פרק 2-כדורים

149 4 0
                                    

תום הגיע ולקח אותי הביתה נכנסו ואמרתי לו שיחכה כי רציתי להכנס להתקלח,שמתי שירים ונכנסתי למקלחת,שטפתי את הפנים שלי עם המים החמים,שמתי סבון על גופי ושטפתי את עצמי עם המים הרותחים,עטפתי את גופי ושערי עם מגבת לבנה והורדתי את האיפור מפני,יצאתי מהמקלחת עדיין רטובה,תום יושב על מיטתי.
"סליחה,אני יצא" אמר מובך,"זה בסדר,לא קרה כלום" אמרתי לו וחייכתי חיוך קטן,"אני אוהב אותך" אמר,"גם אני אותך תומי" עניתי,תום קם אלי ונשק לי נשיקה קטנה על שפתי ויצא מהחדר,לבשתי את הפיגמה הקצרה שלי,סירקתי את שערי וקלעתי אותו לצמה,שמתי מבשם גוף וירדתי במדרגות,תום הסתכל עלי ועל הפיגמה שלי,"קצר מידי?" שאלתי,"אם את מרגישה בזה בנוח לי אין בעיה" אמר וחייך אלי,הוא חמוד, הוא יודע מה עברתי במערכת היחסים הקודמת שלי והוא מנסה להיות הכי מתחשב שיש,לפני שנה הייתי בזוגיות של שנתיים וחצי,הוא כל הזמן העיר לי על הלבוש והמראה שלי,לקח לי זמן להבין שזה לא אמור להיות ככה,לקח לי זמן עד שנפתחתי לתום אבל הוא לא הפסיק לנסות עד שבסוף הבנתי שאכפת לו ממני ונתתי לזה הזמדנות וזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי,תום כל כך שונה מהבן זוג הקודם שלי,הזוגיות שלנו בריאה ולא רעילה עכשיו אני מבינה איך זה באמת אמור להיות שאוהבים אחד את השניה.
"אתה רוצה לשתות משהו?" שאלתי אותו,"לא" אמר,לקחתי כוס גדולה ומזגתי לעצמי מים,ישבתי על הספה ליד תום והנחתי את ראשי על החזה שלו,"תשים משהו לראות" אמרתי בשקט,"אבל אני באמצע לראות את הדבר הכי יפה שקיים בעולם הזה" אמר וליטף את שערי,"אני שמחה שיש לי אותך" אמרתי ותום התחיל לדגדג ולחבק אותי.
השעה הייתה אחד בלילה תום שכב במיטה לידי ואני לא הצלחתי להרדם,"אולי תנסי להרדם אורצוק?" שאל ,"אני מנסה" אמרתי בשקט וקולי חנוק כי רציתי לבכות,"אורצוק אני כאן שומר עלייך,תנסי לישון" ביקש ממני,קמתי מהמיטה ורצתי לשירותים,שוב פעם הקאתי תום רץ אלי והחזיק את שערי בהודי מקיאה,התחלתי לבכות,לא יכולתי להחזיק את הדמעות יותר,"הי,תסתכלי עלי" ביקש תום,הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו,"למה?" שאלתי אותו,"אני לא יודע אור שלי,אבל אני מבטיח שזה יגמר" אמר,"ואם לא?" שאלתי,"אין סיכוי שלא,הבטחתי" אמר,תום עזר לי לקום והרים אותי בזרועותיו עד למיטה הוא הניח אותי בעדינות ונכנס למיטה,"תומי" אמרתי בשקט,"מה אור שלי?" שאל,"אתה יכול להביא לי כדור לשינה?" שאלתי,"כן אורצוק" אמר וחייך אלי,אחרי שלוש דקות הוא הביא לי כדור וכוס מים,שמתי את הכדור על הלשון שלי ושתיתי שלוק מים והכדור ירד בגרוני,"תודה" אמרתי,תום נשק לראשי ושכב לידי,"לילה טוב אורצוק" אמר,"לילה טוב תומי" עניתי.

השעון צלצל,השעה הייתה שש ועשרה,קמתי בשקט כי ידעתי שתום לא קם כזה מוקדם,נכנסתי להתקלח,שטפתי את פני וצחצחתי שיניים,לבשתי חולצה בטן קצרה בצבע שחור וטייץ שחור צמוד ונעלתי נעלי סניקרס לבנות,שמתי מסקרה סומק ושפתון ורוד עדין,השעה הייתה שבע ועשרים,הלכתי למיטה והערתי את תום בעדינות,"תומי" אמרתי בשקט והוא פתח את עניו,"בוקר טוב יפה" אמר בקול צרוד,"בוקר טוב חתיך" אמרתי,"למה את מתאפרת בכלל,את יפה גם בלי" אמר,"חנפן,תקום כבר נו" אמרתי בחיוך,"לפני נשיקה?" שאל,"טוב טוב אחרי הנשיקה אתה קם?" שאלתי והוא הנהנן בחיוב,הוא קירב אותי אליו וטרף את שפתי,"אני מכור לשפתיים האלה" אמר וחייכתי,"תקום כבר" אמרתי צוחקת,"אחת אחרונה" אמר ונשק לי נשיקה קטנה על שפתי,"אחרי שתתלבש אני יתן לך כמה נשיקות שרק תרצה" אמרתי והוא הקשיב לי וקם, חזרתי לשידת האיפור שלי,עברתי על שפתי שוב פעם עם השפתון,שמתי עגילי זהב ושרשרת קטנה עם השם שלי "אור" בצבע זהב ושמתי בושם,תום נשק נשיקות קטנות לצווארי,"תתלבש כבר אתה תאחר" אמרתי כאילו אני כועסת,אבל איך אפשר לכעוס עליו?,"טוב אמא אני הולך להתלבש" אמר ואני צחקתי,לקחתי את התיק שלי וירדתי למטה,הנחתי את התיק על השולחן והכנתי לי ולתום קפה,תום ירד למטה והתקרב אלי,"יש לך ריח טוב" אמר,"תודה" אמרתי וחייכתי והוא הסתכל עלי,"מה?" שאלתי שקלטתי שהוא לא מפסיק להתסכל,"אסור להסתכל על חברה שלי?" שאל,"מותר מותר,הכנתי לך קפה" אמרתי והבאתי לו אותו,לקחתי את האוזניות שלי,קליפס שחור ולבשתי גקט שחור גדול,"מה השעה?" שאלתי,"שמונה" אמר,"בוא נצא" אמרתי,יצאנו מהבית ונכנסנו לאוטו של תום,"גם היום אתה תתן לי לשים שירים?" שאלתי בחיוך,"תמיד" אמר,חיברתי את הטלפון שלי לבלוטוס ושמתי שירים,הגענו לבית ספר,בכניסה ראיתי את גאיה וגל מחובקים ונויה ואלעד עומדים לידם נראים משועממים,נויה היא חברה ממש טובה שלי לא יותר מגאיה כמובן ואלעד זה החבר הכי טוב של תום,"הנה הזוג המלכותי" אמר אלעד,"בוקר טוב גם לך" אמר לו תום,גאיה התקרבה אלי והוציאה מהתיק שלה קופסה,"קחי זה כדורים לבחילה,תספרי לי אחר כך איך היה איתו אתמול" אמרה,"תודה" אמרתי וחייכתי אליה,גאיה החברה הכי טובה שלי מכיתה ז ואני מאוהבת בילדה הזאת,תמיד היו אומרים לנו שאנחנו נראות כמו אחיות,גאיה מדגמנת ולפעמים היא חייבת לפרוק לא פעם ולא פעמיים קרה שמישהו עשה לה משהו בניגוד לרצונה,אני דואגת לה ומנסה להסביר לה שזה עולם מסוכן אבל היא מאוהבת במקצוע,היא התחילה לדגמן עוד שהייתה ילדה,ביום הראשון ללימודים ראיתי אותה ואמרתי לעצמי שהיא הילדה הכי יפה שראיתי,תמיד כל הבנים היה מאוהבים בה אבל היא בחרה בגל,בחור שקט שניהם הפכים וזה רק עושה את זה לחמוד יותר.
"בוקר טוב נויוש" אמרתי וחיבקתי אותה,"בוקר טוב אורצוק" אמרה,"נו אז איך היה לישון היום ביחד?" שאל אלעד מחייך,"סבבה אני חושבת" אמרתי מסתכלת על תום לאישור,אמא שלי התקשרה,מוזר היא אף פעם לא מתקשרת בשעות האלה שאצלנו בוקר אצלה לילה,"אני שניה באה" אמרתי לתום והוא עשה לי מבט ששואל אם הכל בסדר ואני הנהנתי בחיוב,הלכתי לצד ועניתי לטלפון.

אור שליWhere stories live. Discover now