Hoşgeldiiiiin ✨
ve tekrardan merhaba :')
bir bölüm daha bekleyip okuduğun
için çok teşekkür ediyorum.
ve seni yeni bölümle baş başa bırakıyorum...
(yorumlarda sizi bekleyen bne)
~~~
Mesaja tıkladığım an da otobüsün kapısı önümde açıldığı için ekranımı kitledikten sonra, kartımı okutarak arkaya doğru ilerledim. Tabi ki de yer yoktu.. Mesaj aklımı kurcalasa da onu okuma işini evde odamda sakin kafayla okumak için ertelemeye karar verdim.
Evin oradaki durakta indikten sonra eve doğru yürümeye başladım. Ev ile durak arasında çok mesafe yoktu. Cadde de biraz ilerleyip döndükten sonra bizim evin bulunduğu sokağa girmiş bulunuyorsun. Ben de bu işlemleri tekrar ettiğimde evimin biraz gerisinde duran arabadan çok içerisinden inen kişi daha çok dikkatimi çekmişti. Arabadaki kişiye gülerek el sallamasıyla gizlenme ihtiyacı hissetmiştim. Nedense onu gördüğümü görmesini istemiyordum. Hareketlerimi izliyormuş hissi vermemesi açısından biraz daha yavaşlattım Mina'nın hızlı adımlarla site kapısından girerek bakış açımdan çıkmasıyla biraz önce indiği araba da son gaz basıp gitmişti.
Bu kızın karıştırdığı işlere artık yetişemiyordum. Kiminle eve bıraktıracak kadar yakınlaşmıştı ki? Anıl daha reşit bile değildi. Sevgilisi değilse kimdi? Düşüncelerime devam ederken sitenin kapısından ben de girmiştim. Onu gördüğümü şu anlık bilmesini istemediğim için adımlarımı sitenin çardaklarına yönelttim.
Birazcık vakit harcama iç güdüsü ve merakım yüzünden bilinmeyen numaranın mesajına bakmaya karar verdim. Mesajı okuduğum an içim istemsiz bir şekilde ürperti ile doldu. Mesajı kaç kere okudum bilmiyordum artık." Defteri almayacağını biliyordum. Hatta dokunmayacağını bile. Seni doğru tanıdığımı biliyordum. Defterin içerisinde çok önemli bir mektup vardı. Öncesinde güzel bir açıklamayı hak ettiğin, zamanı daha gelmemiş bir mektup. Defteri kurcalayıp kurcalamayacağın konusunda ufak bir ladese girdik ve ben kazandım. Senin kaybedip kaybetmediğini ise yalnızca zaman gösterecek."
Kaç kişiydi bunlar? Benden ne istiyorlardı? Mektup da neyin nesiydi? Ve en önemlisi beni tanıdığını iddia eden kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
avlu
Teen FictionKardeşlik için son bulmayan arkadaşlıktır derler, peki ya bir kaybın iki zıt kutuba dönüştürdüğü iki kardeş için de geçerli midir bu?