könnyes út (2.rész)

12 1 0
                                    

Anais-t egy olyan magán iskolába íratták ahol nem mehet haza csak szünetekben (ősszi,téli,tavaszi,nyári) Anais szokásosan csendesen leült a leghátsó padba nehogy véletlenül valakivel beszélgetnie kelljen, de bal szerencséjére egy lány mellé ült és így szólt "szia, engem úgy hívnak hogy Elis, téged? Anais csak csendesen elő vette a toll tartoját és a füzetét de nem szólt egy szót sem. De a lány nem hagyta ennyiben. És ezt mondta "ha néma vagy írj" Anais nem örült hogy nem hagyja békén így ennyit mondott "nem vagyok néma, de te egyenesen idegesítő vagy" Elis nem tudta hogy kezelje Anais-t így inkább halhatott. A bemutatkozás elkezdődött, az osztályban 15-en vagytok ebből, 8 fiú és 7 lány, a tanár azt is mondta hogy kötelező lesz egy iskola utáni klubbot választani mert ne csak a kollégiumban "rothadjanak" a diákok. El kezdődött az amit nem szerettél volna, külön-kühlön be kellett mutatkozni. Te jöttél és ennyit mondtál "Anais a nevem és nem barátkozni jöttem hanem célokat találni ebben a rothadó világban" a tanár meglepődött ezen a mondaton mivel még csak általános iskolások vagytok, de Anais különösen magának való volt. Mindenki be mutatkozott és a tanár azt mondta hogy szünetben mindenki döntse el melyik klubba szeretne csatlakozni. Szünetben Elis úgy gondolta próbálkozik még egy kocsit "szóval Anais a neved, szép név" Anais úgy gondolta hogy hogyha ennyire nem bírja békén hagyni akkor barátkozik vele egy kicsit "igen, na és?" Elis érdekesen nézett aztán el mosolyodott "szóval nem vagy néma" Anais "nem" Elis "és melyik klubb tetszik neked?" Anais "nekem a foci" Elis "nekem a művészeti." Bejött a tanár és mindenki le adta hogy melyik klubba jelentkezik a tanár "majd mindenki nézzen utána hogy a klubb-ba amelyikbe jelentkezett mikor lesz válogatás, addig is mindenki menjen a kollégiumi szobájába és készülődjön az ebédhez" Elis "akkor majd látjuk egymást" Anais "aha, asszem?"

könnyes út Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin