2. fejezet - Nincs több hazugság

110 13 18
                                    

A tanórák után Eli nem ment haza. Azt mondta a szüleinek, hogy Jasonnel együtt áll neki a házi feladatok elkészítéséhez; amire viszonylag könnyen rá is bólintottak az iskolában történtek után. Molly tudta, hogy a fiának több idő kell, ami részben igaz is volt. Csakhogy az iskolai leckék elvégzésére szánt idő helyét titkon egy fontosabb dolog váltotta fel. A fiatal kanima ujjai ide-oda kattintgattak a vibráló monitoron megjelenő hírek között. Különféle újságcikkek kerültek elő évekre visszamenőleg.

- Várj! - állította meg barátja gépelését a billentyűzeten Eli. - Nézd ezt a tűzesetet! - mutatott egy nyilvánossá tett, rendőri jelentésre.

- Eli - sóhajtott fel hangosan Jason, majd osztálytársára nézett. - Biztos, hogy Kaliforniában van az, amit keresel? Illetve akit... - javította ki magát a fiú. Eli magabiztosan bólintott egyet.

- Szinte majdnem száz százalékig.

- Haver! - csattant fel Jason szemforgatva. - Beacon Hills az rettentően messze van Londontól.

- Tudom, Jason, de... - Majd hirtelen újra megérezte azt a dühöt, aminek végleges kimenetelétől sikerült annak a felsősnek megmenekülnie. Egyelőre. A pufók arcú fiú alighanem megérezhette barátja hangulatváltozását, mert mély levegőt vett, és ajkait idegességében harapdálni kezdte. Tudta, hogy Eli számít rá, így nyugalmat színlelve barátja vállaira tette a kezét, és mélyen a szemeibe nézett.

- Őrültség, amit tervezel.... de... segítek... amiben csak tudok. - Szavai halk suttogásként hagyták el a fiú száját. Egyáltalán nem gondolta komolyan. Nagyon nem!

- Köszönöm, Jason! - ölelte magához a barátját Eli felvidulva.

- Jól van - tolta el magától a lelkesen mosolygó fiút. - És mégis hogyan szeretnél nekiállni ennek a kis akciódnak? - kérdezte felvont szemöldökkel Jason.

- Állítólag három személy élte túl a tragédiát a Hale családból, igaz?

- És?

- Derek, Peter és Laura - hadarta el a neveket Eli. - Egyszerűen rákérdezek, ki az apám.

- Ennyi? Ez lenne a nagy terved? - kérdezte kikerekedett szemekkel a fiú, majd folytatta: - És aztán? Megkéred anyucit, hogy vigyen el Beacon Hillsbe? - Eli válaszul csak megvonta a vállát, közben pedig egy megfejthetetlen grimaszt vágott. - Ugye tudod, hogy ezt a Derek Hale-t még az FBI is körözte? Mi van akkor, ha valami sorozatgyilkos az apád, és az anyukád csak védeni akar tőle. Tökéletes a családod, Eli, ne légy bolond! - Próbálta meggyőzni az iskolatársát, de a fiatal hajthatatlan volt.

- Tökéletes? Tényleg ezt gondolod? - szívta élesen magába a levegőt Eli. - Ha valóban olyan tökéletes, akkor miért nem mutattam még egyetlenegy jelét sem annak, hogy vérfarkas vagyok? Lehet, az apám a kulcs, hát nem érted? - Eli tekintete szinte szikrázott az elszántságtól, amit barátja félelem-ittasan nyugtázott magában.

- Jól van, legyen - adta meg magát végül Jason. - De ha tényleg sorozatgyilkos, esküszöm, én még azt is letagadom, hogy ismerlek - mondta halál komolyan, végül hagosan felröhögött, mire Eli a vállába bokszolt.

***

***

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Elvesztett emlékek (Magyar Derek Hale fanfiction II.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora