta maaf" sambil menangis saya cakap depan tuan rudi, "selama saya terbaring di hospital saya tunggu tuan rudi untuk melawat saya dan paling saya sedih tuan rudi hantar surat dekat amirul dan tak cakap apa2 pasal saya" menangis tak berhenti aku dibuatnya, "jadi penantian dan harapan saya selama ni sia2 dan buang masa, saya minta maaf sangat2 buat tuan marah masa tu" aku lap air mata aku dan bangun dari dudukan ku, buat apa lagi aku nak dengar cakap tuan rudi, dia dah buang aku tak ada guna lagi aku di sini mendengar dia berkata2, "cakap kat ayah tuan terima kasih sebab bayar semua bil perubatan saya selama sakit, nanti saya cuba bayar balik bila saya dah ada kerja baru" aku terus pergi ke pintu untuk keluar dari rumah.
Hati aku sangat2 hancur dengar semua ni, bila aku nak keluar dari rumah tuan rudi tarik tangan aku dan tutup pintu tu kuat2, "aku tak habis lagi dengan kau" kata tuan rudi tapi aku tepis tangan dia, "buat apa lagi saya nak tunggu, buat sakit hati saya, tau tak berapa lama saya tunggu tuan dan bila saya jumpa tuan ni yang saya dapat" air mata aku dah hilang, perasaan aku bertukar dari sedih ke marah tiba2 satu tamparan hinggap di pipi ku lepastu tuan rudi peluk aku, "kau ni memang sial, aku tak habis cakap lagi, kau ingat kau sorang yang menangis, aku dua bulan tak keluar dari bilik sebab rasa bersalah buat kau macam tu" terduduk aku, rupanya tuan juga merasakan kesedihan.
Tuan memberi tahu ku masa dia keluar dari rumah master joy tu dia sangat2 marah tapi dia tak sanggup tengok aku macam tu terus di patah balik tapi masa tu ambulans dah depan rumah master joy, masa aku di rawat di hospital pula tuan rudi memberitahu ayahnya untuk membayar semua kos perubatan ku dan juga tuan rudi selalu meminta ayahnya ke hospital untuk melawat menggangtikan nya yang berkurung di bilik, aku mula menangis lagi dan tuan rudi juga menangis, aku membalas pelukan tuan rudi, "aku cuma cakap yang aku buang sebab nak tengok reaksi kau tapi aku semakin bersalah bila dapat tau yang kau masih berharap jadi slave aku walaupun aku dah cederakan kau sampai hampir mati" pelukkan ku semakin erat.
Tuan rudi terus membangun kan ku dan menyuruh aku duduk di sofa semula dan dia duduk disebelah ku, aku terus menolak diri ku untuk duduk di lantai dan meletakkan kepala ku di paha tuan rudi, "saya masih nak jadi slave tuan dan saya takkan buat kesilapan yang sama lagi" sambil menggosokkan muka ku di paha nya, tuan rudi mengusap2 rambut ku, "dah tu kita buka buku bdsm baru boleh?" tanya tuan rudi, aku mengangguk dan tersenyum, "oh iya pasal kerja, aku jadi bos di syarikat kedua ayah aku so kau kena kerja jadi PA aku boleh? Nanti aku bagitau apa sahaja yang kau kena buat" kata tuan rudi "baik bos" itu sahaja balasan ku dan tuan rudi pun tergelak, "tuan, saya rindu batang tuan, boleh saya isap?" aku menukar topik dan meminta untuk melayani nya "apa pula tak boleh, lama aku puasa ni hehehe" tanpa buang masa tuan rudi membuka semua pakaian nya dan menyisahkan boxer hitam nya, aku menarik ke bawa bahagia depan boxernya lalu terlihat lah batang tuan rudi yang telah tegak bersedia untuk dipuaskan.
Beberapa hari kemudian di office bos rudi, "pagi bos ni saya ada bawa kuih donat dan teh kesukaan bos" aku masuk ke office tuan rudi membawakan nya sarapan, "nice simpan situ, oh iya harini ada apa2 meeting ke?" tanya tuan rudi, "harini ada satu dengan ayah bos jam 9 pagi lepastu dah tak ada" membaca jadual kerja tuan rudi, "ok bagus sebab malam ni aku nak guna orang tu lagi hehehe" sambil membuat senyuman nakal, "kunci pintu aku nak tengok kau lapor diri dulu" tanpa banyak cakap aku mengunci pintu lalu berdiri depan nya dan mula membuka pakaian kerja ku, orang yang kerja di syarikat ni tak tau di sebalik baju kerja ku terdapat badan yang sedang menikmati alat2 yang dibelikan tuan rudi seperti nipple clip, lock dick, buttplug dan di dada ku juga ada kesan terbakar yang tertulis SLAVE TUAN RUDI, "good boy, macam ni lah slave kesayangan aku" "woof woof" begini lah kehidupan aku sekarang dan masih bersama tuan rudi.
TAMAT
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Short StoryAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...