Sudah hampir 2 bulan lebih aku menjadi slave tetap rudi atau yang aku selalu panggil tuan muda rudi, perbagai jenis benda dia buat kat aku dari seksaan yang menyakitkan sampai lah benda2 yang nikmat2. Semenjak rudi menjadi master aku sudah tidak banyak kerja kerana rudi menyuruh ayah nya untuk bekerjasama dengan ku menjual sayur di ladang dan memajukan ladang sayur ini bersama, aku pun bersetuju sahaja kerana memang susah mengurus ladang sayur yang besar berseorangan, ayah rudi iaitu tuan roy juga bersetuju dan sekarang ladang sayur ku sudah ada lima orang pekerja di ladang dan tiga orang yang menjual di pasar, aku pula hanya menjadi bos kecil mengurus jumlah keluaran sayur dan juga melayan pelanggan2 yang mau memberi sayur2 ku.
"Airil, macam mana penjualan sayur2 kita?" tanya tuan roy melihat aku sedang sibuk mengira duit jualan, "eh tuan roy, bagus tuan dan semakin meningkat. Pelanggan pun semakin banyak yang nak membeli sayur dari kita" kata ku dengan bangga nya, "bagus kalau macam tu, terus kan kerja ya" "baik tuan" tuan roy keluar dari rumah dan berlalu pergi, aku menyambung kerja ku untuk mengira duit, selepas itu aku akan ke ladang untuk melihat perkembangan2 sayur di sana. Setelah sampai aku melihat semua pekerja tengah sibuk menanam sayur2 yang baru, "macam mana kawasan baru ni ok" tanya ku kepada salah satu pekerja, "bagus bos cuma paip untuk sirap sayur2 ni tak sampai ke kawasan baru ni, saya rasa kena buat laluan paip baru ni bos" kata nya dengan memberi cadangan, "ohh okok nanti saya bincang dengan tuan roy, ok tak pa sambung kerja yang mana dapat dulu" mereka pun melanjutkan kerja semula.
Tiba2 bunyi motor yang sangat2 ku kenali tak lain tak bukan master rudi, dia baru balik dari kelas lah tu, aku terus masuk ke dalam rumah semula diikuti oleh nya, rumah aku sekarang dah di perbaharui lebih cantik dan tertutup terima kasih kepada rudi, selepas kami berdua masuk ke dalam rumah rudi membuka baju nya dan duduk di kerusi depan meja tempat aku kira duit tadi, tanpa di suruh aku membuka semua pakaian ku dari baju ke seluar menyisahkan jockstrap warna merah jambu, sebenarnya amat memalukan memakai jockstrap pink ni tapi atas kemahuan tuan muda rudi aku hanya patuh.
Aku mula merangkak dan mendekati celah kangkang tuan muda rudi, aku mencium2 batangnya yang masih dilapis seluar jeans, kemudian aku tunduk lagi ke bawa untuk menjilat kakinya, stokin tuan muda aku gigit dan buka menggunakan mulut lalu aku menjilat2 bermula dari jari kaki sehingga menjilat telapak kakinya. Tiba2 seseorang mengetuk pintu, aku terus panik tapi tuan muda menyuruh aku untuk duduk di bawa meja lalu dia memakai baju dan berdiri untuk membuka pintu, seorang lelaki berusia lebih kurang 40 ke 50 yang mengetuk pintu tadi, "maaf mengganggu saya nak jumpa bos airil, nak beli sayur untuk kenduri kahwin" kata lelaki itu, "oohhh pelanggan masuk lah dulu" lelaki itu pun masuk kemudian tuan rudi menjemputnya duduk di kerusi depan meja, tuan muda rudi juga duduk di tempat nya semula dan terus meletakkan kaki kanannya di muka ku dan kaki kiri di celah kangkang ku, "boleh saya tau jenis sayur, bilangan dan tempat yang kami perlu hantar sayur2 ni" kata tuan rudi, lelaki itu pun memberi tau semuanya.
Selepas semua nya selesai lelaki itu minta diri nak balik tiba2 tuan muda rudi menendang kemaluan ku, aku apa lagi terkejut dan terasa sakit terus aku auto nak berdiri tapi tak boleh sebab masih di bawa meja sampaikan kepala aku terhantuk dekat bawa meja, "eh apa di bawa meja ni?" kata lelaki itu terkejut dengan bunyi dan bergerak meja ini ke atas sedikit, "aduhhh maaf itu kaki saya, terkena bucu meja" tipu tuan muda rudi, "ohhh ok saya balik dulu ya encik terima kasih" "sama2, hati2 di jalan ya"
Aku terbaring memegang kemaluan ku yang di tendang, batang ku sampai sekarang di lock dan itu menambahkan lagi kesakitan nya, "keluar cepat, pakcik tu dah balik" aku pun keluar dengan merangkak dengan tangan kanan ku masih memegang batang yang di lock, tuan muda rudi memegang muka ku dengan kedua2 tangan nya diletakkan di kedua2 pipi ku, terlihat muka ku yang masih menahan sakit, "alololo sakit ya" kemudian tuan muda melanjutkan tendangan nya mengenai kemaluan ku, aku hanya menahan sakit tak mampu buat apa2, air mata ku keluar dan di lap dengan jari ibu tuan muda rudi.
Setelah puas aku pun terbaring di lantai lemah memegang kemaluan ku, aku tidak merasa menyesal menjadi slavenya walaupun bermacam2 sakit yang ku dapat. Tuan muda rudi menolong aku untuk berdiri dan dia bawa aku ke sofa di ruang tamu, kemudian dia mengisap2 puting ku, "sedap nya anjing aku ni dah lah taat badan pun lazat" aku tak bercakap hanya menikmati isapan di puting ku, tanpa aku sedar tuan muda rudi membuka lock di batang ku, "eh? Tuan muda buka lock? Bukan anjing ada lagi 4 bulan untuk genap kan setengah tahun lock ke?" tanya ku, tuan muda berhenti menikmati puting ku, "aku buka sebab aku dah beli lock baru TADA" tuan muda menunjukkan lock yang sedikit kecil tapi tak ada pengunji atau manga, "lock ni moden sikit, buka dan tutup guna aplikasi di telefon dan ada getaran sekali so boleh lah aku main batang kau dari jauh" terang tuan muda rudi, aku hanya berserah untuk tuan muda pasang lock baru tu, "ahhh" aku merasa sedikit sakit kerana saiz lock yang ni lagi kecil daripada yang sebelum ni.
"Tau tak kenapa aku beli lock yang boleh kawal dari jauh?" aku hanya menggelengkan kepala tanda tak tau, "minggu depan aku keluar negeri, mungkin 3 ke 4 hari juga lah aku kat sana sebab ayah buka kedai baru so aku kena tengok2 kan kedai tu" tuan muda rudi akan tinggal kan aku untuk beberapa hari rindu lah aku nanti, "sebab tu aku nak kau pakai lock ni jadi dari jauh pun aku boleh main dengan kau" aku terus peluk tuan muda rudi, "tuan elok2 kat sana ya, anjing tunggu tuan balik sini, jangan lama2 ya anjing rindu tuan" kata ku sambil memeluknya, dia pun membalas pelukkan ku.
BERSAMBUNG
YOU ARE READING
Tunduk Kepada Budak (Completed)
Short StoryAiril seorang lelaki berusia 27 tahun bekerja sebagai penjual sayur-sayuran di pasar kawasan bandar, hidupnya berjalan seperti biasa sehingga lah dia mengenali rudi anak kepada pelanggan tetapnya, rudi seorang remaja berusia 20 tahun yang suka kepad...