~Axel~
-A bevétel 35%-át kérem, mindenről tudni akarok, kin... - mondatomat a telefonom csörgése szakította meg. Jasper hívott, tudja, hogy tárgyalok, szóval biztosan fontos, legalábbis ajánlom neki.
-Ne haragudjon, ezt fel kell vennem. - néztem bocsánatkérően az előttem ülő spanyol férfira.
-Gyorsan mondd, nem igazán érek rá, éppen egy remek üzletet próbálok megkötni . - szóltam bele köszönés nélkül.
-Bocs főnök, ez tényleg fontos. Most nézem az elmúlt 5 óra kamera felvételeit. - állt meg egy pillanatra és vett egy nagy levegőt. - Destiny elment. - bökte ki, mire szemeim tányér nagyságúak lettek.
-Tessék? Hova? - kérdeztem vissza idegesen.
-Nem tudom, taxival ment.
-Hogy jutott ki és mikor? - lettem egyre dühösebb. -Mindenhol őrök vannak, ne mondd nekem, hogy senki nem látta.
Ezt egyszerűen nem hiszem el, minek van tele minden őrökkel és kamerákkal, ha egy nő simán, problémák nélkül kiszökik?
-Úgy 3 órája. Hát látod, mégse látta senki. - válaszolt kis idő múlva.
-Ez kurva jó, kössz. - tettem le a telefont.
-Sajnálom, de most el kell mennem. Valaki majd lekíséri. - mentem vissza az irodámba.
-Rendben, a héten még a városban vagyok, hívjon, ezt még folytatjuk. - csak bólintottam, majd elindultam a kamera szobába.
A felvételen tisztán látni lehetett, ahogy Destiny gyorsan körülnéz, aztán siet a kapuhoz. Nem volt nála egy kistáskán kívűl semmi, így biztosan nem szökni akar. Ez a nő egyszerűen hihetetlen, semmibe veszi minden szavamat és megszegi a létező összes szabályt, arról nem is beszélve, hogy feltűnés nélkül sikerült kijutnia. Visszaindultam az irodámba és elővettem a telefonomat, elkezdtem hívni, üzenetet is írtam neki, mind hiába. Már vagy tizenötször hívtam, de egyszer sem vette fel. Idegesen túrtam a hajamba. Ezért még kapni fog az biztos Isten.
Bő egy óra múlva kopogtak az ajtón, ezzel megszakítva a munkámat. Őszintén szólva, nem igazán bántam.
-Gyere.
-Üdv főni, most lépett be Destiny a kapun. - jött be Jasper. -Gondoltam szólok.
-Küldd be, lesz mit megbeszélnünk.
-Értettem, rögtön itt vagyunk.
~Destiny~
-Axel az irodájában vár, gyere felkísérlek. - lépett mellém Jack? Vagy James? Esetleg egyik se? -Hogyan tudtál úgy elmenni, hogy sokáig senkinek fel sem tűnt? - nézett rám huncut mosollyal az arcán.
-Nem volt túl nehéz, még rejtőzködnöm sem kellett. - pillantottam rá halvány mosollyal. -Meg fog ölni, ugye? - húztam el a szám.
-Megölni biztosan nem, maximum megkínoz egy kicsit.
-Haha, nagyon vicces. - forgattam meg a szememet unottan.
-Nem vicc volt. - nézett rám komolyan. Ijedt tekintetemet látva hangosan felnevetett. -Láttad volna az arcod. - röhögött tovább már hasát fogva.
-Befejezted? - fordultam felé.
-Pillanat. - fújta ki magát. -Huhh, ez jó volt.
-Marhára. - álltam meg az iroda előtt.
-Nos kislány, én sajnos oda már nem mehetek be veled, de sok sikert. - mondta, majd sarkon fordult és elment. Ő is nagy segítség mondhatom.
Pár percet még álltam az ajtó előtt. Most simán le tudnék lépni, nem tudná meg, hogy itt voltam. Ehhez hasonló gondolataimat egy karcos hang szakította meg.
-Bejössz még ma vagy álldogálsz sokáig ott kint?
-Még egy kicsit terveztem itt lenni, de most már mindegy. - vágtam rá gúnyosan.
-Nem vagy abban a helyzetben, hogy ilyen megjegyzéseket tegyél. - felelt ridegen az asztal mögött ülő férfi. -Ülj le. - nem ellenkeztem, tettem amit kér.
-Úgy látom, nem voltam elég világos. - szólalt meg pár perc csend után. -Hol voltál?
-Semmi közöd hozzá.
-Ne feszítsd tovább a húrt, azt kérdeztem, hol voltál? - lett egyre idegesebb.
-Én meg mondtam, hogy semmi közöd hozzá. Nem vagy te senkim, így nincs beleszólásod mikor és hova megyek. - válaszomra állkapcsa megfeszült és nyakán is kidudorodott egy ér.
STAI LEGGENDO
A bűnöző bizalmasa
Storie d'amoreDestiny Faith Wilson egy független, makacs, talpraesett, gyönyörű fiatal nő, aki minden további nélkül mer nemet mondani. Kitűnő átlaggal végezte el az orvosi egyetemet és közben egyedül nevelte két fiatal testvérét. Sosem alázkodott meg egy férfi e...