Prológus

225 15 14
                                    

Drága Olvasóim! ❤️🐺

Meghoztam az új történet rövidke prológusát, de mielőtt még belekezdenénk...

Aki új olvasóként csatlakozik hozzánk ennél a fejezetnél, annak itt is felhívnám a figyelmét arra, hogy ez a történet a "Bloodlust - Vérszomj" folytatása. Aki nem olvasta az előző irományomat, annak mindenképpen ajánlom, máskülönben nem hiszem, hogy érteni fogja az aktuális eseményeket.

Azok pedig, akik már végigjutottak az előző rostán: bízom benne, hogy ebben a történetben is kedveteket lelitek majd. Annyiban viszont különbözni fog az előzőtől, hogy itt nem a szereplők szemszögeiből fognak felépülni a fejezetek. Most kicsit kívülről szemléljük majd az eseményeket, így tudunk majd több helyen is "ott lenni".

Úgy tervezem, hogy egy hónapban csak egy fejezet lesz feltöltve, de ez sokban függ attól is, mennyire engedi majd a szabadidőm és természetesen a munkám.

Jó olvasást kívánok mindenkinek!

Puszillak Benneteket: Hope 😘

--------------------------------

London.

Sokaknak egyből a brit uralkodói család jut az eszébe, ha meghallják Anglia fővárosának a nevét; de említhetnénk akár a Szent Pál katedrálist is, ahol Károly herceg és Diana hercegnő fogadott örök hűséget egymásnak.

Mindenki képzeletében másfajta értéket képvisel ennek az igencsak gazdag történelmi múlttal rendelkező városnak a neve. Embere válogatja. Nem vagyunk egyformák.

... és természetesen itt vannak a természetfeletti lények is, kiknek London neve mára már összeforrt egy helyi iskoláéval, ahol a fiatal tehetségek minden kiközösítés nélkül készülhettek fel. Nem csak az előttük álló érettségire.

A kezdetek kezdetén két vérfarkas neve szerepelt az alapító okirat sorai között: Molly Jeffersoné és Ryan Williamsé. A valóra vált közös álom óta azonban már eltelt öt együtt töltött év, és a Jefferson név egy eskü letételével Williamsszé alakult. Egy gyűrű, mely isten szent színe előtt összeköt két embert: egy örök életre szól.

Vannak az életben azonban olyan dolgok, amelyek - egy hurrikánhoz hasonlóan - hatalmas felfordulást tudnak okozni. Ilyen például életünk szerelmének az elvesztése. Minden akkor kezdődött, amikor Mollyhoz eljutott Derek halálának a híre, és melynek hallatán a lány borzasztóan összetört. Abban az időben minden vigaszát Eli jelentette, aki mosolygós, zöld szemeivel mindig megnyugtatta őt. Igaz, még a mai napig nem tudja, hogy ami Mexikóban történt, az csak átmeneti volt, egyfajta folyamat, ami által Derek később már képes volt egy valódi farkas alakját felvenni.

És az élet amennyire kegyetlen, olyannyira kegyes is tud lenni. Talán senkinek sem árulok el hatalmas titkot azzal, hogy Ryan - Molly volt bétája - mindvégig mellette volt ezekben a nehéz időkben. Még a világ körüli turnéit is lefújta az imádott lány miatt.

Eli - Molly és Derek fia - azóta szépen felcseperedett, és általános iskolásként az utolsó évébe lépett. Jövőre már, ha minden jól alakul, megkezdheti középiskolai tanulmányait. Eli is a családja által alapított épület falai között töltötte a hétköznapjait. Ryanhez hasonlóan a zene - ezen belül is a gitár - iránti szeretete, valamint tehetsége igencsak hamar megmutatkozott, aminek Molly nagyon is örült. Azonban volt valami, ami felettébb aggasztotta az édesanyját: méghozzá a meg nem mutatkozó vérfarkas énje.

Születése óta, minden egyes telihold alkalmával végigvirrasztotta vele az éjszakát. Figyelte őt a testnevelés órákon, és akkor is, amikor néha-néha összekaptak valamin, de semmi nyoma nem volt a benne lakozó bestiának. Hétéves korában egyszer túl magasra mászott a kertjükben lévő fára, ahonnét egy rossz mozdulat következtében leesett, és elég csúnya balesetet szenvedett. Molly azt gondolta, hogy talán eljött végre a pillanat, amikor a benne rejtőző farkas meggyógyítja majd őt, de nem így történt. Hétköznapi halandóként és hatalmas krokodilkönnyekkel szenvedte végig a fájdalmas sérülés következményeit.

Minden vérfarkas tudja, hogy a gyógyulás az, ami beindítja az átváltozást, de Eli esetében ez valamiért sosem következett be.

Talán most jött el az ideje annak, hogy megismerje a vér szerinti édesapját, akiről eddig még senki sem mesélt neki. A fiú pedig soha nem is kérdezett róla. És hogy miért nem?

Ennek egyetlenegy szimpla oka volt.

A Hale név sosem került be Eli születési anyakönyvi kivonatába. Williams volt, csakúgy mint az a személy, akit mindig is az édesapjának hitt.

Aztán jött egy lacrosse meccs, ami mindent megváltoztatott...

Elvesztett emlékek (Magyar Derek Hale fanfiction II.)Where stories live. Discover now