פרק 1-מאושרת

231 9 1
                                    

היום הראשון לבית ספר,לא ישנתי כל הלילה ככה כל שנה לפני היום הראשון אני פשוט לא מצליחה להרדם זה מרגיש כאילו הלילה לא עובר,השעון צלצל השעה הייתה שש ועשרה קמתי מהמיטה והלכתי להתקלח שסיימתי הפעלתי את הפלייליסט שלי והתחלתי להתארגן,שטפתי פנים וצחצחתי שיניים,החלקתי את שערי ועברתי עליו עם מסלסל,חזרתי לחדרי ופתחתי את ארון הבגדים שלי,לבשתי חולצת בטן קצרה בצבע לבן עם גינס כחול נמוך ונעלתי סניקרס לבנות,סירקתי את הגבות שלי שמתי מסקרה,סומק ורוד ושפתון ורוד בהיר,שמתי בושם ואת התכשיטים שלי,עגילי חישוק גדולים בצבע כסף ועגילי כסף קטנים בשאר החורים,ענדתי שרשרת כסף עם יהלום קטן ושמתי את הטבעות כסף שלי.
לקחתי קליפס ושמתי אותו על הרצועה של תיק הבד שלי.
ירדתי במדרגות והכנתי לי קפה,הטלפון שלי צלצל,זה היה תום.

תום:בוקר טוב יפה
אני:בוקר טוב
תום:אני בא לקחת אותך?
אני:כן אני מחכה לך
תום:סבבה אני חמש דקות אצלך

לקחתי גקט שחור גדול ולבשתי אותו,קיבלתי הודעה מאמא שלי,"בוקר טוב מותק,בהצלחה היום תתקשרי אם תצטרכי משהו אבל שימי לב לשעות.
אמא שלי בקושי בבית היא טסה הרבה לחול בגלל העבודה שלה ואני די לבד בבית תום בא הרבה להיות איתי הוא דווקא אוהב שהיא לא בבית,ההורים שלי גרושים,אבא שלי התחתן בפעם השניה עם נעומי היא יותר צעירה ממנו והיא גם גרושה,נעומי בת 35 ואבא שלי בן 46 לנעומי יש 4 בנים,אלמוג,רועי,בן ואורי,אני לא מבקרת הרבה את אבא שלי ואת אישתו אבל מהפעם האחרונה שהייתי אצלם אני זוכרת שהם התנהגו כמו בבונים,היחיד שנורמלי זה רועי איתו אני מדברת לפעמים.
תום שלח לי הודעה,הוא בחוץ לקחתי את התיק האוזניות והקפה שלי ויצאתי מהבית,תום עמד מחוץ לאוטו שלו וחייך אלי.
"בוקר טוב" אמר ונשק לשפתי,"בוקר טוב חתיך" אמרתי שהתנתקתי משפתיו.
נכנסנו לאוטו,וכמו תמיד תום נותן לי לשים את השירים שלי.
"מה יש?" שאל מודאג,"כלום" עניתי,"שוב פעם לא הצלחת לישון?" שאל,"כן,והפעם לא בגלל שזה היום הראשון ללמודים אני כבר שבוע לא ישנה" אמרתי,"את מתגעגעת לאמא שלך?" שאל,"כן" עניתי בשקט,"את רוצה שאני יעבור אלייך? עד שאמא שלך תחזור" שאל תום,"כן" עניתי והוא חייך אלי,"את יפה" אמר,"אויש תמשיך" עניתי בצחוק,"הנה האור שלי חזרה" אמר ואני צחקתי,הוא הסתכל עלי,"נו תסתכל לכביש" אמרתי לו,"אני לא יכול שלא להסתכל עלייך" אמר ואני חייכתי אליו,"אני אוהב אותך אור שלי" אמר,"גם אני אוהבת אותך תומי שלי" אמרתי לו בחיוך,הגענו לבית ספר,אני ותום אוחזים יד ביד,"עכשיו אפשר לנשק אותך? כי חיכיתי כל הנסיעה" אמר,"תן לי לחשוב על זה" עניתי לו עם צחוק,"אני מכור לצחוק שלך" אמר,"חשבתי,אני מסכימה" אמרתי בחיוך,הוא התקרב אלי ואני שמתי את זרועותי סביב צוארו והוא שם את ידיו על מותני הוא נשק נשיקה ארוכה על שפתי ושנגמר לשנינו האוויר התנתקנו אחד מהשנייה,נויה התקרבה אלינו,"היי יפים" אמרה,"היי" אמרתי בחיוך וחיבקתי אותה,החברים של תום באו יש כאלה שאני סבבה איתם ויש כאלה שאני לא יכולה לסבול,"היי מה קורה?" שאל עומר חבר של תום,"בסדר,איך אתה?" שאלתי אותו בחזרה,"בסדר" הוא ענה,"תום אני שניה באה" אמרתי לו,"הכל בסדר אור שלי?" שאל בשקט,"כן אני כבר באה" אמרתי ורצתי לשירותים,נכנסתי מהר לתוך התא והקאתי לא ידעתי למה אבל זה פשוט קרה,קמתי מהרצפה ושטפתי את פני,הסתכלתי במראה וכאב לי להסתכל עליה,תיקנתי את השפתון הורוד ואספתי את שערי עם קליפס,יצאתי מהשירותים וחזרתי אליהם,"הכל בסדר יפה?" שאל תום מודאג,לא עניתי לרגע,"אורצוק?" שאל שוב פעם בקול מרגיע,"אה כן אמ הכל בסדר" אמרתי בחשש ותחושת בחילה עדיין תקפה אותי,"אני אלך.לכיתה" אמרתי בשקט,"אבל אנחנו מתחילים עוד 20 דקות הקדמנו היום" אמר תום,"אני הולכת לחפש את גאיה" אמרתי בשקט ותום הנהנן,באתי ללכת אבל הוא תפס את ידי,"את הולכת לפני שאת נותנת לו נשיקה?" שאל,"מצטערת" אמרתי בחיוך ונשקתי לשפתיו,"שחכתי שאתם כל כך דביקים" אמר אחד החברים של תום,"סתום" אמר לו תום בחיוך.

אור שליWhere stories live. Discover now