Hoşgeldiiin ✨
ve tekrardan merhaba :')
okumaya değer gördüğünüz ve bir bölüm daha bekleyip okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum..
ve sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum...
(yorumlarda bekleyen me)
Mina " beni mi takip ediyorsun? "
mesajına sinirlenmeden edemedim. Neden her şey onunla ilgili olmak zorundaydı. Benim tek işim onun gölgesi olmak sanıyordu. Her ne kadar sinirden kudursam da
" sebep? "
yazıp gönderdim. Anında cevap gönderdi. ölüyor olsam bu kadar hızlı cevap vermezdi bu arada.
" halı sahaya gelmişsin. Anıl'dan haz etmediğini biliyorum ama karşı takımı destekleyecek ve oraya kadar gelecek kadar olduğunu bilmiyordum?!! "
" ne? alakası bile yok, Yağız'ın maçı için geldim.
" ondan haz etmiyorsam sebebi sana zarar vereceğini düşünmem
" bu tarz bir hesap sormaya gerek var mıydı cidden?
görüldü yemiştim. En azından haksız olduğunun farkındaydı. Birkaç hafta önce başlamış bir ilişkiyi kafaya takıp onları takip edecek kadar takıntılı olduğumu sanması beni aşırı sinir etmişti ama bu siniri içime atmayı tercih edecektim. Ne yapabilirdim ki? Anne baba kızınız dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan bir geri zekalı olduğu için kavga çıkardım.
Kapımın tıklanması ile kafamda dönen senaryoyu duraklattım. "giir" kapı yavaşça açılınca gördüğüm yüzle gözlerimi devirmem bir oldu. Mina elinde iki tane kupayla içeriye girdi. " sıcak çikolata ve dertleşme? " reddetmeyeceğimi adı gibi bildiği bir soruyu soruyordu. Başımı onaylar şekilde sallayıp yatağımda kenara kaydım. Kupaları komodinin üzerine koyup, yanıma uzandı. "özür dilerim, seni öyle görünce- " "önemli değil ya, bu arada ben sizi fark etmedim bile.." diyerek lafını böldüm. Başını olumlu anlamda sallayıp, gülümsedi ve sırt üstü uzandı. Bu onun içindekileri dökmeden önce yaptığı bir hareketti.
" Anıl senin sandığın gibi biri değil. Biliyorum asla güvenilir biri gibi değil, hakkında söylenenler.. Ailesi yüzünden birkaç kişinin kalbini kırdı. Ben de başta güvenmiyordum. Ama kendini öyle güzel açıkladı, anlattı bana ki. İlk başta flört için numara yapıyor sandım hatta sonra arkadaşa ihtiyacı var ve beni dertleşmek için kullanıyor sandım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
avlu
Teen FictionKardeşlik için son bulmayan arkadaşlıktır derler, peki ya bir kaybın iki zıt kutuba dönüştürdüğü iki kardeş için de geçerli midir bu?