PART 10

1.2K 25 0
                                    

Semasa sibuk bekerja tuan muda rudi menghantar mesej nak bawa kesesuatu tempat untuk dinner malam ni, aku pun tak buat apa malam ni jadi aku hanya ikut sahaja, pada tengah hari tuan muda rudi datang ke rumah untuk memberikan pakaian yang aku kena pakai malam ni, pakaian tu dalam plastik jadi aku tak dapat tengok, aku pun mengambilnya dan letakkan pakaian itu di atas meja, tuan muda rudi membuka stokin nya dan melihat aku sambil tersenyum, tanpa diarahkan aku mengunci pintu dan terus membuka semua pakaian sehingga tak ada seutas benang pun di badan ku, aku merangkak terus menuju ke kaki tuan rudi lalu mencium dan menjilat kakinya, dia mengangkat kakinya dan memasukkan jari2 kakinya ke mulut ku.

Malam pun tiba, semua pekerja sudah pun balik dan aku bersiap2 mandi untuk keluar bersama tuan muda rudi, aku mengambil plastik beg yang tuan rudi bagi tu, aku mengeluarkan benda2 yang ada didalam nya. Ada baju singlet putih, seluar pendek putih, jockstrap hitam, nipple clip, boxer putih tuan muda dan tape hitam besar. Melihat sahaja aku sudah tau apa yang tuan muda nak aku buat, mula2 aku pakai jockstrap tu kemudian memakai seluar putih pendek, aku melihat di cermin dan sudah ku duga jockstrap itu sedikit kelihatan atau tembus dari seluar putih ini, aku hanya memakai sahaja walaupun ini agak memalukan, lalu aku clipkan kedua2 puting ku dan memakai baju singlet itu, boxer tuan muda rudi ni pula aku cuba hidu, aroma dia sangat2 masam mesti dah pakai beberapa hari dan tak cuci, bau dan kesan air mani serta air kencing pun masih ada lagi, tanpa paksaan aku menggulung kecil boxer itu dan memasukkan ke dalam mulut ku lalu mengambil tape tadi dan lekatkan di mulut ku supaya tak terkeluar boxer tu dari mulut ku, rasa boxer tuan sangat2 masam tapi aku tak boleh buat apa sebab tuan yang nak.

15 minit aku menunggu sambil duduk di sofa dengan bermain game ditelefon ku tiba2 ada ketukan pintu, aku membuka pintu dan benar saja tuan muda rudi dengan suit hitam bertali leher, dia nampak sangat handsome dan macho sementara aku seperti orang nak pergi berjogging tapi dengan boxer di dalam mulut aku. "Comel slave aku, sedap boxer tu? Dah lima hari aku pakai tak tukar hehehe" kata tuan muda rudi sambil memegang daguku, aku pun dibawa ke kereta tuan muda rudi dan di suruh masuk kedalam bonet kereta, tak cakap banyak aku hanya mengikut saja perintah tuan muda rudi, bonet kereta pun di tutup dengan aku di dalam nya dan aku merasa kereta mula bergerak.

Mulut aku yang penuh dengan boxer tuan muda ni dah penat dan lenguh, lama juga perjalanan ni tapi nasib baik lah tak ada barang2 dalam bonet belakang ni kalau tak habis aku kena dengan barang2 tuan muda rudi, tunggu punya tunggu akhir nya sampai juga tapi tuan muda rudi masih tak buka kan bonet ni lagi, dalam satu minit juga lah aku tunggu tuan muda rudi buka bonet, aku diarahkan keluar dan sekarang kami berada di depan sebuah rumah, tuan muda rudi membuka tape yang ada di mulut ku dan menyuruh aku mengeluarkan boxer itu, "sedap rasa boxer tuan sediri?" aku hanya menganggk, aku melihat sekeliling "tuan kita kat mana ni tuan?" tanya ku yang bingung tiba2 seseorang keluar dari dalam rumah dan terus menuju ke tuan rudi "saya dah siap tuan rudi" ternyata amirul yang keluar dari dalam rumah itu lalu dia mengunci pagar rumah itu, "ni rumah amirul ke?" tanya ku terus ke tuan rudi, "ohh tak lah ni rumah master joy dia ke luar negara untuk dua ke tiga minggu ni jadi selama tuan joy tak ada amirul lah yang akan jaga rumah ni" terang tuan rudi.

"Ok sekarang ni siapa nak duduk dalam bonet?" tanya tuan rudi kepada kami, amirul bagitau yang dia akan duduk dalam bonet tetapi tuan rudi berlaku adil, "macam ni lah korang lawan batu kertas gunting, siapa kalah dia akan duduk dalam bonet yang menang akan duduk sebelah tempat duduk pemandu" kami pun bersetuju dan keputusannya aku menang dengan mengeluarkan batu dan amirul keluarkan gunting, "apa tunggu lagi bukalah pakaian kau" aku bingung dengan arahan tuan rudi, "kenapa nak buka pakaian tuan? Kan saya yang memang" "sebab kau memang lah kena buka pakaian, kau ingat apa sedap2 duduk macam kawan aku?" rupanya yang duduk sebelah pemandu akan bogel, aku yang rasa tertipu membuka pakaian ku di depan rumah itu juga, aku takut ada yang nampak jadi aku selalu melihat sekeliling, aku sudah pun bogel di depan amirul, dia boleh melihat batang ku yang di lock, amirul diarah untuk masuk ke dalam bonet mana kalah aku terus masuk ke dalam kereta kerana takut orang keluar rumah dan melihat aku berbogel.

Dalam perjalanan aku merendahkan badan ku supaya orang di kereta sebelah tidak dapat melihat aku yang sedang berbogel, tuan rudi pula suka sehingga dia membuka cermin di tempat duduk ku,"tuan tutup lah cermin tu, nanti ada kereta atau motor nampak saya bogel" kata ku takut sambil bertapuk, "biar lah orang nampak, jadi dia tahu ada slave dalam kereta ni hehehe", nasib lah sepanjang perjalanan tak banyak sangat kereta sebab dah malam, time lampu isyarat bertukar merah tuan rudi suruh aku duduk bagus2, mulanya aku ragu2 dan tak nak tapi bila tuan rudi dah start jentik telur aku dah tak ada pilihan aku kena duduk macam biasa, kereta sebelah perempuan dia terkejut tengok aku tak berbaju, nasib lah dia tak boleh nampak sampai bawa tiba2 ada motor singgah ngam2 sebelah aku, dia tengok aku dan tengok bawa melihat yang aku sedang berbogel dengan batang yang di lock, dia terus maju ke depan, perasaan aku malu sangat2, tuan rudi hanya ketawa.

Setelah beberapa minit sampai di satu restoran tapi pelik sebab restoran ni ada dua security berbadan tegap jaga depan pintu dan ada orang yang masuk ke dlam restoran tu memakai topeng macam yang amirul pernah pakai masa mula2 jumpa. "Tempat apa ni tuan?" tanya ku kepada tuan rudi, "masuk dulu nanti aku bagitau ok?" tuan rudi memberi semula pakaian yang aku pakai tadi dan aku keluar dari kereta terus ke belakang membuka bonet untuk keluarkan amirul. "alamak tempat ni lagi ke" kata amirul lemas melihat tempat ini, "kau pernah pigi sini?" "iya dengan master joy, kenapa tuan rudi bawa pigi sini" muka amirul mula takut, "sebenarnya tempat apa ni?" kata ku di dalam hati.

BERSAMBUNG

Tunduk Kepada Budak (Completed)Where stories live. Discover now