Farah yang dihadapan pintu Rayyan jantung sangat berdebar kencang rasa macam dia nak jumpa dengan polis.
Tok..tok..
"Tuan oh tuan" Farah masuk dia tidak melihat Rayyan di dalam bilik itu sambil mencari Rayyan tiba tiba..
Rayyan memeluk Farah dari belakang dia memeluk tanpa rasa bersalah, Farah terkaku seketika kerana dipeluk dari belakang.
"Pelease let me go Rayyan, no i miss you so bad baby" ujar Rayyan suara husky menggoda sambil menghidu wangian kepala Farah yang dibalut tudung.
"Rayyan tolong lah tak manis berpelukan macam ni pelease" dengan nada merayu.
Rayyan melepaskan pelukan perlahan lahan lalu memusingkan badan Farah menghadap nya.
"You're so pretty, tak sangka awak cantik macam ni Farah" Rayyan hampir menyentuh muka Farah tapi di halang oleh Farah.
"Tuan boleh tak jangan buat saya ni macam tak ada maruah nak sentuh saya sesuka hati ingat kita ni tak halal" marah Farah dia merasa jijik bila Rayyan perlakukan dia seperti perempuan murah.
Rayyan tersedar dia telah membuat Farah tidak selesa kerana rindu yang teramat sangat sampai lupa pasal khitlat.
"S..saya minta maaf Farah saya tak sedar apa yang saya buat tadi am sorry Farah" ujar Rayyan menunduk.
Farah tahu kejap lagi mesti akan ada hujan turun, "tuan saya tak marah tuan sampai menengking pun jangan lah nangis.
Rayyan terus memandang ke arah Farah yang tersenyum nipis" jadi juga lakonan aku hihi" ujar Rayyan dalam hati.
"Ni saya nak tanya kenapa tuan panggil ke sini ada apa apa saya boleh bantu " ujar Farah sopan kerana Rayyan tu boss dia.
Rayyan tersenyum dia mendapat satu idea nakal, " ya saya ada benda nak minta tolong awak ni" ujar Rayyan tiba tiba dingin.
Dia berjalan ke arah meja lalu duduk di kerusi sambil bersilang kaki lagak boss memang pun.
"Saya nak awak kumpulkan semua maklumat metting saya dengan client yang ada pada PA saya lepas tu saya nak awak pergi susun barang dekat stor sana faham.
Farah agak terkejut tak akan frist days dah nak kena buat kerja macam ni, "tapi boss saya baru frist days kerja kat sini tak akan saya nak buat kerja tu sorang sorang.
"So apa kena mengena dengan baru frist days ke awak nak saya tambah lagi ingat selagi tak siap jangan balik faham" ujar Rayyan terus menaip di atas papan kekunci komputer.
"Baik tuan saya minta diri dulu, Farah keluar dari bilik Rayyan dengan wajah yang tak puas hati dan juga pasrah.
"Tak guna betul ni bukan kerja aku sampai nak angkat berat macam ingat aku ni apa" bebel Farah sendiri di dalam stor yang di penuhi kotak dan barang client.
"Haih.. apa lah nasib aku asal aku jumpa balik dengan dia eh ya Allah tolong lah aku" ujar Farah sambil menyusun kotak kotak di rak.
YOU ARE READING
BLIND LOVE [C]✅
RomansaBOOK 3 COMPLETED Kisah seorang wanita yang berkerja sebagai nurse pelatih di suatu hospital. Suatu hari dia ditugaskan untuk menjaga pesakit VVIP yang bernama Tengku Rayyan Rizqin bin tengku Sulaiman, dia seorang anak CEO yang menghidap penyakit but...